kutdag? kutleven? kutfok? kutalles?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:33 schreef diertjuh het volgende:
ik wil nu echt naar huis. Heb ontzettende last van mn ogen. Kut monitor kut lenzen en kut stage! eigenlijk alles kut
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:49 schreef MadMarine het volgende:
geyellig hier, druk ook. iedereen alweer naar huis yeker?
kennen jullie die klote ywitserse toetsenborden, waarbij de z en y omgedraaid yijn (inclusief alle speciale tekens btw)? nou, yo een heb ik er dus hier
jezus zet dan je instellingen anders dan werkt het goed maar dan moet je blind typenquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:49 schreef MadMarine het volgende:
geyellig hier, druk ook. iedereen alweer naar huis yeker?
kennen jullie die klote ywitserse toetsenborden, waarbij de z en y omgedraaid yijn (inclusief alle speciale tekens btw)? nou, yo een heb ik er dus hier
das leukquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:28 schreef lynda het volgende:
Half 3.. POEF! Alles uit
Stroomstoring in onze buurtVijf over half 3.. wij hebben afgesloten en zijn maar naar huis gegaan
quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Zo te zien heeft Friday12 weer eens een topic mogen openen
wat voor mailtje?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:01 schreef diertjuh het volgende:
sjonge ik heb geen geduld om te wachten op een mailtje.
wil jij de eer volgende keerquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Zo te zien heeft Friday12 weer eens een topic mogen openen
over of iemand nou wel of niet mn apocalyptica kaartje wil kopen. Ze stuurt geen adres gegevens en heb het geld ook nog niet.quote:
post aantallen in de gaten houden en alvast topic klaar zettenquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee joh, jij bent veel beter in topics openen dan ik. Een stuk sneller in ieder geval
Het is maar waar je op wilt letten he?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:25 schreef lynda het volgende:
[..]
post aantallen in de gaten houden en alvast topic klaar zetten
quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee joh, jij bent veel beter in topics openen dan ik. Een stuk sneller in ieder geval
nou als je op pagina 6 bent en via general chat topic in komt zie je zo of je bijna op de 300 bentquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is maar waar je op wilt letten he?
Gewoon lekker nonchalant posten toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |