Neem je dat wel even voor ons op dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:38 schreef diertjuh het volgende:
aargh als dat stomme scherm zo blijft doen ga ik het slaan!
ik wil je niets aanwensen, maar als je dan ff je hand breekt ofzo heb ik weer wat te doen!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:38 schreef diertjuh het volgende:
aargh als dat stomme scherm zo blijft doen ga ik het slaan!
Ik bel me helemaal de tyfus hier, ben ondetussen laptops aan het fixen / installeren / what everquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoiinderdaad weer geen reet te doen
ben hier nu vanaf 10.45, kreeg te horen 'ik heb wat leuks voor je te doen' (sarcasme de gekste) en zit nog steeds te wachten. Net nog gevraagd of ze dat had, maar dat kwam 'zo wel'
Deze gaat in mijn permanente collectiequote:Op dinsdag 6 november 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
Eventjes voor de mensen die youtube kunnen kijken een linkje van de weblog:
http://nl.youtube.com/watch?v=Xr1pWzoLvT8
Ik smolt helemaal
Gelukkig heb je onsquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:39 schreef Djarum het volgende:
zegt hoi![]()
tis hier behoorlijk stil op mn werk...
Fijn voor anderen, minder fijn voor mij...
Camera staat klaarquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Neem je dat wel even voor ons op dan?![]()
Niet eens in de buurt. Overijsselquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:41 schreef Djarum het volgende:
[..]
ik wil je niets aanwensen, maar als je dan ff je hand breekt ofzo heb ik weer wat te doen!![]()
(omgeving amsterdam toevallig)
quote:
he balen.. nah, verwond je dan maar niet.. heb ook geen zin om anderen werk aan te pratenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Camera staat klaar
[..]
Niet eens in de buurt. Overijssel
Koffie, thee en we hebben ook een bar om de eerste verveling te verdrinkenquote:
Ik ben niet schattig!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het is uiteraard zinloos het te ontkennen. Maar dat je het doet is toch wel weer schattig [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |