je kan merken dat het een port is van de xboxquote:
Ik heb een 32Mb kaart in mijn thuis PC, en een 128 in mijn laptop... kom ik daarmee weg voor Bioshock?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan merken dat het een port is van de xbox
de besturing is aan de mindere kant.
en helaas geen gerenderd lichaam (benen en zo)
voor de rest ziet het er wel ok uit.
je kan trouwens ook een xbox controller gebruiken in dat spel.
en helaas is widescreen geen widescreen.
dus als je mij het vraagt een middelmatige shooter. ziet er wel mooi uit dat wel.(maja ik heb dan ook een supercomputer)
hoppla nonnenkledingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:40 schreef Sequencial het volgende:
En hopla:
[afbeelding]
Jeez, ik moet wat gaan doen nu![]()
Doe mij ook een broodjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:42 schreef DeToXiC het volgende:
ik moet broodjes halen voor de collega's.... brb
Je hebt niet besteld via de zelfgebouwde broodjes-haal-applicatie...quote:
Ik dacht dat je het voor de 360 had gekocht... daarom dat ik je in het vorige topic vroeg of je de LE of NE had...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan merken dat het een port is van de xbox
de besturing is aan de mindere kant.
en helaas geen gerenderd lichaam (benen en zo)
voor de rest ziet het er wel ok uit.
je kan trouwens ook een xbox controller gebruiken in dat spel.
en helaas is widescreen geen widescreen.
dus als je mij het vraagt een middelmatige shooter. ziet er wel mooi uit dat wel.(maja ik heb dan ook een supercomputer)
Je maakte een grapjequote:
als je hem via Jamba besteld welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:40 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik heb een 32Mb kaart in mijn thuis PC, en een 128 in mijn laptop... kom ik daarmee weg voor Bioshock?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je hem via Jamba besteld wel
nee ik had de demo voor de pc gedownloadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:43 schreef NX het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het voor de 360 had gekocht... daarom dat ik je in het vorige topic vroeg of je de LE of NE had...
Op de X360 ziet het er zeer goed uit, ga em binnenkort ook halen, wel de LE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |