De beheerder die over internetbezoek gaat is ook een directe collega van mij, dus ook niks aan de handquote:Op woensdag 12 december 2007 21:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, ik ga heeeeul goed om met die systeembeheerder, het is gewoon een goede naaste collega van me
het boeit ze eigenlijk niet zo .. maar ik voel me er niet prettig bij, dus ben wel aan het minderen zeg maar hahahaha
Misschien toch je buurmeisje die het aanzag voor 'iets anders' ?quote:
Dat was 2 topics geleden ofzo?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:37 schreef Crazy-M het volgende:
Ben ik weer
ik ben ook ff paar uur weg geweest hoor
We proberen het allemaal samen te vatten in de OPquote:Op woensdag 12 december 2007 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
als aanvulling:
dus gemist de auto mastrubater van WL, de ontwikkelingen van het 2de stel, de opening van een nieuwe topic, de fondue van Frieday, en wat nog meer
gelukkig maar, anders kan ik het ook niet meer volgenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We proberen het allemaal samen te vatten in de OP
Ah joh, als ik avonddienst heb, mis ik ook altijd de topics van 's ochtendsquote:Op woensdag 12 december 2007 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders kan ik het ook niet meer volgen
En ik mis in het algemeen de avond en weekend topicsquote:Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, als ik avonddienst heb, mis ik ook altijd de topics van 's ochtends
De weekendtopics mis ik ook meestal, tenzij ik in het weekend werk natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 21:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik mis in het algemeen de avond en weekend topics
Goed he, ik ben weer aan het werk natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef Dylanesque het volgende:
Jezus, dan werk je een dag van 9 uur, kom je s'avonds nog even op fok en zie je dat je alsnog het grootste gedeelte van deze reeks hebt gemist
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:
Heel af en toe zat ik daar ook nog wel ff, ik heb er zelfs nog een paar aangemaaktquote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
ja ik ben door middel van goedemorgen topics omhoog geschoten in gemiddelde
ik werd een keer voor stoing om 2:00 snachts gebeld ofzo, was om 4 uur klaar. Niet meer geslapen heb ik ook maar topic gestartquote:Op woensdag 12 december 2007 21:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heel af en toe zat ik daar ook nog wel ff, ik heb er zelfs nog een paar aangemaakt
Ochtenddiensten waar je om 06:00 moet beginnen lenen zich prima voor dat soort topics
jou had ik nog helemaal niet gezien. Hoe kon ik dat nou missen.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef Dylanesque het volgende:
Jezus, dan werk je een dag van 9 uur, kom je s'avonds nog even op fok en zie je dat je alsnog het grootste gedeelte van deze reeks hebt gemist
Nu nog niet weg?quote:
Mja, mooie tijd om een topic te openen... Toch zou ik liever m'n bed nog even induiken!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik werd een keer voor stoing om 2:00 snachts gebeld ofzo, was om 4 uur klaar. Niet meer geslapen heb ik ook maar topic gestart
heey diertjeh, ook weer van de partij?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jou had ik nog helemaal niet gezien. Hoe kon ik dat nou missen.
Geen idee, vandaag was nou niet bepaald rustig hier...quote:Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jou had ik nog helemaal niet gezien. Hoe kon ik dat nou missen.
en dat mag jij?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Maar goed, over een half uurtje ga ik jullie toch echt vaarwel zeggen allemaal
ja vanmiddag wel gezien. Maar net nietquote:Op woensdag 12 december 2007 21:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, vandaag was nou niet bepaald rustig hier...
Ja okee, maar vanmiddag was het nog redelijk rustigquote:Op woensdag 12 december 2007 21:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja vanmiddag wel gezien. Maar net niet
ehm jah, probleem was dat ik om 7:00 dan toch weer opmoest omdat ik om 8:30 al op de zaak moest zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, mooie tijd om een topic te openen... Toch zou ik liever m'n bed nog even induiken!
Zeker zeker.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heey diertjeh, ook weer van de partij?
gezellie
Dat zijn wel slopende dagen ja.. Record was 5x 12 uur werken op rij, maar daar wordt je ook niet gelukkiger van ofzoquote:Op woensdag 12 december 2007 22:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm jah, probleem was dat ik om 7:00 dan toch weer opmoest omdat ik om 8:30 al op de zaak moest zijn.
dus jah, midden in de nacht ontbijt maken enzo
was wel leuk
kom je op werk is het eerste wat ze zeggen:
wat doe je hier? je hebt vannacht gewerkt ....
zeg je, ja leverancier moet nog bellen. Daarna ga ik...
belt leverancier pas in de middag
en denk je om 14:00 ga naar huis ... bellen ze op uit een andere vestiging dat ze daar even stroom van de gebouw afwilde halen _o_
was die dag bijna 20 uur actief man
ja dat ken ikquote:Op woensdag 12 december 2007 22:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zeker zeker.
Heb natuurlijk ook andere dingen te doen.
Ja? Nou oke vooruit dan maar..voor deze keer dan!. Maar dan ook alleen deze keerquote:Op woensdag 12 december 2007 21:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jazeker, want jij gaat mij daar toestemming voor geven!![]()
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 12 december 2007 22:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja? Nou oke vooruit dan maar..voor deze keer dan!. Maar dan ook alleen deze keer, want anders....niets
Relaxed hoor, vooral zo in de winterquote:Op woensdag 12 december 2007 22:06 schreef Crazy-M het volgende:
Ge zult in de buurt van de waal wonen:
http://www.nu.nl/news/135(...)gspanningskabel.html
ben zeker tegoed voor deze wereld. Maar ik ga de wereld nog niet verlatenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld
Als je het maar niet flikt om me vrijdag géén toestemming te geven, straks moet ik hier 3 weken blijven zitten terwijl ik vakantie heb
*schrijft voor zichzelf op; nadenken voordat je wat zegtquote:Op woensdag 12 december 2007 22:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ben zeker tegoed voor deze wereld. Maar ik ga de wereld nog niet verlaten![]()
gnagnagnaJe moet vrouwen nooit op ideeen brengen
nu jah ik zat dus met iemand op msn rond 19:16 en die was ook in 1 keer offlinequote:Op woensdag 12 december 2007 22:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Relaxed hoor, vooral zo in de winter
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*schrijft voor zichzelf op; nadenken voordat je wat zegt*
zal niet goed zijn als je dat ging doenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ben zeker tegoed voor deze wereld. Maar ik ga de wereld nog niet verlaten![]()
gnagnagnaJe moet vrouwen nooit op ideeen brengen
Jaja, jij zou het maar al te leuk vinden als ik van alles ga zeggen zonder dat ik daar eerst over nadenk zeker! Gelukkig kan ik hier op Fok! eerst nog even lezen wat ik heb getypt, voordat ik op 'invoeren' druk. Buiten Fok! zeg ik ook érg snel de verkeerde dingen, en dat bedenk ik me dan pas nadat ik het al heb gezegd.. (En nee, ik ga géén voorbeelden noemenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
hoeft niet hoor. Mag wel natuurlijk
Whehehe, schiet lekker op zoquote:Op woensdag 12 december 2007 22:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu jah ik zat dus met iemand op msn rond 19:16 en die was ook in 1 keer offline
belt op met telefoon van iemand anders omdat haar telefoon geen bereik meer had
belde op om te zeggen dat stroom was uitgevallen
nu weet ik dus ook waarom
Nee, ook dat nietquote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal niet goed zijn als je dat ging doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |