deed ik ook nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 06:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Ga je door de regen en wind fietsen? Of ga je me vertellen dat het bij jou rustig is?
Owh ik moet nog aankleden..ff snel doen anders mis ik de bus![]()
en een goedemorgen!
Veel succes ermeequote:Op vrijdag 9 november 2007 06:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
het is hier chaos, 3 x wakker geworden door de wind en dakpannen enzo, ff de schade checken zoen dan erdoorheen fietsen ja
goeiemorgen
quote:Op vrijdag 9 november 2007 06:56 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb net ook 20 minuten gefietst.
eerst ff de buienradar gekeken op internet, en toen als een gek gaan fietsen
nou te doen. ik denk best dat ik hier spierpijn aan over hou. sommige stukken kwam ik niet voorruit, en moest ik gaan lopen. overal takken op de weg ook. dus een aardige ravage hierquote:Op vrijdag 9 november 2007 07:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]en was het nog een beetje te doen?
Ik ga nu ook er maar eens een stukje doorheen lopen om bij de bushalte te komen. Tot straks![]()
Heb gisteren 4 uur langer gewerkt, dus dan ga ik vandaag 4 uur eerder naar huisquote:Op vrijdag 9 november 2007 07:27 schreef WhiteLightning het volgende:
jaaaaaa 3 uurtjes , hoe kan dat nou man ?!?
Zo voor t weekend is het wel lekker hoor, maar toch, vrij zware week geweest... Maandag 8 uur gewerkt, dinsdag 11, woensdag 13.5, gisteren 12, en vandaag 4quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:30 schreef WhiteLightning het volgende:
kut, dat had ik ook moeten doen
ik zal aan je denken als ik nog 3 keer omdraai danquote:Op vrijdag 9 november 2007 07:45 schreef Sm0keZ het volgende:
Niet helemaal; zondag mag ik ook weer werken
Nouja, werken, zondag is altijd érg rustig.. Wordt dus leren, TV kijken of internetten hier
LOL!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:13 schreef Dylanesque het volgende:
Oeh gaaf. Centraal Station afgesloten voor trams hier op last van de brandweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |