Is geen koffietijdquote:Op donderdag 8 november 2007 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:[..]
erm koffie halen ?![]()
je kan toch lekker fijn internetten totdat het weekend wordt. nog plannen ?
werk je in de horeca dat je snachts moet werken ?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:30 schreef lynda het volgende:
Nieuw deel!
[..]
Is geen koffietijdOke er zijn ook geen koffiedrinkers momenteel aanwezig
En tja fijn internetten.. er gebeurd zo weinig, zit al uur te internetten
En de plannen voor het weekend: vrijdagnacht + zaterdagnacht werken, zondag naar eindhoven en dan zit me weekend er weer op en kom ik jullie weer 4 dagen lastig vallen![]()
En jij?
valt wel mee.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:36 schreef Sirmixalot het volgende:
deze topic reeks gaat wel snel ofniet?
collega is nu koffie aan het halen, sommige collega´s hebben dus wel eens een goed ideequote:Op donderdag 8 november 2007 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
****zucht**** zZzZzzzzZZzZ geen koffie
Sssuupppertoll ja oder etwas!quote:Op donderdag 8 november 2007 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
collega is nu koffie aan het halen, sommige collega´s hebben dus wel eens een goed idee![]()
vastgeplakt aan de zijkant ?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:19 schreef diertjuh het volgende:
even een mandarijntje eten. En ik kwam zomaar een chocokoekje tegen in mn tas
Wat hebben mensen toch tegenwoordig met al die duitse woorden-zinnenquote:Op donderdag 8 november 2007 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Sssuupppertoll ja oder etwas!
sorry liet me ff gaan, krijg je ervan heh.
mijn collegas nemen snacks mee, dus idd goeie ideeen
Jups werk in horecaquote:Op donderdag 8 november 2007 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werk je in de horeca dat je snachts moet werken ?
zo naar eindhoven, ben je van club veranderd ?![]()
ik ga dit weekend lekker rustig aan doen, wat ik houdt, lekker thuis achter mn pc/bank hangen. t weekend weer lekker voetbal kijken via sport1voornamelijk engels trouwens. t wordt rotweer schijnt het. waarschijnlijk gaat hier de stormvloedkering ook dicht. dus neit echt weer om dingen te ondernemen.
![]()
KNIP!
moet dat niet 2008 zijn?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat hebben mensen toch tegenwoordig met al die duitse woorden-zinnen![]()
snacks zijn altijd goed!
Als mijn collega weer te laat is moet hij weer taart halen!
gisteren was hij WEER vergeten zijn PC te locken, dus heb ik zijn wachtwoord aangepast in:
ikmoetmijnPClockenin2007![]()
Had je hier in augustus moeten zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:36 schreef Sirmixalot het volgende:
deze topic reeks gaat wel snel ofniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |