Ik heb nog nooit een auto gestolen hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent weer lekker bezig geweest he![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent weer lekker bezig geweest he![]()
Ja hallo, die koters wilden niet uitstappen... Nouja, dan maar fietsen toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Loopt ie als een gokmajoor over straat, "heuj doe mij die auto!" *hmmz lukt niet, gek is dat, misschien een fiets!*
Vraag me af of ie echt zo agressief was, aangezien de moeder van de kinderen in de auto m kon afwimpelen en de fiets pikken ook al niet lukte. Waarschijnlijk zo mak als een lammetje, in de overtuiging dat alles gewoon konquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, die koters wilden niet uitstappen... Nouja, dan maar fietsen toch?![]()
Als je het mij vraagt is dat hele nieuwsbericht bullshit.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vraag me af of ie echt zo agressief was, aangezien de moeder van de kinderen in de auto m kon afwimpelen en de fiets pikken ook al niet lukte. Waarschijnlijk zo mak als een lammetje, in de overtuiging dat alles gewoon kon
Hij was gewoon BeSchonken, maar ja, dat is niet "in", dus volgens de nieuwsberichten heb je dan paddenstoelen zitten vretenquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is dat hele nieuwsbericht bullshit.
Sommige geestverruimde middelen kunnen je behoorlijk in de war brengen, maar van paddo's wordt je niet agressief oid... De regering zal dat bericht wel weer gesubmit hebben ofzo
Ach er zal vast wel iets gebeurd zijn, met paddo's kan je best opeens mensen op een aparte manier aanspreken of benaderen volgens mij, maar agressief wordt je er idd niet van. Misschien was 'ie gewoon straalbezopen, stuk waarschijnlijkerquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is dat hele nieuwsbericht bullshit.
Sommige geestverruimde middelen kunnen je behoorlijk in de war brengen, maar van paddo's wordt je niet agressief oid... De regering zal dat bericht wel weer gesubmit hebben ofzo
Precies, als je beschonken bent is het geen nieuwsquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij was gewoon BeSchonken, maar ja, dat is niet "in", dus volgens de nieuwsberichten heb je dan paddenstoelen zitten vreten![]()
Succesquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:45 schreef diertjuh het volgende:
zo daar ben ik ook weerHad eventjes een kwartiertje vertraging. Nu op school en zo bezig met Frontpage ofzowiets
Of misschien een combinatie van beide, maar het was iig niet de schuld van die champignonsquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ach er zal vast wel iets gebeurd zijn, met paddo's kan je best opeens mensen op een aparte manier aanspreken of benaderen volgens mij, maar agressief wordt je er idd niet van. Misschien was 'ie gewoon straalbezopen, stuk waarschijnlijker
Geen zin meer?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik lekker aan het werk, wel wat dingetjes te doen.. weinig zin in alleen![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen zin meer?
Nog 80 minuten, dan ga ik richting huis!
Bij mijn vorige werk stond ik bekend als BeSchlamer, Beschonken Lamer hahahahahahaquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Precies, als je beschonken bent is het geen nieuws
quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk stond ik bekend als BeSchlamer, Beschonken Lamer hahahahahaha
quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik lekker aan het werk, wel wat dingetjes te doen.. weinig zin in alleen![]()
Dat is ook wel flauw om te vertellen. Iedereen beetje lekker makenquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen zin meer?
Nog 80 minuten, dan ga ik richting huis!
Ik bedoel het goed hoor, wil alleen even kwijt dat ik daar érg blij mee benquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is ook wel flauw om te vertellen. Iedereen beetje lekker maken
De rest van de afdeling was zeer regelmatig in "hogere sferen", en ik doe daar niet aan .. alcohol prima, maar geen drugs .. vandaar dat ik volgens hun altijd "beschonken" was, en dat vonden ze "lame"quote:
Daar mag je natuurlijk ook blij mee zijn. Je hebt er namelijk zelf voor gezorgdquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed hoor, wil alleen even kwijt dat ik daar érg blij mee ben![]()
Nee joh, ik was na anderhalf jaar alweer weg bij de ING... Buiten dat, jij kwam een paar maanden later binnen dan mij dacht ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De rest van de afdeling was zeer regelmatig in "hogere sferen", en ik doe daar niet aan .. alcohol prima, maar geen drugs .. vandaar dat ik volgens hun altijd "beschonken" was, en dat vonden ze "lame"![]()
Vandaar dat ik al een lange tijd de naam "BeSchlamer" heb "gekregen" ...![]()
oja, voor die mensen die hem nog niet doorhadden, Sm0keZ is zo een jaar of 2 (denk zelfs meer) mijn collega geweest![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Daar mag je natuurlijk ook blij mee zijn. Je hebt er namelijk zelf voor gezorgd
Ik heb bijelkaar 4 jaar voor de ING gewerkt ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee joh, ik was na anderhalf jaar alweer weg bij de ING... Buiten dat, jij kwam een paar maanden later binnen dan mij dacht ik
Nee..?quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
ooit weleens truffels geprobeert smokez ?? beter als paddos hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |