Het waren 2 FAN- TAS- TISCHE dagenquote:Op donderdag 20 september 2007 10:02 schreef Salatrel het volgende:
koffie & gebak!![]()
afscheid van collega heeft ook zo zn voordelen
joh die sp heeft mijn xp destijds flink verneukt een tijdjequote:Op donderdag 20 september 2007 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
je bent al verder als mij hoor sgele
trouwens , echt een stelletje amateurs hier!
zetten ze xp erop zonder sp gvd!!!!!
dus 136 updates nu
ja bedankt heh!quote:Op donderdag 20 september 2007 10:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
joh die sp heeft mijn xp destijds flink verneukt een tijdje
ah...je komt zo je dag wel doorquote:Op donderdag 20 september 2007 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
je bent al verder als mij hoor sgele
trouwens , echt een stelletje amateurs hier!
zetten ze xp erop zonder sp gvd!!!!!
dus 136 updates nu
moet je wel een legale versie installeren natuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2007 10:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
joh die sp heeft mijn xp destijds flink verneukt een tijdje
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:26 schreef draculettetje het volgende:
mogguh! zoals verspeld praktisch geen werk vandaag!
Ah dat kan het geweest zijn. Nu wel legale Vista, ha!quote:Op donderdag 20 september 2007 10:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
moet je wel een legale versie installeren natuurlijk
hihi dank schrijf sinds kort mee!quote:
illegale xps werken net zo goed als legale hoor!quote:Op donderdag 20 september 2007 10:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
moet je wel een legale versie installeren natuurlijk
tot je gaat updatenquote:Op donderdag 20 september 2007 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
illegale xps werken net zo goed als legale hoor!
een goede werkdag dusquote:Op donderdag 20 september 2007 10:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dank schrijf sinds kort mee!
zit nu maar naar mn mp3 te luisteren en een beetje te fok!ken
je moet ook een crack installeren, dan werkt het zoals het hoortquote:Op donderdag 20 september 2007 10:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
tot je gaat updaten
ik heb zo'n versie die dus niet update (thuis dan he...hier gewoon netjes volgens de regeltjes)
open je die toch lekkerquote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Seventees het volgende:
'Geen reet te doen in je vakantie' is ook een goede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |