Al ik niets te doen heb, ben ik niet fulltime op internet/fok...quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En waarom was je niet hier dan ?![]()
ik ben TE brak van het weekendquote:
ik heb nog 11 vrije dagen staan om op te nemen... Ik denk dat ik die snel ga opnemen als mn baas weer terug is...quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Same hereHet weekend vliegt altijd voorbij, terwijl de week maar voortkruipt
![]()
Ik ben eigenlijk uitzendkracht, en mag hier m'n eigen dagen bepalen.. zodra ik vakantie wil, hoppa, vakantiequote:Op maandag 27 augustus 2007 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ik heb nog 11 vrije dagen staan om op te nemen... Ik denk dat ik die snel ga opnemen als mn baas weer terug is...
ja ik wacht op een collega die terug komt. dan kan ik s lekker vrijnemen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ik heb nog 11 vrije dagen staan om op te nemen... Ik denk dat ik die snel ga opnemen als mn baas weer terug is...
Een uitzendkracht , en nog geen reet te doen ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk uitzendkracht, en mag hier m'n eigen dagen bepalen.. zodra ik vakantie wil, hoppa, vakantie![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik wacht op een collega die terug komt. dan kan ik s lekker vrijnemen.
en geljik een topic openen "Geen reet te doen thuis 3 september" want iedereen is inmiddels weer aan het werk.
Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dank je welllllllquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook niet. binnen 15 minuten nadat ik wakker wordt, moet ik gewoon een bakkie. anders ben ik erg onrustigquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
OH MY GOD !!
Mijn neefje op msn : Ik was heel belangrijk werk aan het doen, koffieapparaat is kapot. Maar missie is mislukt, dus moet over op de Thee
DamnGeen koffie op een maandag morgen.... Dat zou ik echt niet overleven
Hoe jong ben je geworden ?quote:
21 zomers jongquote:
Aan de kaarsjes te zien is ze heel erg oud gewordenquote:
ik sluit me bij deze kerel aan. Ze huren je in omdat de normale medewerkers geen reet uitvoeren voor de werkzaamheden waarvoor ze eigenlijk zijn aangenomen, maar geen zin hebben om dit te doen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een uitzendkracht , en nog geen reet te doen ?
Waarom huren ze je in dan ?![]()
tot vanmiddagquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:01 schreef -Magnolia- het volgende:
Mja, ik moet weer werken, pauze![]()
Kom tussen de middag nog wel ff weer kijken
fijne fok-dag allemaal!
dat is alleen omdat de taart wat groter uitvalt dan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aan de kaarsjes te zien is ze heel erg oud geworden![]()
Dat noem ik geen taart meerquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is alleen omdat de taart wat groter uitvalt dan.
anders krijg je zoiets:
[afbeelding]
Zet hem op Juf !quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:01 schreef -Magnolia- het volgende:
Mja, ik moet weer werken, pauze![]()
Kom tussen de middag nog wel ff weer kijken
fijne fok-dag allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |