Je bent niet de enige er zijn er meer die wat te doen hebben gehad vandaagquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben lui vandaag ... en heb zoweer de hele dag wat te doen![]()
Nu valt het gelukkig even mee .. hoop wachten, dus dan maar weer even koffie drinken en op FOK! kijkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je bent niet de enige er zijn er meer die wat te doen hebben gehad vandaag
Hier is de drukke periode ook weer voorbij geloof ik... tenminste dat hoop ik welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nu valt het gelukkig even mee .. hoop wachten, dus dan maar weer even koffie drinken en op FOK! kijken![]()
ik heb niet eens een computerquote:
deze keer weet de dolfijn van niets!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
Om kwart voor 5 een nieuw topic geopendals dat morgen maar goed gaat
Moeten morgen veel spammen anders komen we helemaal in de war met de topics
Hoop het hier ook ja!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hier is de drukke periode ook weer voorbij geloof ik... tenminste dat hoop ik wel
Waar FOK! je dan op ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb niet eens een computer
Ik moet hier tot 19.00 zitten dus ik spam wel een beetje doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoop het hier ook ja!
Iedereen is hier zo een beetje al naar huis, en ik mag weer tot half 6 blijven (FFS)
Ben bang dat dit trouwens 1 van de kortste topics gaat worden![]()
Dan ben ik gelukkig net thuisquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moet hier tot 19.00 zitten dus ik spam wel een beetje door
een terminal, das geen computer natuurlijkquote:
Dat heb ik gisteren al gedaan, beviel niet echt op dan weer vroeg je bed uit te moetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan ben ik gelukkig net thuis![]()
Zo voor in de trein maar even een biertje halen!![]()
Ah joh als je er maar op kunt FOK!kenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een terminal, das geen computer natuurlijk
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een terminal, das geen computer natuurlijk
je moet ook wat meer drinken Tear, dan kom je er tenmiste laat uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al gedaan, beviel niet echt op dan weer vroeg je bed uit te moeten
Maar ik kon er niet laat uit want ik moet hier aanwezig zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet ook wat meer drinken Tear, dan kom je er tenmiste laat uit
Ik neem toch geen KRAT bier de trein inquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al gedaan, beviel niet echt op dan weer vroeg je bed uit te moeten
nee ik moet het doen met losstaand toetsenbord. deze luxe editie heeft er een kast omheenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dus hier werk jij op ?![]()
Waarom niet ? dan heb je tenminste wat te drinken voor onderwegquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik neem toch geen KRAT bier de trein in![]()
Morgen moet ik er ook weer vroeg uit GVD
zoek eens een foto op , ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik moet het doen met losstaand toetsenbord. deze luxe editie heeft er een kast omheen![]()
dan neem ik toch geen bier, dan blijf ik pissen in de trein ..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom niet ? dan heb je tenminste wat te drinken voor onderweg
Ik zou het doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dan neem ik toch geen bier, dan blijf ik pissen in de trein ..
dan neem ik wel een goede fles whiskey mee die trein in!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |