Je bent niet de enige er zijn er meer die wat te doen hebben gehad vandaagquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben lui vandaag ... en heb zoweer de hele dag wat te doen![]()
Nu valt het gelukkig even mee .. hoop wachten, dus dan maar weer even koffie drinken en op FOK! kijkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je bent niet de enige er zijn er meer die wat te doen hebben gehad vandaag
Hier is de drukke periode ook weer voorbij geloof ik... tenminste dat hoop ik welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nu valt het gelukkig even mee .. hoop wachten, dus dan maar weer even koffie drinken en op FOK! kijken![]()
ik heb niet eens een computerquote:
deze keer weet de dolfijn van niets!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
Om kwart voor 5 een nieuw topic geopendals dat morgen maar goed gaat
Moeten morgen veel spammen anders komen we helemaal in de war met de topics
Hoop het hier ook ja!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hier is de drukke periode ook weer voorbij geloof ik... tenminste dat hoop ik wel
Waar FOK! je dan op ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb niet eens een computer
Ik moet hier tot 19.00 zitten dus ik spam wel een beetje doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoop het hier ook ja!
Iedereen is hier zo een beetje al naar huis, en ik mag weer tot half 6 blijven (FFS)
Ben bang dat dit trouwens 1 van de kortste topics gaat worden![]()
Dan ben ik gelukkig net thuisquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moet hier tot 19.00 zitten dus ik spam wel een beetje door
een terminal, das geen computer natuurlijkquote:
Dat heb ik gisteren al gedaan, beviel niet echt op dan weer vroeg je bed uit te moetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan ben ik gelukkig net thuis![]()
Zo voor in de trein maar even een biertje halen!![]()
Ah joh als je er maar op kunt FOK!kenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een terminal, das geen computer natuurlijk
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een terminal, das geen computer natuurlijk
je moet ook wat meer drinken Tear, dan kom je er tenmiste laat uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al gedaan, beviel niet echt op dan weer vroeg je bed uit te moeten
Maar ik kon er niet laat uit want ik moet hier aanwezig zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet ook wat meer drinken Tear, dan kom je er tenmiste laat uit
Ik neem toch geen KRAT bier de trein inquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al gedaan, beviel niet echt op dan weer vroeg je bed uit te moeten
nee ik moet het doen met losstaand toetsenbord. deze luxe editie heeft er een kast omheenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dus hier werk jij op ?![]()
Waarom niet ? dan heb je tenminste wat te drinken voor onderwegquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik neem toch geen KRAT bier de trein in![]()
Morgen moet ik er ook weer vroeg uit GVD
zoek eens een foto op , ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik moet het doen met losstaand toetsenbord. deze luxe editie heeft er een kast omheen![]()
dan neem ik toch geen bier, dan blijf ik pissen in de trein ..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom niet ? dan heb je tenminste wat te drinken voor onderweg
Ik zou het doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dan neem ik toch geen bier, dan blijf ik pissen in de trein ..
dan neem ik wel een goede fles whiskey mee die trein in!![]()
halve liters. kratten zijn zo 1980quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik neem toch geen KRAT bier de trein in![]()
Morgen moet ik er ook weer vroeg uit GVD
Ik neem altijd gewoon een vaatje meequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
halve liters. kratten zijn zo 1980
zo maar even kijken of ze dat hier ergens verkopen ..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zou het doen als ik jou was
Nee ik ben een nep ITerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zo maar even kijken of ze dat hier ergens verkopen ..![]()
p.s
Je weet toch wel wat een terminal is, je bent toch een ITér?
vaatjes vullen geen gaatjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik neem altijd gewoon een vaatje mee
Als je iemand ziet lopen met zo een gele krat wel jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
halve liters. kratten zijn zo 1980
Moet je wel een heel groot gaatje hebben om die te vullenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vaatjes vullen geen gaatjes
of was ie nou anders
nou biecht op, jij neemt vatenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet je wel een heel groot gaatje hebben om die te vullen
Mja heiniken is zowieso ala 1980quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je iemand ziet lopen met zo een gele krat wel ja![]()
Vind het nog steeds beter dan Grolshhshshshshshquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mja heiniken is zowieso ala 1980
wie drinkt dat spul nou ??
alleen toeristen toch ?
Drink bijna alle soorten bier... Behalve bavariaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mja heiniken is zowieso ala 1980
wie drinkt dat spul nou ??
alleen toeristen toch ?
Bavaria? Dat vind ik nou zelf niet 1 van de betere bieren moet ik zeggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Drink bijna alle soorten bier... Behalve bavaria![]()
waar zat jij nou ook alweer ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff ik heb geen zin meer, kan er niet iemand even hiernaartoe komen en op mijn plek gaan zitten voor die 2 uur die ik hier nog moet zitten...
Je hoeft verder niets te doen, want ik gok dat de telefoon vanaf nu toch niet meer gaat
Utrecht - De Meernquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar zat jij nou ook alweer ?
je moet ook naar de c1000quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bavaria? Dat vind ik nou zelf niet 1 van de betere bieren moet ik zeggen
Maarja, zo in de appie hein hebben ze niet echt veel te kiezen ..
meestal even een palmpje ...![]()
Hmm een palmpje gaat er altijd wel inquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bavaria? Dat vind ik nou zelf niet 1 van de betere bieren moet ik zeggen
Maarja, zo in de appie hein hebben ze niet echt veel te kiezen ..
meestal even een palmpje ...![]()
Dat is mijn zin!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff ik heb geen zin meer, kan er niet iemand even hiernaartoe komen en op mijn plek gaan zitten voor die 2 uur die ik hier nog moet zitten...
Je hoeft verder niets te doen, want ik gok dat de telefoon vanaf nu toch niet meer gaat
ik denk als ik nu weg zou gaan, net voor 1900 uur aan zou komen. dus sorry wordt em niet. of je moet een ultraleuke vrouwelijke collega hebbenquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is mijn zin!
Vandaar dat ik www.ikhebnogveelminderzin.nl heb geregistreerd met een maat van me![]()
Nee zelfs dat geluk heb ik nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk als ik nu weg zou gaan, net voor 1900 uur aan zou komen. dus sorry wordt em niet. of je moet een ultraleuke vrouwelijke collega hebben
Het meest klote is dat er op het treinstation alleen een appie is ...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet ook naar de c1000
daar verkopen ze van die witte halve liter blikken. 24 voor 8 euro
Mag je eigenlijk nog wel Bier in de trein drinken ? Kijk er niet raar van op als ze dat ook al verboden hebben..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het meest klote is dat er op het treinstation alleen een appie is ...
(EN JE GVD VEEL MOET BETALEN VOOR BIER!)
ja monopoly heh.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het meest klote is dat er op het treinstation alleen een appie is ...
(EN JE GVD VEEL MOET BETALEN VOOR BIER!)
ja hier in de buurt krijg je een boete als je op straat met een open biertje loopt. dus denk ik dat dat ook in de trein geldtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk nog wel Bier in de trein drinken ? Kijk er niet raar van op als ze dat ook al verboden hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |