En daaropvolgend, de allereerste GRTDOJW-Fipo!:quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, nooit, zoek eens een nuttige baan
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:38 schreef Cyberchill het volgende:
Geen reet te doen bestaat niet![]()
Altijd kan er iets beter aangepakt worden, dit is de tijd om het bedrijf en/of producten te verbeteren
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
enigste wat ik mag is geen reet uitvoeren
quote:
heb mn best gedaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
Maak er wel wat moois van he!
Netjes hoor, ziet er weer vrolijk uitquote:
Goed planquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
doen we er helemaal geen qoute's meer in'?
p.s nog steeds druk
staat wel leuk een paar quote's erin..Moet iemand maar eventjes wat zoeken danquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s nog steeds druk
Daar heb ik het te druk voorquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
staat wel leuk een paar quote's erin..Moet iemand maar eventjes wat zoeken dan
Nou vooruit danquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s nog steeds druk
Tjah... ik vraag mij sowieso af waarom die "studenten" staken...quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:13 schreef diertjuh het volgende:
ojah ik had nog een vraag. Misschien kunnen jullie me het uitleggen.
Weten jullie misschien waarom er in Amsterdam wordt gestaakt door scholieren van het voortgezet onderwijs en niet in Den Haag waar het ministerie van onderwijs zit? Of is dit een hele domme vraag?
Dat vraag ik me ook af. Ik denk dat ze het helemaal niet zo zwaar hebben. Studenten van het HBO of MBO. Moeten volgens mij veel meer uren maken. Op het voortgezet onderwijs heb je ook gewoon lesuren vrij enzo..ze moeten dus niet zo klagen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah... ik vraag mij sowieso af waarom die "studenten" staken...
Heb je snel gedaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dankje, net 70 topics voor teruggelezen
Netjes hoor, moeten we erin houdenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dankje, net 70 topics voor teruggelezen
Dat maakte de Tweede Fase staking in Den Haag anders een stuk leuker, die MEquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:28 schreef Northside het volgende:
Omdat Job cohen toestemming heeft gegeven voor de demonstratie en Den Haag gedreigd heeft de ME los te laten...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:28 schreef Northside het volgende:
Omdat Job cohen toestemming heeft gegeven voor de demonstratie en Den Haag gedreigd heeft de ME los te laten...
Dat is dus ook mijn punt! Gaan de lui dan ook staken als ze een vaste baan hebben? Want 40 uur per week is namelijk wel erg veel! Wat willen ze dan? Hetzelfde systeem als in Duitsland met maar 880 uur ofzo...quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Ik denk dat ze het helemaal niet zo zwaar hebben. Studenten van het HBO of MBO. Moeten volgens mij veel meer uren maken. Op het voortgezet onderwijs heb je ook gewoon lesuren vrij enzo..ze moeten dus niet zo klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |