En daaropvolgend, de allereerste GRTDOJW-Fipo!:quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, nooit, zoek eens een nuttige baan
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:38 schreef Cyberchill het volgende:
Geen reet te doen bestaat niet![]()
Altijd kan er iets beter aangepakt worden, dit is de tijd om het bedrijf en/of producten te verbeteren
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
enigste wat ik mag is geen reet uitvoeren
quote:
heb mn best gedaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
Maak er wel wat moois van he!
Netjes hoor, ziet er weer vrolijk uitquote:
Goed planquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
doen we er helemaal geen qoute's meer in'?
p.s nog steeds druk
staat wel leuk een paar quote's erin..Moet iemand maar eventjes wat zoeken danquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s nog steeds druk
Daar heb ik het te druk voorquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
staat wel leuk een paar quote's erin..Moet iemand maar eventjes wat zoeken dan
Nou vooruit danquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s nog steeds druk
Tjah... ik vraag mij sowieso af waarom die "studenten" staken...quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:13 schreef diertjuh het volgende:
ojah ik had nog een vraag. Misschien kunnen jullie me het uitleggen.
Weten jullie misschien waarom er in Amsterdam wordt gestaakt door scholieren van het voortgezet onderwijs en niet in Den Haag waar het ministerie van onderwijs zit? Of is dit een hele domme vraag?
Dat vraag ik me ook af. Ik denk dat ze het helemaal niet zo zwaar hebben. Studenten van het HBO of MBO. Moeten volgens mij veel meer uren maken. Op het voortgezet onderwijs heb je ook gewoon lesuren vrij enzo..ze moeten dus niet zo klagen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah... ik vraag mij sowieso af waarom die "studenten" staken...
Heb je snel gedaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dankje, net 70 topics voor teruggelezen
Netjes hoor, moeten we erin houdenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dankje, net 70 topics voor teruggelezen
Dat maakte de Tweede Fase staking in Den Haag anders een stuk leuker, die MEquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:28 schreef Northside het volgende:
Omdat Job cohen toestemming heeft gegeven voor de demonstratie en Den Haag gedreigd heeft de ME los te laten...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:28 schreef Northside het volgende:
Omdat Job cohen toestemming heeft gegeven voor de demonstratie en Den Haag gedreigd heeft de ME los te laten...
Dat is dus ook mijn punt! Gaan de lui dan ook staken als ze een vaste baan hebben? Want 40 uur per week is namelijk wel erg veel! Wat willen ze dan? Hetzelfde systeem als in Duitsland met maar 880 uur ofzo...quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Ik denk dat ze het helemaal niet zo zwaar hebben. Studenten van het HBO of MBO. Moeten volgens mij veel meer uren maken. Op het voortgezet onderwijs heb je ook gewoon lesuren vrij enzo..ze moeten dus niet zo klagen.
Maakte je nog eens wat mee op je werk hequote:Op vrijdag 30 november 2007 11:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat maakte de Tweede Fase staking in Den Haag anders een stuk leuker, die ME
Geen idee, en rellen omdat ze een uurtje langer op school moeten zitten .. fucking mietjes ..quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:13 schreef diertjuh het volgende:
ojah ik had nog een vraag. Misschien kunnen jullie me het uitleggen.
Weten jullie misschien waarom er in Amsterdam wordt gestaakt door scholieren van het voortgezet onderwijs en niet in Den Haag waar het ministerie van onderwijs zit? Of is dit een hele domme vraag?
Ik had ze willen zien rennenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat maakte de Tweede Fase staking in Den Haag anders een stuk leuker, die ME
Maar toen waren we nog allemaal kleine scholiertjes die ergens tegenaan wilden schoppen. Nu doen ze exact hetzelfde, maar dan wat vasthoudender, al weet 90% waarschijnlijk niet waar het om gaat.
Gisteren bij één vandaag zo'n jochie ging ook mee rellen. Met eieren en vuurwerk gooien omdat hij vindt dat dat erbij hoort. En vuurwerk vondt die niet gewelddadig.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn punt! Gaan de lui dan ook staken als ze een vaste baan hebben? Want 40 uur per week is namelijk wel erg veel! Wat willen ze dan? Hetzelfde systeem als in Duitsland met maar 880 uur ofzo...
En daar komt bij, die lui die aan het rellen zijn... ugh nekschot zeg ik
En daarna nog zeuren dat ze er langer over doen om naar hun werk te komen ..quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn punt! Gaan de lui dan ook staken als ze een vaste baan hebben? Want 40 uur per week is namelijk wel erg veel! Wat willen ze dan? Hetzelfde systeem als in Duitsland met maar 880 uur ofzo...
En daar komt bij, die lui die aan het rellen zijn... ugh nekschot zeg ik
Dat is wel minder. Dacht dat je zo snel kon lezenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ok ok ik heb ze niet allemaal gelezen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen idee, en rellen omdat ze een uurtje langer op school moeten zitten .. fucking mietjes ..
Laat die gasten eens een paar weken 40 uur per week werken ofzo
Mijn voortgezet onderwijs tijd was helemaal niet zo zwaar. Tenminste niet op het gebied van lesuren enzo. Je hebt vaak een vaste tijd dat je vrij bent en een vaste tijd dat je moet beginnen. Zelfde lessen. Dan ook nog eens tussen uren ofzo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En daarna nog zeuren dat ze er langer over doen om naar hun werk te komen ..
want nu zijn de binnen 15 minuten op het schooltje, maar misschien moeten ze straks wel een heel uur in het openbaar vervoer zitten, dat kan toch toch ... stelletje fucking mietjes zeg die scholieren.
Hoe moeten dat soort persoonlijk straks nou fulltime gaan werken,
als ze nu al moeilijk doen over een paar uurtjes?
@Diertjuh, en dat is dan onze toekomst...quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En daarna nog zeuren dat ze er langer over doen om naar hun werk te komen ..
want nu zijn de binnen 15 minuten op het schooltje, maar misschien moeten ze straks wel een heel uur in het openbaar vervoer zitten, dat kan toch toch ... stelletje fucking mietjes zeg die scholieren.
Hoe moeten dat soort persoonlijk straks nou fulltime gaan werken,
als ze nu al moeilijk doen over een paar uurtjes?
sorry dat ik misschien zo scherp uit de hoek kom, maar als ik moest kiezen tussen school en werk had ik het wel geweten hoor! Ik moet het doen met 23 vrije dagen per jaar, en die scholieren, crocus vakantie, kerstvakantie, grote vakantie van 6 weken of meer .. ik snap niet dat ze nou zo moeilijk doen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
@Diertjuh, en dat is dan onze toekomst...![]()
Ach jah, het tuig is aan het rellen. En de echte studenten maken zich niet druk. Die weten waarvoor het is.
Ik moet inderdaad zeggen dat het weer redelijk snel gaat de laatste tijd, welkom!quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:39 schreef Ulreazj het volgende:Deel 71 al.
Naja , ik meld me ook maar weer. Het is vrijdag en is dood hier. Maar ja, vind ik vandaag niet erg.
Gamen FTW
Ik heb VMBO gedaan. Maar toen was het nog helemaal niet zo erg zoals het nu is. Laatst werd ik door de leerlingen van mn oude school uitgescholden voor wat dan ook. En waarom? Geen idee.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach jah, het tuig is aan het rellen. En de echte studenten maken zich niet druk. Die weten waarvoor het is.
Ik heb dan iets meer vrije dagen, maar op het HBO had ik 2 maanden zomervakantie! 2 maanden!! Ik was dus ook niet aan het klagen als ik een schooldag had van 9.00-16.00.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry dat ik misschien zo scherp uit de hoek kom, maar als ik moest kiezen tussen school en werk had ik het wel geweten hoor! Ik moet het doen met 23 vrije dagen per jaar, en die scholieren, crocus vakantie, kerstvakantie, grote vakantie van 6 weken of meer .. ik snap niet dat ze nou zo moeilijk doen.
Ze hebben extreem veel vrije dagen en vakantie enzo, maar doen wel moeilijk als je een paar uurtje per jaar meer naar school moeten.
Maar voortgezet onderwijs valt niet eens onder studenten. Ik vindt iemand student als die pas een echte opleiding doet. Het voorgezet onderwijs is gewoon voorbereidend naar het MBO, HBO of wat dan ook.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In tussenuren kan je ook genoeg voor jezelf doen dacht ik zo,quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb VMBO gedaan. Maar toen was het nog helemaal niet zo erg zoals het nu is. Laatst werd ik door de leerlingen van mn oude school uitgescholden voor wat dan ook. En waarom? Geen idee.
Sorry maar dit is gewoon luiheid van die scholiertjes.Ik snap ook niet wat er in hun kop doorgaat. Natuurlijk iedereen heeft wel eens zin om niet naar school of werk te gaan. Maar een beetje zeuren om een uren norm..gaat me te ver. Daarnaast heb je het zelf ook nog niet eens door dat je zoveel uren op school zit. Het gaat ook wel om hun toekomst. Maarja ze leren het nog wel..hoop ik.
uhu ook 2 maanden en soms ook wel bijna 3. Op het voorgezet onderwijs was ik aan het eind van de dag ook niet moe ofzo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb dan iets meer vrije dagen, maar op het HBO had ik 2 maanden zomervakantie! 2 maanden!! Ik was dus ook niet aan het klagen als ik een schooldag had van 9.00-16.00.
En die brintanichten staan al auto's in elkaar te trappen omdat ze een paar uurtjes meer naar school moeten.
Precies...die kun je zelf wel opvullen. Bijna iedere school heeft wel een mediatheek of je vraagt of er in de uren geschoven kan worden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In tussenuren kan je ook genoeg voor jezelf doen dacht ik zo,
genoeg boeken, en leren voor dingen buiten school kan toch ook?
Later als die gasten weken hebben ze daar geen tijd meer voor.
Bij mij was het ook nooit over de uren. Soms wel eens van dat de dag lang is en ook over de docent of les. Maar niet de uren. Waarschijnlijk wel een veranderingen van de mentaliteit. Ik zie het steeds verder naar beneden gaan. Totaal geen respect meerquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:43 schreef Bellerophon het volgende:
Ik kom ook van het VMBO... ehr Mavo was het toen nog zelfs. En daar hoorde je niemand klagen over de uren. Ja... wel over een docent of over een les, maar nooit over de hoeveelheid uren die wij op school zaten. Misschien een verandering in de mentaliteit van jongeren?
De ouders dragen natuurlijk ook bij aan dit geheel. Want zij laten het immers zonder pardon toe. Ik had het niet moeten proberen bij mijn ouders...quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu ook 2 maanden en soms ook wel bijna 3. Op het voorgezet onderwijs was ik aan het eind van de dag ook niet moe ofzo.
Maar al die scholiertjes die nu aan het staken zijn kunnen een boete krijgen omdat ze niet op school zitten. Die boete kan dan oplopen tot 2000 euro per leerling en dan ook nog eens tot 2000 euro voor de ouders.
riiiightquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:46 schreef lynda het volgende:
jullie gaan te snelllllllllllllllllllllllllllllllllll!![]()
Net pas wakker![]()
Smokez jou schuld!
Dr.Droxz eens met je hele uitspraak. Ik bedoel je hebt vrije uren ga daar in leren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In tussenuren kan je ook genoeg voor jezelf doen dacht ik zo,
genoeg boeken, en leren voor dingen buiten school kan toch ook?
Later als die gasten weken hebben ze daar geen tijd meer voor.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:27 schreef Wouser het volgende:
Dood aan alle rellers. Allemaal inruilen voor Afrikaanse kinderen die tenminsten willen leren.
Nee ik ook niet. Mn ouders hadden me geheid naar school gestuurd ookal zou er niemand zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De ouders dragen natuurlijk ook bij aan dit geheel. Want zij laten het immers zonder pardon toe. Ik had het niet moeten proberen bij mijn ouders...
2000 euro is trouwens best pittig, en indirect hebben ze dan weer iets om over te gaan staken
Dat inruilen hoeft dan ook weer nietquote:
Het LAKS steunt het idee, de vakbonden ook, Giel Beelen ook. Nee gaat weer lekker, geef ze vooral het gevoel dat het 'rechtvaardig' is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Mn ouders hadden me geheid naar school gestuurd ookal zou er niemand zijn.
Tja het is ook nooit goed. Maar als ouder ben je er ook verantwoordelijk voor. Maarja als iedereen 2000 euro boete krijgt..dan heeft de overheid lekker veel geld verdiend in 1 dag.
Maar het vreemde vindt ik wel dat LAKS ook gewoon mee doet met de stakingen.
Voor een jaartje dan....quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat inruilen hoeft dan ook weer niet
Die scholieren krijgen boetes omdat ze niet op school zitten. Dan kunnen ze beter het geld naar die afrikaanse kinderen sturen en daar een school opbouwen. Iedereen dood maken die aan het staken is gaat ook weer erg ver.quote:
goede morgen!quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:46 schreef lynda het volgende:
Net pas wakker![]()
Smokez jou schuld!
En dan willen ze niet meer terug...quote:
ja..dan bestaat over een poosje echt alles maar alleen uit stakingen meer. Hoe meer aandacht er wordt gegeven aan die stakingen hoe meer stakingen je krijgen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het LAKS steunt het idee, de vakbonden ook, Giel Beelen ook. Nee gaat weer lekker, geef ze vooral het gevoel dat het 'rechtvaardig' is.
Heb een avond niet gegamed (ik wil minder gamen .. iets met humeur enzo ...)quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:54 schreef lynda het volgende:
[..]
MoguhJe was al weg toen ik thuis was
Aawh dit vindt ik liefquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb een avond niet gegamed (ik wil minder gamen .. iets met humeur enzo ...)
dus ben maar een dvdtje gaan kijken .. sorry! *geeft bloempje*
prettig weekend diertjuhquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:57 schreef diertjuh het volgende:
Nou ik ga naar huis. Fijne dag nog aan iedereen![]()
doei fijn weekendquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:57 schreef diertjuh het volgende:
Nou ik ga naar huis. Fijne dag nog aan iedereen![]()
ik ben vandaag zo .. kut ik ben helemaal niet vrolijk hahahaquote:
Dankjewel..*O*quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik ben vandaag zo .. kut ik ben helemaal niet vrolijk hahaha
rent terug, en geeft diertjuh ook een bosje bloemen!
Dat is mooi, ook een bakje thee met koekjes erbij?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dankjewel..*O*
Op moment ik ook weer iets vrolijker
Vrolijk is goedquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dankjewel..*O*
Op moment ik ook weer iets vrolijker
Ook lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is mooi, ook een bakje thee met koekjes erbij?
Fijne pauze.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vrolijk is goed![]()
Pffrt ik was zowaar even aan het werk zegMaar gelukkig weer allemaal mensen blij gemaakt, dus vind ik dat ik m'n pauze verdiend heb
Ik snap best dat de kwaliteit naar boven kan/moet, maar waarom zeuren ze daar nu pas.. op het moment dat er wordt gekozen voor meerdere lesuren?quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:59 schreef Northside het volgende:
Het LAKS steunt de stakingen omdat ze willen dat er kwalitatief naar de lessen wordt gekeken, en niet alleen naar het aantal uren. Beter i.p.v. meer dus.
Giel Beelen en de vakbonden steunten de stakingen omdat het het positief vinden dat de jeugd van tegenwoordig nog eens ouderwets in opstand komt en zich niet als makke schapen laat opdrijven door de overheid.
De scholier (90% dan toch) zelf heeft geen idee waarom hij staakt en ziet het gewoon als buitenkansje om een dagje vrij te krijgen of eens eieren op agenten te kunnen gooien.
Van mij mogen ze staken zoveel ze willen, als ze de boel maar heel laten. De eerste aap die een autoruit ofzo vernielt mag van mij door een heel ME peleton in elkaar geknuppeld worden. DAT ze staken is niet verkeerd (zouden werkende mensen bijvoorbeeld ook moeten doen tegen het rekeningrijden, maar oh wacht... dat kan niet, want je moet 40 uur per week op kantoor zijn anders heb je ruzie met de baas) maar het zou mooi zijn als die koters zelf ook beseffen waarom ze staken.
* Dr.Droxz pakt de thee en de koekjes in, en geeft het aan diertjuh die het al rennend nog net kan aanpakken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ook lekker. Ik ben nog steeds niet helemaal weg
Nu wel..Bus halen
Nope, volgens mij nog niet gezien ...quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:09 schreef lynda het volgende:
Mijn hoooooooooofd wat doe je! Is Smokez trouwens al gespot?
* lynda loopt er bij als een zombie en voelt zich ook zo
Nu alweer 5 keer gebeld door dezelfde vrouw als gister, vind ze het nog gek dat zij gister na 7 uur de voicemail kreeg
uh .. lastig hahahhaquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:16 schreef lynda het volgende:
Het was gezellig ja
[ afbeelding ]
Zoek mij
Dan ga ik ook maar weer even roken, en misschien even wat eten ...quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:19 schreef lynda het volgende:
Ergens onder het doek hahaha. Nou nog 1 peuk en dan mezelf maar eens onder de douche gooien!
Waarom had ik ook alweer een werktelefoon.. Men moet mij niet bellen op de 'vroege ochtend' na een voetbal wedstrijd
* lynda schakelt de telefoon door naar Droxz zijn 06quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar weer even roken, en misschien even wat eten ...
Je kan je telefoon natuurlijk altijd doorschakelen he
Oeh dat ga ik ook doen, kan hij al m'n telefoontjes overnemenquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:23 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda schakelt de telefoon door naar Droxz zijn 06![]()
Ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja..dan bestaat over een poosje echt alles maar alleen uit stakingen meer. Hoe meer aandacht er wordt gegeven aan die stakingen hoe meer stakingen je krijgen.
Giel beelen moet zich er al helemaal niet mee bemoeien. Radio maken kan die niet dus het steunen van staken kan die ook maar beter laten.
ik zit nog te etenquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens
Hmm lekker gegeten net
En wat staat er op het menu?quote:
Een zacht wit puntje belegd met een ambachtelijk en biologisch geproduceerde eiersalade, en een bakje met diverse fruitsoorten in hapklare brokken, waarbij gedacht kan worden aan ananas, meloen, mango, appel, en druiven.quote:
Het zijn ook daadwerkelijk die fruitsoorten of meer op een goedje wat erop moet lijken?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Een zacht wit puntje belegd met een ambachtelijk en biologisch geproduceerde eiersalade, en een bakje met diverse fruitsoorten in hapklare brokken, waarbij gedacht kan worden aan ananas, meloen, mango, appel, en druiven.
hoi!quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:46 schreef lynda het volgende:
Net pas wakker![]()
Smokez jou schuld!
Nee hoor het zijn daadwerkelijk die fruitsoorten. Ik verbaas me op het moment zelfs over het kiwischijfje dat ik eerder over het hoofd heb gezien; heerlijk, én gezond!quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het zijn ook daadwerkelijk die fruitsoorten of meer op een goedje wat erop moet lijken?
Leuk hoe dat kan verschillen he, ik heb geen reet te doenquote:
Wauw, heb namelijk ook wel zoiets is gehad. Maar dat smaakte nergens naar en leek ook nog is nergens opquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee hoor het zijn daadwerkelijk die fruitsoorten. Ik verbaas me op het moment zelfs over het kiwischijfje dat ik eerder over het hoofd heb gezien; heerlijk, én gezond!
Doe het dan naar mijn werktelefoon, heb ik tenminste wat te doen, en wat te lachen hahahahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:23 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda schakelt de telefoon door naar Droxz zijn 06![]()
Dit is heerlijk vers, kleurrijk en juicyquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wauw, heb namelijk ook wel zoiets is gehad. Maar dat smaakte nergens naar en leek ook nog is nergens op
Envyquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dit is heerlijk vers, kleurrijk en juicy
Ik zit met m'n kantoortje vlakbij de kantine, dus als ik er wat haal neem ik lekker m'n dienblaadje mee naar werkplek. Het is ook redelijk goedkoop hier, en kwaliteitquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik haal hier eigenlijk nooit wat uit de kantine .. het is
1) gewoon te duur
2) iedereen zit erg dicht op elkaar
3) gesprekken gaan nergens over
dus dan maar even langs de IKEA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |