Vakantieeeeeequote:Op maandag 27 augustus 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
Seventees? Magnolia? Lynx? WhileLightning? DavyE? Tear? Sequencial? Detoxic?
Heel vriendelijk van jequote:Op maandag 27 augustus 2007 09:08 schreef Seventees het volgende:
Je zat zo tegen jezelf te praten, dat ik dacht: ik zeg wat
Zit hier nog in mijn pyjama![]()
morguh iedereen, idd wat je zegt er is inderdaad wel weer wat te doen. Voor mij geldt in ieder geval dat ik af en toe zal reageren.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:04 schreef Dylanesque het volgende:
Ik denk, we blijven gewoon doorgaan, ook al zal er deze week wel weer iets te doen zijn; het is nu wel zo leuk om hier desnoods alleen tussendoor even te posten
Dus je hebt wel werk maar hebt er geen zin in? Ik heb er wel zin in maar geen werkquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:12 schreef dronkeykong het volgende:
Pfff zit hier een beetje naar mijn scherm te kijken en weet gewoon niet waar ik moet beginnen![]()
Heb er geen kracht meer voor en kijk uit naar 17 september waar ik lekker 2 weekjes vakantie heb![]()
Grappig dat je met de vrouwen in het topic begintquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
Seventees? Magnolia? Lynx? WhileLightning? DavyE? Tear? Sequencial? Detoxic?
ik zou zeggen sluit het topic van vrijdag maar. Kunnen we deze week weer schoon beginnenquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
Is er al een topic report gedaan dat het topic van vrijdag dicht kan ?
ik denk dat dat wel het beste is ja twee topics lijkt me wel wat onhandigquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal.
ik maar F5en , zitten jullie hier
Joh na 17:00 nog een topic openen op de vrijdag, wat had je verwachtquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ja zeg wat maak je me nou !
Mijn topic wat doe je !
Topic report is al gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:28 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik zou zeggen sluit het topic van vrijdag maar. Kunnen we deze week weer schoon beginnen![]()
Niet meer dan logisch. Seventees meldde zich hier als eerste en magno is jarigquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Grappig dat je met de vrouwen in het topic begint
Dat moest van die gozer met die dolfijn hoor !quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Joh na 17:00 nog een topic openen op de vrijdag, wat had je verwacht![]()
Ik heb hier een uur alleen gezetenquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal.
En je bent geen homo Tenminste daar ga ik vanuitquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch. Seventees meldde zich hier als eerste en magno is jarig
Ok ok, vergeven en vergeten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat moest van die gozer met die dolfijn hoor !![]()
Ook datquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En je bent geen homo Tenminste daar ga ik vanuit
Dus ja, het is geheel logisch
En nu is je F5 knop versleten ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal.
hey ik weet van niets! Het was de dolfijn. die heeft alle touwtjes in handen (of vinnen eigelijk)quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat moest van die gozer met die dolfijn hoor !![]()
Magnolia Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze zich nog niet gemeld vandaag.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:32 schreef DavyE het volgende:
[..]
Magnolia Gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Hoe jong ben je geworden?![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
*FOK!smiley met feestmuts zoekt*
de vinnen in handen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey ik weet van niets! Het was de dolfijn. die heeft alle touwtjes in handen (of vinnen eigelijk)
Volgens mij bedoeld ie de touwtjes in de vinnenquote:
Ik geloof dat ik nu de 4e week ingaquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:40 schreef OA het volgende:
Hoe lang hebben jullie nou al 'geen reet te doen'?![]()
Een maandquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:40 schreef OA het volgende:
Hoe lang hebben jullie nou al 'geen reet te doen'?![]()
ahaaquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld ie de touwtjes in de vinnen
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nu de 4e week inga
quote:
En waarom was je niet hier dan ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Zo lang al...
![]()
Ik heb 2 weken geen reet te doen gehad, toen 3 weken heel druk, vorige week weer niets en deze week begint iig druk...![]()
Al met al 3 weken niets gedaan dus...![]()
Ik weet niet waar ik moet beginnen dat is het probleem...quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dus je hebt wel werk maar hebt er geen zin in? Ik heb er wel zin in maar geen werk![]()
Begin gewoon door je internet browser te openen en naar http://forum.fok.nl te gaan ..quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:45 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik moet beginnen dat is het probleem...
Al ik niets te doen heb, ben ik niet fulltime op internet/fok...quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En waarom was je niet hier dan ?![]()
ik ben TE brak van het weekendquote:
ik heb nog 11 vrije dagen staan om op te nemen... Ik denk dat ik die snel ga opnemen als mn baas weer terug is...quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Same hereHet weekend vliegt altijd voorbij, terwijl de week maar voortkruipt
![]()
Ik ben eigenlijk uitzendkracht, en mag hier m'n eigen dagen bepalen.. zodra ik vakantie wil, hoppa, vakantiequote:Op maandag 27 augustus 2007 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ik heb nog 11 vrije dagen staan om op te nemen... Ik denk dat ik die snel ga opnemen als mn baas weer terug is...
ja ik wacht op een collega die terug komt. dan kan ik s lekker vrijnemen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ik heb nog 11 vrije dagen staan om op te nemen... Ik denk dat ik die snel ga opnemen als mn baas weer terug is...
Een uitzendkracht , en nog geen reet te doen ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk uitzendkracht, en mag hier m'n eigen dagen bepalen.. zodra ik vakantie wil, hoppa, vakantie![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik wacht op een collega die terug komt. dan kan ik s lekker vrijnemen.
en geljik een topic openen "Geen reet te doen thuis 3 september" want iedereen is inmiddels weer aan het werk.
Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dank je welllllllquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook niet. binnen 15 minuten nadat ik wakker wordt, moet ik gewoon een bakkie. anders ben ik erg onrustigquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
OH MY GOD !!
Mijn neefje op msn : Ik was heel belangrijk werk aan het doen, koffieapparaat is kapot. Maar missie is mislukt, dus moet over op de Thee
DamnGeen koffie op een maandag morgen.... Dat zou ik echt niet overleven
Hoe jong ben je geworden ?quote:
21 zomers jongquote:
Aan de kaarsjes te zien is ze heel erg oud gewordenquote:
ik sluit me bij deze kerel aan. Ze huren je in omdat de normale medewerkers geen reet uitvoeren voor de werkzaamheden waarvoor ze eigenlijk zijn aangenomen, maar geen zin hebben om dit te doen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een uitzendkracht , en nog geen reet te doen ?
Waarom huren ze je in dan ?![]()
tot vanmiddagquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:01 schreef -Magnolia- het volgende:
Mja, ik moet weer werken, pauze![]()
Kom tussen de middag nog wel ff weer kijken
fijne fok-dag allemaal!
dat is alleen omdat de taart wat groter uitvalt dan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aan de kaarsjes te zien is ze heel erg oud geworden![]()
Dat noem ik geen taart meerquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is alleen omdat de taart wat groter uitvalt dan.
anders krijg je zoiets:
[afbeelding]
Zet hem op Juf !quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:01 schreef -Magnolia- het volgende:
fijne fok-dag allemaal!
Gefeliciteerd met je 21ste verjaardag zussie!!quote:
Dat is meer een: 'We waren de taart vergeten en hebben er maar een gemaakt met wat we in de koelkast konden vinden-taart'quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is alleen omdat de taart wat groter uitvalt dan.
anders krijg je zoiets:
[afbeelding]
Nou hier is het iets ingewikkelder, de afdeling had ernstig mensen tekort en geen budget om een contract aan te bieden aan nieuwe werknemers, en ik liep er stage en ben blijven plakken. Het is niet zo dat ik er ben om de vaste medewerkers te helpen, maar om gewoon een gelijkwaardige werknemer te zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:02 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik sluit me bij deze kerel aan. Ze huren je in omdat de normale medewerkers geen reet uitvoeren voor de werkzaamheden waarvoor ze eigenlijk zijn aangenomen, maar geen zin hebben om dit te doen.
Uiteindelijk zijn de werkzaamheden zo gaar en saai dat het eigenlijk binnen een half uur af kan terwijl die mafkezen er twee weken overdoen.
zo dat moest er ff uit![]()
Mijn jarige schatje!quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:01 schreef -Magnolia- het volgende:
fijne fok-dag allemaal!
taart met augurk en amsterdamse uitjes yummquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat is meer een: 'We waren de taart vergeten en hebben er maar een gemaakt met wat we in de koelkast konden vinden-taart'
Dus je helpt ze met geen reet doen ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nou hier is het iets ingewikkelder, de afdeling had ernstig mensen tekort en geen budget om een contract aan te bieden aan nieuwe werknemers, en ik liep er stage en ben blijven plakken. Het is niet zo dat ik er ben om de vaste medewerkers te helpen, maar om gewoon een gelijkwaardige werknemer te zijn![]()
flink waxinelampie erop en klaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
taart met augurk en amsterdamse uitjes yumm
Nouja zit hier wel eens in m'n eentje en ben verantwoordelijke voor allerlei lopende evenementen, dus ben gewoon hard nodig hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus je helpt ze met geen reet doen ?
Wat lief van je![]()
ah je talent om geen reet te doen op je werk viel al op tijdens stage bedoel je ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nou hier is het iets ingewikkelder, de afdeling had ernstig mensen tekort en geen budget om een contract aan te bieden aan nieuwe werknemers, en ik liep er stage en ben blijven plakken. Het is niet zo dat ik er ben om de vaste medewerkers te helpen, maar om gewoon een gelijkwaardige werknemer te zijn![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah je talent om geen reet te doen op je werk viel al op tijdens stage bedoel je ?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah je talent om geen reet te doen op je werk viel al op tijdens stage bedoel je ?
Je hebt hem blanco ingeleverd ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Mij is destijds verteld dat ze nog nooit zo'n goed stageverslag hadden gezienDus.
![]()
dat zit jij nog goed,quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hee het is hier normaal gesproken hartstikke druk jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je hebt hem blanco ingeleverd ?
Omdat je geen reet had om over te schrijven ?
Behalve de afgelopen 4 weken dat wij je hier zijn leren kennenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hee het is hier normaal gesproken hartstikke druk ja![]()
Hier krijgen er wel steeds meer een contract, maar dat hoeft voor mij neit zo nodig. Zit niet echt te wachten op een leven waar ik nog 42 jaar ambtenaar kan spelenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:20 schreef DavyE het volgende:
[..]
dat zit jij nog goed,
Hiero bestaat echt je wilt het niet geloven een hele afdeling uit uitzendkrachten![]()
. Er is maar 1 vaste medewerker
![]()
en dat is de verantwoordelijke van alle uitzendkrachten ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:20 schreef DavyE het volgende:
[..]
dat zit jij nog goed,
Hiero bestaat echt je wilt het niet geloven een hele afdeling uit uitzendkrachten![]()
. Er is maar 1 vaste medewerker
![]()
Vakantieperiodequote:Op maandag 27 augustus 2007 10:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Behalve de afgelopen 4 weken dat wij je hier zijn leren kennen
Nee jij hebt veel uitgevoerd op je stage trouwens, ik heb die topics met Kuno nog wel gezien hoorquote:
Mijn stage was alweer 2 jaar geledenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee jij hebt veel uitgevoerd op je stage trouwens, ik heb die topics met Kuno nog wel gezien hoor![]()
42 jaar !Fokquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hier krijgen er wel steeds meer een contract, maar dat hoeft voor mij neit zo nodig. Zit niet echt te wachten op een leven waar ik nog 42 jaar ambtenaar kan spelen![]()
Mijne alweer 1,5 jaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn stage was alweer 2 jaar geleden
En nee toen heb ik ook geen ruk uitgevoerd
Ik neem het je ook helemaal niet kwalijk hoor, ik vind het juist gezellig dat je er bent
mijn stage was 42 jaar geleden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn stage was alweer 2 jaar geleden
En nee toen heb ik ook geen ruk uitgevoerd
Ik neem het je ook helemaal niet kwalijk hoor, ik vind het juist gezellig dat je er bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |