Ik heb niet veel kunnen posten, ik heb het hier gewoon druk!quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:33 schreef diertjuh het volgende:
nog 27 minuten..
Als het niet helpt gaan we over op sterker spulquote:Op donderdag 8 november 2007 16:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Amen![]()
Maar paracetamol door m'n thee vind ik nog vrij onschuldig van je![]()
Lynda, Dierjuh, mijn lieve zus die we al maaanden niet gezien hebben!quote:Op donderdag 8 november 2007 16:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zeker! Misschien had dat in de poll moeten staan:
optie f: -> meer dames zoals b.v Seventees!![]()
Dat zeg ik !quote:Op donderdag 8 november 2007 16:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Lynda, Dierjuh, mijn lieve zus die we al maaanden niet gezien hebben!
Ach joh, trek het je niet aan!quote:Op donderdag 8 november 2007 19:40 schreef diertjuh het volgende:
ja duh ik nu ook. Maar ben geen man [afbeelding]
deed ik ook nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 06:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Ga je door de regen en wind fietsen? Of ga je me vertellen dat het bij jou rustig is?
Owh ik moet nog aankleden..ff snel doen anders mis ik de bus![]()
en een goedemorgen!
Veel succes ermeequote:Op vrijdag 9 november 2007 06:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
het is hier chaos, 3 x wakker geworden door de wind en dakpannen enzo, ff de schade checken zoen dan erdoorheen fietsen ja
goeiemorgen
quote:Op vrijdag 9 november 2007 06:56 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb net ook 20 minuten gefietst.
eerst ff de buienradar gekeken op internet, en toen als een gek gaan fietsen
nou te doen. ik denk best dat ik hier spierpijn aan over hou. sommige stukken kwam ik niet voorruit, en moest ik gaan lopen. overal takken op de weg ook. dus een aardige ravage hierquote:Op vrijdag 9 november 2007 07:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]en was het nog een beetje te doen?
Ik ga nu ook er maar eens een stukje doorheen lopen om bij de bushalte te komen. Tot straks![]()
Heb gisteren 4 uur langer gewerkt, dus dan ga ik vandaag 4 uur eerder naar huisquote:Op vrijdag 9 november 2007 07:27 schreef WhiteLightning het volgende:
jaaaaaa 3 uurtjes , hoe kan dat nou man ?!?
Zo voor t weekend is het wel lekker hoor, maar toch, vrij zware week geweest... Maandag 8 uur gewerkt, dinsdag 11, woensdag 13.5, gisteren 12, en vandaag 4quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:30 schreef WhiteLightning het volgende:
kut, dat had ik ook moeten doen
ik zal aan je denken als ik nog 3 keer omdraai danquote:Op vrijdag 9 november 2007 07:45 schreef Sm0keZ het volgende:
Niet helemaal; zondag mag ik ook weer werken
Nouja, werken, zondag is altijd érg rustig.. Wordt dus leren, TV kijken of internetten hier
LOL!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:13 schreef Dylanesque het volgende:
Oeh gaaf. Centraal Station afgesloten voor trams hier op last van de brandweer
Ik heb nog nooit een auto gestolen hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent weer lekker bezig geweest he![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent weer lekker bezig geweest he![]()
Ja hallo, die koters wilden niet uitstappen... Nouja, dan maar fietsen toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Loopt ie als een gokmajoor over straat, "heuj doe mij die auto!" *hmmz lukt niet, gek is dat, misschien een fiets!*
Vraag me af of ie echt zo agressief was, aangezien de moeder van de kinderen in de auto m kon afwimpelen en de fiets pikken ook al niet lukte. Waarschijnlijk zo mak als een lammetje, in de overtuiging dat alles gewoon konquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, die koters wilden niet uitstappen... Nouja, dan maar fietsen toch?![]()
Als je het mij vraagt is dat hele nieuwsbericht bullshit.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vraag me af of ie echt zo agressief was, aangezien de moeder van de kinderen in de auto m kon afwimpelen en de fiets pikken ook al niet lukte. Waarschijnlijk zo mak als een lammetje, in de overtuiging dat alles gewoon kon
Hij was gewoon BeSchonken, maar ja, dat is niet "in", dus volgens de nieuwsberichten heb je dan paddenstoelen zitten vretenquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is dat hele nieuwsbericht bullshit.
Sommige geestverruimde middelen kunnen je behoorlijk in de war brengen, maar van paddo's wordt je niet agressief oid... De regering zal dat bericht wel weer gesubmit hebben ofzo
Ach er zal vast wel iets gebeurd zijn, met paddo's kan je best opeens mensen op een aparte manier aanspreken of benaderen volgens mij, maar agressief wordt je er idd niet van. Misschien was 'ie gewoon straalbezopen, stuk waarschijnlijkerquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is dat hele nieuwsbericht bullshit.
Sommige geestverruimde middelen kunnen je behoorlijk in de war brengen, maar van paddo's wordt je niet agressief oid... De regering zal dat bericht wel weer gesubmit hebben ofzo
Precies, als je beschonken bent is het geen nieuwsquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij was gewoon BeSchonken, maar ja, dat is niet "in", dus volgens de nieuwsberichten heb je dan paddenstoelen zitten vreten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |