Is geen koffietijdquote:Op donderdag 8 november 2007 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:[..]
erm koffie halen ?![]()
je kan toch lekker fijn internetten totdat het weekend wordt. nog plannen ?
werk je in de horeca dat je snachts moet werken ?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:30 schreef lynda het volgende:
Nieuw deel!
[..]
Is geen koffietijdOke er zijn ook geen koffiedrinkers momenteel aanwezig
En tja fijn internetten.. er gebeurd zo weinig, zit al uur te internetten
En de plannen voor het weekend: vrijdagnacht + zaterdagnacht werken, zondag naar eindhoven en dan zit me weekend er weer op en kom ik jullie weer 4 dagen lastig vallen![]()
En jij?
valt wel mee.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:36 schreef Sirmixalot het volgende:
deze topic reeks gaat wel snel ofniet?
collega is nu koffie aan het halen, sommige collega´s hebben dus wel eens een goed ideequote:Op donderdag 8 november 2007 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
****zucht**** zZzZzzzzZZzZ geen koffie
Sssuupppertoll ja oder etwas!quote:Op donderdag 8 november 2007 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
collega is nu koffie aan het halen, sommige collega´s hebben dus wel eens een goed idee![]()
vastgeplakt aan de zijkant ?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:19 schreef diertjuh het volgende:
even een mandarijntje eten. En ik kwam zomaar een chocokoekje tegen in mn tas
Wat hebben mensen toch tegenwoordig met al die duitse woorden-zinnenquote:Op donderdag 8 november 2007 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Sssuupppertoll ja oder etwas!
sorry liet me ff gaan, krijg je ervan heh.
mijn collegas nemen snacks mee, dus idd goeie ideeen
Jups werk in horecaquote:Op donderdag 8 november 2007 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werk je in de horeca dat je snachts moet werken ?
zo naar eindhoven, ben je van club veranderd ?![]()
ik ga dit weekend lekker rustig aan doen, wat ik houdt, lekker thuis achter mn pc/bank hangen. t weekend weer lekker voetbal kijken via sport1voornamelijk engels trouwens. t wordt rotweer schijnt het. waarschijnlijk gaat hier de stormvloedkering ook dicht. dus neit echt weer om dingen te ondernemen.
![]()
KNIP!
moet dat niet 2008 zijn?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat hebben mensen toch tegenwoordig met al die duitse woorden-zinnen![]()
snacks zijn altijd goed!
Als mijn collega weer te laat is moet hij weer taart halen!
gisteren was hij WEER vergeten zijn PC te locken, dus heb ik zijn wachtwoord aangepast in:
ikmoetmijnPClockenin2007![]()
Had je hier in augustus moeten zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:36 schreef Sirmixalot het volgende:
deze topic reeks gaat wel snel ofniet?
hahaquote:Op donderdag 8 november 2007 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat hebben mensen toch tegenwoordig met al die duitse woorden-zinnen![]()
snacks zijn altijd goed!
Als mijn collega weer te laat is moet hij weer taart halen!
gisteren was hij WEER vergeten zijn PC te locken, dus heb ik zijn wachtwoord aangepast in:
ikmoetmijnPClockenin2007![]()
neuh dat niet. Had gisteren chocokoekjes gekocht en waarschijnlijk is er 1 uit de verpakking gerold. Maar dat klopt ook wel want was er al 1 kwijtquote:Op donderdag 8 november 2007 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vastgeplakt aan de zijkant ?
zo druk weekje heeft mevrouwquote:Op donderdag 8 november 2007 14:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Jups werk in horecaWeet je gelijk hoe me week eruit ziet.. 4 dagen stage, 1 avond + 2 nachten werken, voetbal en weer een nieuwe week
![]()
Enne dat heet nou een uitwedstrijd aankomende zondag voor AZIk en wisselen qua club.. neeeee dat zal echt niet snel gebeuren (ook niet langzaam) Denk je van me verzameling kan ik opnieuw beginnen
![]()
En rotweer.. lang leve nederland.. zullen we samen emigreren met de geen reet te doen op je werk club? kunnen we in de zon zitten als er weer zo'n verveel momentje is![]()
Koffie opmerking lees ik lekker niet![]()
wie wat bewaart heeft wat , zo zie je maar weerquote:Op donderdag 8 november 2007 14:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh dat niet. Had gisteren chocokoekjes gekocht en waarschijnlijk is er 1 uit de verpakking gerold. Maar dat klopt ook wel want was er al 1 kwijt
Nee, dan gaat hij zijn pc pas vergrendelen in 2008, hij moet het dit jaar ook doenquote:
Dan moet ik er "Kl00tzak" van maken, die rot regels ook hier mbt wachtwoorden hahahahaquote:Op donderdag 8 november 2007 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaen volgende keer "klootzak" maar doen
whahaquote:Op donderdag 8 november 2007 14:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan moet ik er "Kl00tzak" van maken, die rot regels ook hier mbt wachtwoorden hahahaha
succes en tot morgen!quote:Op donderdag 8 november 2007 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
nou gasten, ik ben ervandoor. thuis lekekr de boel opruimen voor de megastorm van vanavond.
als ik er morgen niet ben, ben ik waarschijnlijk richting engeland geblazen.
Druk.. ach raakt gewend helaas, word nog luxe leventje als ik straks klaar ben met me stage (lees weer normaal 4 dagen per week tot uurtje of 10 uitslapenquote:Op donderdag 8 november 2007 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo druk weekje heeft mevrouwsorry was me niet bewust dat er dit weekend de uitwedstrijd tegen psv op het programma stond. (hmm ben niet zo op de hoogte).
kan je wat opvallends aandoen , dan zie ik je misschien zittenkan nl meekijken op de TV
heb je veel spullen verzameld al ?
en emigreren ga ik gelijk mee, wat dacht je van nieuw zeeland , kunnen we nieuwjaar vieren op het strandwil ik toch echt een keertje meemaken, lijkt me werelds
Dat ga je redden! Denk maar zo, als jij onderweg naar huis bent, sta ik weer leuk op me andere werkquote:Op donderdag 8 november 2007 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]succes en tot morgen!
Jahoor, ik moet nog 2.5 uur![]()
dank u!quote:Op donderdag 8 november 2007 15:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat ga je redden! Denk maar zo, als jij onderweg naar huis bent, sta ik weer leuk op me andere werk
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:06 schreef NrSiX het volgende:
Goeiemiddag =] zal me ook maar eens melden in dit topic.
Ben momenteel ff een spel aan het doen (http://www.spielaffe.de/Spiele/Grips/Gefangen_im_Zimmer) kom alleen niet verder, misschien hebben mede-fokkers zin om dit uit te zoeken?hebben we iig weer wat te doen
Zou je graag willen helpen, maar dat kan ik nietquote:Web Page Blocked
This Site has been blocked according to company policy, please contact the Help Desk Tel. 112
URL: www.spielaffe.de/Spiele/Grips/Gefangen_im_Zimmer
Category: Games
* Seventees mengt paracetamol door Dylans theequote:Op donderdag 8 november 2007 15:33 schreef Dylanesque het volgende:
Ziek! Toch te gek voor woorden, werk je maar 2 dagen in de week en mis je er al 1
hahaha, ik keek toevallig net even bij mezelf, maar nu kan je het wel zienquote:Op donderdag 8 november 2007 15:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
aantal posts: Verborgen
Jaaaaja!
hahahahahquote:Op donderdag 8 november 2007 15:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
* Seventees mengt paracetamol door Dylans thee
hehe jammerquote:Op donderdag 8 november 2007 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[..]
Zou je graag willen helpen, maar dat kan ik niet![]()
p.s!
aantal posts: 4444e post!!!!!!![]()
![]()
![]()
Dit topic heeft pittige dames nodigquote:Op donderdag 8 november 2007 15:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahah
Seventees kan volgens mij ook zo af en toezijn hoor
![]()
Amenquote:Op donderdag 8 november 2007 16:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dit topic heeft pittige dames nodig
ok ok, 4446quote:Op donderdag 8 november 2007 15:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, ik keek toevallig net even bij mezelf, maar nu kan je het wel zien![]()
Kijk even heeeeeeeeeeel goed, dan kan ik hem weer op verbergen zetten![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dit topic heeft pittige dames nodig
Ik heb niet veel kunnen posten, ik heb het hier gewoon druk!quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:33 schreef diertjuh het volgende:
nog 27 minuten..
Als het niet helpt gaan we over op sterker spulquote:Op donderdag 8 november 2007 16:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Amen![]()
Maar paracetamol door m'n thee vind ik nog vrij onschuldig van je![]()
Lynda, Dierjuh, mijn lieve zus die we al maaanden niet gezien hebben!quote:Op donderdag 8 november 2007 16:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zeker! Misschien had dat in de poll moeten staan:
optie f: -> meer dames zoals b.v Seventees!![]()
Dat zeg ik !quote:Op donderdag 8 november 2007 16:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Lynda, Dierjuh, mijn lieve zus die we al maaanden niet gezien hebben!
Ach joh, trek het je niet aan!quote:Op donderdag 8 november 2007 19:40 schreef diertjuh het volgende:
ja duh ik nu ook. Maar ben geen man [afbeelding]
deed ik ook nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 06:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Ga je door de regen en wind fietsen? Of ga je me vertellen dat het bij jou rustig is?
Owh ik moet nog aankleden..ff snel doen anders mis ik de bus![]()
en een goedemorgen!
Veel succes ermeequote:Op vrijdag 9 november 2007 06:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
het is hier chaos, 3 x wakker geworden door de wind en dakpannen enzo, ff de schade checken zoen dan erdoorheen fietsen ja
goeiemorgen
quote:Op vrijdag 9 november 2007 06:56 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb net ook 20 minuten gefietst.
eerst ff de buienradar gekeken op internet, en toen als een gek gaan fietsen
nou te doen. ik denk best dat ik hier spierpijn aan over hou. sommige stukken kwam ik niet voorruit, en moest ik gaan lopen. overal takken op de weg ook. dus een aardige ravage hierquote:Op vrijdag 9 november 2007 07:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]en was het nog een beetje te doen?
Ik ga nu ook er maar eens een stukje doorheen lopen om bij de bushalte te komen. Tot straks![]()
Heb gisteren 4 uur langer gewerkt, dus dan ga ik vandaag 4 uur eerder naar huisquote:Op vrijdag 9 november 2007 07:27 schreef WhiteLightning het volgende:
jaaaaaa 3 uurtjes , hoe kan dat nou man ?!?
Zo voor t weekend is het wel lekker hoor, maar toch, vrij zware week geweest... Maandag 8 uur gewerkt, dinsdag 11, woensdag 13.5, gisteren 12, en vandaag 4quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:30 schreef WhiteLightning het volgende:
kut, dat had ik ook moeten doen
ik zal aan je denken als ik nog 3 keer omdraai danquote:Op vrijdag 9 november 2007 07:45 schreef Sm0keZ het volgende:
Niet helemaal; zondag mag ik ook weer werken
Nouja, werken, zondag is altijd érg rustig.. Wordt dus leren, TV kijken of internetten hier
LOL!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:13 schreef Dylanesque het volgende:
Oeh gaaf. Centraal Station afgesloten voor trams hier op last van de brandweer
Ik heb nog nooit een auto gestolen hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent weer lekker bezig geweest he![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent weer lekker bezig geweest he![]()
Ja hallo, die koters wilden niet uitstappen... Nouja, dan maar fietsen toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Loopt ie als een gokmajoor over straat, "heuj doe mij die auto!" *hmmz lukt niet, gek is dat, misschien een fiets!*
Vraag me af of ie echt zo agressief was, aangezien de moeder van de kinderen in de auto m kon afwimpelen en de fiets pikken ook al niet lukte. Waarschijnlijk zo mak als een lammetje, in de overtuiging dat alles gewoon konquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, die koters wilden niet uitstappen... Nouja, dan maar fietsen toch?![]()
Als je het mij vraagt is dat hele nieuwsbericht bullshit.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vraag me af of ie echt zo agressief was, aangezien de moeder van de kinderen in de auto m kon afwimpelen en de fiets pikken ook al niet lukte. Waarschijnlijk zo mak als een lammetje, in de overtuiging dat alles gewoon kon
Hij was gewoon BeSchonken, maar ja, dat is niet "in", dus volgens de nieuwsberichten heb je dan paddenstoelen zitten vretenquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is dat hele nieuwsbericht bullshit.
Sommige geestverruimde middelen kunnen je behoorlijk in de war brengen, maar van paddo's wordt je niet agressief oid... De regering zal dat bericht wel weer gesubmit hebben ofzo
Ach er zal vast wel iets gebeurd zijn, met paddo's kan je best opeens mensen op een aparte manier aanspreken of benaderen volgens mij, maar agressief wordt je er idd niet van. Misschien was 'ie gewoon straalbezopen, stuk waarschijnlijkerquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is dat hele nieuwsbericht bullshit.
Sommige geestverruimde middelen kunnen je behoorlijk in de war brengen, maar van paddo's wordt je niet agressief oid... De regering zal dat bericht wel weer gesubmit hebben ofzo
Precies, als je beschonken bent is het geen nieuwsquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij was gewoon BeSchonken, maar ja, dat is niet "in", dus volgens de nieuwsberichten heb je dan paddenstoelen zitten vreten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |