Neem je dat wel even voor ons op dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:38 schreef diertjuh het volgende:
aargh als dat stomme scherm zo blijft doen ga ik het slaan!
ik wil je niets aanwensen, maar als je dan ff je hand breekt ofzo heb ik weer wat te doen!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:38 schreef diertjuh het volgende:
aargh als dat stomme scherm zo blijft doen ga ik het slaan!
Ik bel me helemaal de tyfus hier, ben ondetussen laptops aan het fixen / installeren / what everquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoiinderdaad weer geen reet te doen
ben hier nu vanaf 10.45, kreeg te horen 'ik heb wat leuks voor je te doen' (sarcasme de gekste) en zit nog steeds te wachten. Net nog gevraagd of ze dat had, maar dat kwam 'zo wel'
Deze gaat in mijn permanente collectiequote:Op dinsdag 6 november 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
Eventjes voor de mensen die youtube kunnen kijken een linkje van de weblog:
http://nl.youtube.com/watch?v=Xr1pWzoLvT8
Ik smolt helemaal
Gelukkig heb je onsquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:39 schreef Djarum het volgende:
zegt hoi![]()
tis hier behoorlijk stil op mn werk...
Fijn voor anderen, minder fijn voor mij...
Camera staat klaarquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Neem je dat wel even voor ons op dan?![]()
Niet eens in de buurt. Overijsselquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:41 schreef Djarum het volgende:
[..]
ik wil je niets aanwensen, maar als je dan ff je hand breekt ofzo heb ik weer wat te doen!![]()
(omgeving amsterdam toevallig)
quote:
he balen.. nah, verwond je dan maar niet.. heb ook geen zin om anderen werk aan te pratenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Camera staat klaar
[..]
Niet eens in de buurt. Overijssel
Koffie, thee en we hebben ook een bar om de eerste verveling te verdrinkenquote:
Ik ben niet schattig!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het is uiteraard zinloos het te ontkennen. Maar dat je het doet is toch wel weer schattig [ afbeelding ]
misschien doet hij dat juist om jouw aandacht te trekken. aardig gelukt als ik het zo hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:54 schreef lynda het volgende:
Ik word hier zo nog helemaal GEK!!! Klein beetje concentratie kunnen vinden om me op me stageopdracht te storten.. staan die gare K*T!! bouwvakker de hele dag herrie te maken met een heipaal! ARGH!!!!
En dat duurt nog de hele week en daarna gaan ze nog dichter bij de zaak staan werken![]()
Mooi hequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
Deze gaat in mijn permanente collectie
(Traantje weg veegt...)
Die dikke CRT aan het eindequote:
ze staan nu nog op 10 minuten loopafstand.. dus dat gaat niet opquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien doet hij dat juist om jouw aandacht te trekken. aardig gelukt als ik het zo hoor
Links? Z bedoel je!quote:
Dat krijg je als je me schattig noemtquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dylan heb ik al opgegeven, maar begin jij er anders ook ff mee![]()
Maar het is zo grappig wanneer je het ontkentquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat krijg je als je me schattig noemt [afbeelding]
Ik heb nog steeds niet kunnen roken, en die irritantie tering kut klote collegaquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:08 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, daar zijn we weer, lunchpauze is weer voorbij
WEG MET DIE STINKSTOK!quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet kunnen roken, en die irritantie tering kut klote collega
is NOG STEEDS NIET TERUG! dus ik kan ook niet met pause ..
had die gozer GVD niet even ziek kunnen BLIJVEN![]()
Kan lastig zijn ja... Wordt voor mij ook wel weer eens tijd, heb al een half uur niet gerooktquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet kunnen roken, en die irritantie tering kut klote collega
is NOG STEEDS NIET TERUG! dus ik kan ook niet met pause ..
had die gozer GVD niet even ziek kunnen BLIJVEN![]()
Zware opgave...quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
pompompom![]()
heb net wat te doen gehad
verhuizen van de ene naar de andere werkplek![]()
en dan fluiten ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:00 schreef lynda het volgende:
[..]
ze staan nu nog op 10 minuten loopafstand.. dus dat gaat niet op
volgende week kijken wij als we gaan roken op ons dakterras letterlijk in hun o zo charming bouwvakkersspleet
ik rook netjes buiten hoor, niemand die er last van heeftquote:
Dan mag je blijvenquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik rook netjes buiten hoor, niemand die er last van heeft![]()
dank u dank u!quote:
Als het nou eens LEUKE waren oke.. maar bouwvakker kunnen volgens mij gewoon niet leuk zijnquote:
haha spugenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Als het nou eens LEUKE waren oke.. maar bouwvakker kunnen volgens mij gewoon niet leuk zijnIk kan wel vanaf boven recht naar beneden spugen
(Ja ik ben nog steeds een vrouw
)
Afspraak met collega gemaakt.. tot 15u gaan we ECHT aan de slag!
Dit nadat we vanaf 9 uur vanochtend tot euhm net nog geen moer hebben uitgevoerd hehe![]()
edit: dan moet ik toch wel serieus FOK een keer sluiten![]()
wie heeft er een stuk touw, ik ga mijn collega WURGEN!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha spugenis dat je vorm van wraak wegens dat heien ?
ik heb eindelijk s wat minder te doen, was een gekkenhuis. en we kwamen erachter dat we last vna muizen hebbben hier. er zat er vannochtend eentje in de soepautomaat
telefoonsnoer werkt beter hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wie heeft er een stuk touw, ik ga mijn collega WURGEN!!!!!!!!
Ik heb ook niet superveel meer te doen,
ik zit alleen al de hele middag mijn collega te onderbreken omdat hij weer domme dingen aan het doen is![]()
Das lastig, we hebben hier 2 draadloze headsetsquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
telefoonsnoer werkt beter hoor
Kerst is toch juist een tijd om lekker bij te komen hahahaquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:57 schreef diertjuh het volgende:
omg ze zitten hier kerstpakketen uit te zoeken..in een kerstpakket horen dus lekkere dingen te zitten. Maar die twee vinden dat het niet mag van Sonja Bakker ofzo![]()
![]()
Witte Kerstquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kerst is toch juist een tijd om lekker bij te komen hahaha
Dus er moet juist alcohol in, en lekker koekjes, en ships ..![]()
die kan je toch gooien ? alleen is het dan geen wurgen meer natuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das lastig, we hebben hier 2 draadloze headsets![]()
(die hebben we pas sinds deze week, had ik het toch vorige week moeten doen!)
Sneeuw in het kerstpakketquote:
nou als dat zou kunnen, teken ik er voor. wel echte sneeuw natuurlijk, en niet in zon busquote:
Dat behoort tot een van de vormen wraak jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha spugenis dat je vorm van wraak wegens dat heien ?
ik heb eindelijk s wat minder te doen, was een gekkenhuis. en we kwamen erachter dat we last vna muizen hebbben hier. er zat er vannochtend eentje in de soepautomaat
Geprobeerd, maar dat wurden ging niet hahahquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die kan je toch gooien ? alleen is het dan geen wurgen meer natuurlijk
Mja, dat wel..quote:Op woensdag 7 november 2007 07:02 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge. zo we zijn er weer. weer een dag eerder bij het weekend.
... en niks te doenquote:Op woensdag 7 november 2007 08:13 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen,
weer een nieuwe dag... [afbeelding]
echt he .. sommige mensen hebben echt een communicatie probleem ofzo ..quote:Op woensdag 7 november 2007 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk je uit droxz, anders wordt het een lange dag.
Tja voor sommige mensen is het gewoon heel moeilijk. Hiero overleggen ze ook vrij weinig met elkaar..vooral met stagiaires.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
echt he .. sommige mensen hebben echt een communicatie probleem ofzo ..
zo moeilijk is overleggen toch niet? ...![]()
Nee joh..iedereen is druk bezigquote:Op woensdag 7 november 2007 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik schrik zeker weer iedereen af hier? .. Joehoe? .... iemand? .... *echo*
Ja, dat is wel druk bezig zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 09:43 schreef Seventees het volgende:
Als je facturen in de map doen druk bezig zijn noemt, dan ben ik inderdaad druk bezig
beter in de map doen dan betalen hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 09:43 schreef Seventees het volgende:
Als je facturen in de map doen druk bezig zijn noemt, dan ben ik inderdaad druk bezig
sorry ik was even druk bezig.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik schrik zeker weer iedereen af hier? .. Joehoe? .... iemand? .... *echo*
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beter in de map doen dan betalen hoor
Niet in mijn tempoquote:
Betalen doet de baasquote:Op woensdag 7 november 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
beter in de map doen dan betalen hoor
Ook heel.... uhhh... opbeurendquote:
En maar een minuut werkquote:Op woensdag 7 november 2007 10:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ook heel.... uhhh... opbeurend [afbeelding]
zoiets ?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:26 schreef lynda het volgende:
Present.. poging 2 deze week om serieus aan me stageopdracht te gaan..
iemand nog een kwaliteitshandboek over?
was het maar zo ietsquote:
Qua gehoor raak je er aan gewend, maar het is zo irritant en niet goed voor je concentratie.. Word nog wat als straks dus echt voor de deur staan.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
lekker heien op 30meter afstand. lekker goed voor je gehoor.maar klint goed zon dakterras. althans in de zomer dan. lekker bbqen
Alsjeblieft 2 kiloquote:Op woensdag 7 november 2007 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen ik heb eigenlijk genoeg te doen .. maar heb nergens zin in vandaag ...
heeft iemand voor mij een kilo inspiratie?
Babelfish loopt erop stukquote:Op woensdag 7 november 2007 11:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En kun je het ontcijferen? [afbeelding]
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen ik heb eigenlijk genoeg te doen .. maar heb nergens zin in vandaag ...
heeft iemand voor mij een kilo inspiratie?
ik heb een keer gehad, had ik precies migraine op zondag. gaan die idioten heien. nou ik dacht toen echt dat ik kappot gingquote:Op woensdag 7 november 2007 11:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Qua gehoor raak je er aan gewend, maar het is zo irritant en niet goed voor je concentratie.. Word nog wat als straks dus echt voor de deur staan.
En dakterras is echt luxeNog uitzicht op kinderboerderij ook
![]()
thx! Zal ik nodig hebben .. net weer een minder leuk (prive) telefoongesprek gehad ..quote:
In de zomer hoop ik hier al weg te zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb een keer gehad, had ik precies migraine op zondag. gaan die idioten heien. nou ik dacht toen echt dat ik kappot ging
tja dakterras. dus je gaat ons uitnodigen vd zomer voor een bbq erop ??
Hij is Chinees en denkt dat je het manderijns wel meester bent?quote:
Hier is het nog erger, een nederlander die toch niet blijkt te kunnen communicerenquote:Op woensdag 7 november 2007 12:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hij is Chinees en denkt dat je het manderijns wel meester bent?
quote:Op woensdag 7 november 2007 09:40 schreef Seventees het volgende:
*Nadenkt over poll*
aai jammer, bbq is nooit weg natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2007 12:07 schreef lynda het volgende:
[..]
In de zomer hoop ik hier al weg te zijn
En heien met of zonder migraine.. het moet gewoon verboden zijn!!
Ik wil slapenquote:Op woensdag 7 november 2007 12:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
denk dat ik zo maar even wat ga eten .. begint echt trek te krijgen!
Volgens mij heeft niemand echt z'n dag vandaag...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:24 schreef lynda het volgende:
oke tijd om een willekeurige man vast te grijpen en uit te huilen op zijn schouder
a) de heipaal is weer terug
b) er is een kerel hier waarvan je binnen 5 minuten echt keiharde koppijn krijgt..
Kerel is ZWAAR irritant .. zijn lach is echt op deze manier: HA!! HAAAAAAHAAAAAAAA en keihard.. en die hele kerel stinkt ook gewoon etc..
Dylan!!quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:24 schreef lynda het volgende:
oke tijd om een willekeurige man vast te grijpen en uit te huilen op zijn schouder
a) de heipaal is weer terug
b) er is een kerel hier waarvan je binnen 5 minuten echt keiharde koppijn krijgt..
Kerel is ZWAAR irritant .. zijn lach is echt op deze manier: HA!! HAAAAAAHAAAAAAAA en keihard.. en die hele kerel stinkt ook gewoon etc..
Ik heb ook niet veel geslapen, heb iets te veel aan mijn harsesquote:Op woensdag 7 november 2007 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wil slapen
Ben om 06:00 begonnen, ga om 21:00 naar huis, heb 3.5 uur slaap gehad vannacht en moet nog iemand in werken ook!![]()
*snif* ik wil geen koffie *snif* maar wel lief aangebodenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
oh kom maar hier lynda, wil je koffie ? is die gast geen pool ofzo ?
Wurgen? Wij hebben nog wel telefoons MET kabelquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:24 schreef lynda het volgende:
Kerel is ZWAAR irritant .. zijn lach is echt op deze manier: HA!! HAAAAAAHAAAAAAAA en keihard.. en die hele kerel stinkt ook gewoon etc.. [afbeelding]
wil je dat NIET meer doen als ik net hap eten neem hahaha.quote:
Thx! Succes en tot morgen!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:02 schreef lynda het volgende:
[..]
*snif* ik wil geen koffie *snif* maar wel lief aangebodenEn die kerel kan je gewoon geen nationaliteit geven denk, als hij ooit gaat trouwen en een kind mocht krijgen dan kennen ze een eigen nationaliteit starten
[..]
Wurgen? Wij hebben nog wel telefoons MET kabel![]()
Ben bang dat ik ook zo richting huis ga en vrijdag maar extra op de zaak kom![]()
En om in de positieve mood te blijven.. voor alleeeeeee mensen met een **** dag (vul zelf maar in hoe rot hij was ) een![]()
![]()
Ik heb het zelf ook best .. uh .. heel druk, maarja af en toe tussendoor moet dit toch kunnenquote:Op woensdag 7 november 2007 14:50 schreef diertjuh het volgende:
Druk bezig met dealermappen in elkaar zetten. Brochures..catalogussen etc![]()
Het is vandaag stil hier
Ik moet nog 2,5 uur volhoudenquote:
zo, nou succes met je 1,5 uur! en tot morgen!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:04 schreef lynda het volgende:
Zo mijn dag zit er ook op! Nou ik vind gewoon dat hij er op zit! Dan vrijdag maar aan de slag.
Nu nog 1,5 uur naar huis reizen
Werk ze nog voor wie nog niet thuis zijn zoals seventees
Wij hebben het goed bekeken!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:04 schreef lynda het volgende:
Zo mijn dag zit er ook op! Nou ik vind gewoon dat hij er op zit! Dan vrijdag maar aan de slag.
Nu nog 1,5 uur naar huis reizen
Werk ze nog voor wie nog niet thuis zijn zoals seventees
quote:
Dank u dank u! weer iemand die vroeger naar huis gaat hahahaquote:Op woensdag 7 november 2007 15:18 schreef Lynx666 het volgende:
Nog een uur en 43 minuten.
uh, er is maar 1 ding goed aan een vrouw, en DAT moet je er zelf instoppen?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:32 schreef Seventees het volgende:
Mijn vriend houdt er een aparte manier op na om mij, zielig op de bank hangend schepsel met buikpijn, op te vrolijken
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh, er is maar 1 ding goed aan een vrouw, en DAT moet je er zelf instoppen?![]()
Af en toe kan ik welquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh, er is maar 1 ding goed aan een vrouw, en DAT moet je er zelf instoppen? [afbeelding]
Ja, inderdaad moet kunnen. Ik was net een brochure aan het doorbladeren..dachten ze dat ik al klaar was..quote:Op woensdag 7 november 2007 14:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook best .. uh .. heel druk, maarja af en toe tussendoor moet dit toch kunnen![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja, inderdaad moet kunnen. Ik was net een brochure aan het doorbladeren..dachten ze dat ik al klaar was..![]()
Nu zit ik te wachten op de catalogi die uitgeprint moeten worden.
Ik geloof er niets meer van!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Af en toe kan ik welzijn, maar voor de rest valt het wel mee hoor
![]()
Moi?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:56 schreef Seventees het volgende:
[..]
Niet zo heerlijk ondeugend als die poes in ons midden
Ga je blazen bij de naam Z en spinnen bij mangomelk?quote:
Sorry eens per jaar heb ik een uitspattingquote:Op woensdag 7 november 2007 15:56 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik geloof er niets meer van!
Eerst nog... dacht ik... die Droxz die is best oké. Aardig. Beschaafd. Niet zo heerlijk ondeugend als die poes in ons midden, en dan krijgen we dit!
* Seventees gaat zich bedrinken
Ik heb hier een verkeerde opmerking gemaaktquote:Op woensdag 7 november 2007 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg heb ik wat gemist ? ben inmiddels thuis
Sounds like something I could do....quote:Op woensdag 7 november 2007 16:05 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ga je blazen bij de naam Z en spinnen bij mangomelk?
You just didquote:Op woensdag 7 november 2007 16:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry eens per jaar heb ik een uitspatting![]()
* Dr.Droxz haalt de drank weg bij Seventees, en geeft een lekker bakje thee!
Kan ik het nog goed maken?
er branden zoveel dingen op mn lippen , maar ik waag me er maar niet aan. dan ben ik weer de zondebokquote:Op woensdag 7 november 2007 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh, er is maar 1 ding goed aan een vrouw, en DAT moet je er zelf instoppen?![]()
Must be you, thanquote:Op woensdag 7 november 2007 16:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sounds like something I could do....
Uhhh... Lynda had Alf op bezoek en hij stonk! Diertjuh is/was bezig met dealermappen, Droxz heeft zijn ware aard laten zienquote:Op woensdag 7 november 2007 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg heb ik wat gemist ? ben inmiddels thuis
Ok *veegt zweet van voorhoofd*quote:
Nee Seventees, zo moet hij zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 16:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uhhh... Lynda had Alf op bezoek en hij stonk! Diertjuh is/was bezig met dealermappen, HIER STOND IETS WAT NIET BELANGRIJK WAS, Lynx666 is overgestapt naar mangomelk en ik heb buikpijn.
Als je dat niet wist heb je dat gemist
zo buikpijn. zwanger ?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uhhh... Lynda had Alf op bezoek en hij stonk! Diertjuh is/was bezig met dealermappen, Droxz heeft zijn ware aard laten zien, Lynx666 is overgestapt naar mangomelk en ik heb buikpijn.
Als je dat niet wist heb je dat gemist
Uh, doe nou niet.... ik heb al verkeerde dingen gezegt, moet jij er niet mee verder gaanquote:
Nee! Moet er niet aan denkenquote:
Dat wel, maar ik zie Seventees niet als een zwangere vrouw voor me hahahahaquote:Op woensdag 7 november 2007 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
en jij heb geen trek in beschuit met muisjes wou je zeggen ?
[ afbeelding ]
Kijk dat klinkt dan wel weer erg cool!quote:Op woensdag 7 november 2007 16:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee! Moet er niet aan denken
Een kind van mij... dat zou iets vreemds worden
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 november 2007 16:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zie Seventees niet als een zwangere vrouw voor me hahahaha
Bestaat er zoiets als mangomelk??quote:Op woensdag 7 november 2007 16:05 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ga je blazen bij de naam Z en spinnen bij mangomelk?
Sixtees babyquote:Op woensdag 7 november 2007 16:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee! Moet er niet aan denken
Een kind van mij... dat zou iets vreemds worden
een goed begin is het halve werk!quote:
Anders ik wel, deze week mag ik maandag t/m vrijdag om 5 uur opstaan, ga vrijdagavond nog ff naar de kroeg met wat collega's.... Ik denk zomaar dat ik er niet voor14:00 uit komquote:Op donderdag 8 november 2007 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zweer alvast dat ik zaterdag uit ga slapen tot minimaal 12 uur
ja ze zorgen dat je wat te doen hebtquote:Op donderdag 8 november 2007 08:23 schreef diertjuh het volgende:
Had ik een mooie structuur gemaakt voor een hele boel facturen van 1 leveranciers. Dus zeg maar 1 hele maand en een halve maand in een map. Hebben ze het weer veranderd. Dus nu moet je gaan zoeken naar de goede betaalde facturen..Aangezien alles weer door elkaar ligt.
gisteren om 21.30 naar bed, om 5 uur eruit. helemaal naar de klote. winterdepressiequote:Op donderdag 8 november 2007 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Anders ik wel, deze week mag ik maandag t/m vrijdag om 5 uur opstaan, ga vrijdagavond nog ff naar de kroeg met wat collega's.... Ik denk zomaar dat ik er niet voor14:00 uit kom
Ja, maar het is beetje vervelend. Als het op een makkelijkere manier kan waarom zou je het dan moeilijker doen. Dit systeem werkt na mijn idee niet. Maarja zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 8 november 2007 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ze zorgen dat je wat te doen hebt
tja zo gaat het meestal hoor, zonder overleg. erg frustrerend , ik weet het. maak het elke dag mee. maja op een gegeven moment vindt je het wel primaquote:Op donderdag 8 november 2007 08:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja, maar het is beetje vervelend. Als het op een makkelijkere manier kan waarom zou je het dan moeilijker doen. Dit systeem werkt na mijn idee niet. Maarja zal wel aan mij liggen
Veel dingen worden hier maar gedaan zonder om even te overleggen.
Mogge , jaja, en je hond heeft je huiswerk opgegeten zekerquote:Op donderdag 8 november 2007 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh allemaal .. door die kut NS ben ik wat later
huiswerk? Daar doe ik al jaren niet meer aan hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mogge , jaja, en je hond heeft je huiswerk opgegeten zeker
Goeiemorgenquote:Op donderdag 8 november 2007 09:31 schreef lynda het volgende:
Moguh! In tegenstelling met Droxz ben ik zowaar voor het eerst deze week op tijd
Trein EN tram reden op tijd en had een goede aansluitingNog 5 a 6 uurtjes en dan.. Weeeeeeeeekend
![]()
alleen telaat komen heb je erin gehouden ?quote:Op donderdag 8 november 2007 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
huiswerk? Daar doe ik al jaren niet meer aan hoor![]()
Dan kunnen we elkaar een handschudden! Gaat hier prive gewoon kutquote:Op donderdag 8 november 2007 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alleen telaat komen heb je erin gehouden ?
gvd ik heb een kutbui , sorry hoor! alleen maar vervelende dingen oplossen vandaag.
en weer klote pepernoten gekregen. 2kg. en ze zijn goed t/m morgen
Dan mag iedereen hier gemiddeld 3 x op een dag trakteren.. Nee die regel geld dus niet bij ons hehe.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiemorgen
we hebbben hier een regel, ben je te laat , wordt het trakteren. hoop niet dat dat bij jou ook geldt, dan heb je aardig wat moeten trakteren zo hehe
hahaha dat herken ik wel ja!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan mag iedereen hier gemiddeld 3 x op een dag trakteren.. Nee die regel geld dus niet bij ons hehe.
En mijn intensie is om altijd om tien over 9 binnen te staan (anders ben ik er om tien over half 9 en dat is te vroeg natuurlijk!) en mijn record is om kwart over 7 van huis te gaan om vervolgens om 11 uur pas op de zaak te komen![]()
Ide NS!
kan je niet hier komen werken dan, dan heb ik iig iedere dag wat lekkersquote:Op donderdag 8 november 2007 09:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan mag iedereen hier gemiddeld 3 x op een dag trakteren.. Nee die regel geld dus niet bij ons hehe.
En mijn intensie is om altijd om tien over 9 binnen te staan (anders ben ik er om tien over half 9 en dat is te vroeg natuurlijk!) en mijn record is om kwart over 7 van huis te gaan om vervolgens om 11 uur pas op de zaak te komen![]()
Ide NS!
Was je fiets stuk, want anders heb ik geen idee hoe je over 5 km 2 uur kan doenquote:Op donderdag 8 november 2007 09:57 schreef Sirmixalot het volgende:
met de fiets 2 uur doen over 5km![]()
best erg...
ik welquote:Op donderdag 8 november 2007 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was je fiets stuk, want anders heb ik geen idee hoe je over 5 km 2 uur kan doen![]()
nou je bent ieder geval betrokken bij de zaakquote:Op donderdag 8 november 2007 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zit hier trouwens weer lekker aan de lollie´s met logo van het bedrijf erop hahahaha
nee was nog met iemand anders....het was helemaal aan het stormen hagel, regen alles door elkaar...kei hard aan het waaien.. dus zijn vaker gestopt tussendoor omdat het toch te ver ging met het weerquote:Op donderdag 8 november 2007 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was je fiets stuk, want anders heb ik geen idee hoe je over 5 km 2 uur kan doen![]()
hahahahaha,quote:Op donderdag 8 november 2007 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou je bent ieder geval betrokken bij de zaak
morguh bloempje
quote:Op donderdag 8 november 2007 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Waar is Sixtees eigenlijk, zal ik haar zo boos hebben gemaakt gisteren![]()
Geeft droxz de hand en zwaait gelijk even vanuit Diemenquote:Op donderdag 8 november 2007 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha dat herken ik wel ja!
7 uur van huis gaan, en uurtje of 11 op het werk. Als mensen zo nodig voor de trein willen springen,
waarom doen ze dat nou niet even buiten de spits om?![]()
Daarna nog even vanaf amstel naar de bijlmer lopen ...
Ik begon je al bijna te missen hoor!quote:Op donderdag 8 november 2007 10:44 schreef Seventees het volgende:
[..]Laaiend!!
Mogge Droxz!
En mijn andere werkschuwe vrinden uit dit topic
hahah Ik heb ook nog in diemen werkt, diemen-zuid .. vlaknaast de hogeschool in hollandquote:Op donderdag 8 november 2007 10:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Geeft droxz de hand en zwaait gelijk even vanuit DiemenEn kom gelijk even een lolly brengen ja!
Môhquote:Op donderdag 8 november 2007 10:44 schreef Seventees het volgende:
[..]Laaiend!!
Mogge Droxz!
En mijn andere werkschuwe vrinden uit dit topic
* Seventees geeft een handje pepernoten terug als dankquote:Op donderdag 8 november 2007 10:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik begon je al bijna te missen hoor!
* Dr.Droxz geeft een overheerlijk bakje thee aan Seventees![]()
ah jij ook al, heb je toch niet aangestoken met mn pepernoten toch ?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
* Seventees geeft een handje pepernoten terug als dank
*flauw valt*quote:Op donderdag 8 november 2007 09:31 schreef lynda het volgende:
Trein EN tram reden op tijd en had een goede aansluiting![]()
Je pepernoten brachten me wel op een idee toen de drop op wasquote:Op donderdag 8 november 2007 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah jij ook al, heb je toch niet aangestoken met mn pepernoten toch ?
quote:Op donderdag 8 november 2007 11:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
*flauw valt*
En wonder is geschied! Dat we nog lang genoeg leven om dat mee te kunnen maken![]()
heerlijke tijd dit heh ?!? mijn favoriete seizoen ieder geval (qua eten dan!)quote:Op donderdag 8 november 2007 11:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je pepernoten brachten me wel op een idee toen de drop op was
Kreeg net een chocoladeletter op mijn desk geworpen
Is weer eens wat anders dan lollie'squote:Op donderdag 8 november 2007 10:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
* Seventees geeft een handje pepernoten terug als dank
Welkom natuurlijk!quote:Op donderdag 8 november 2007 11:15 schreef Sirmixalot het volgende:
ja ben wel nieuw in dit topic, voor de rest post ik al een tijdje nutteloze opmerkingen maar nooit echt veel
aangezien ik nu een redelijk saaie stage heb zal ik hier nog wel wat vaker zijn
op elk kantoor hier kreeg iedereen een mandje met 3 manderijnen en een zakje pepernoten, dus dat maakt al best veel goed
Ik ken het, loop dan nu ook zelf stage maar hier valt het gelukkig nog wel mee... word wel aangezien als echt medewerker, niet als koffiezetstagiaira maar ik heb anders gekend op het mbo..quote:Op donderdag 8 november 2007 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd, dus klote van extern zijn .. soms tel je gewoon niet mee bij een bedrijf omdat je extern bent .. kent iemand dat probleem?![]()
was dat niet heel toevallig bij de Wetron?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ken het, loop dan nu ook zelf stage maar hier valt het gelukkig nog wel mee... word wel aangezien als echt medewerker, niet als koffiezetstagiaira maar ik heb anders gekend op het mbo..
Wat was ik BLIJ!! dat ik daar weg was na 20 ellendig lange weken waar ik geen ene moer geleerd had op het weten wie wat in zijn koffie wil na.
Zelfs onze afdelings koude water ding apparaat is stukquote:Op donderdag 8 november 2007 11:19 schreef lynda het volgende:
Ik krijg helemaal nietsJa gekoeld water
[calimero modus aan]Het is niet eerlijk jullie zijn groot en ik ben klein[/calimero modus uit]
hey een goed begin is het halve werk, en het begint met koffie halen hoor!quote:Op donderdag 8 november 2007 11:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ken het, loop dan nu ook zelf stage maar hier valt het gelukkig nog wel mee... word wel aangezien als echt medewerker, niet als koffiezetstagiaira maar ik heb anders gekend op het mbo..
Wat was ik BLIJ!! dat ik daar weg was na 20 ellendig lange weken waar ik geen ene moer geleerd had op het weten wie wat in zijn koffie wil na.
Lekker!quote:Op donderdag 8 november 2007 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
Wil er iemand Koffie ?
Als een man huppelt is dat sowieso vrij schadelijkquote:Op donderdag 8 november 2007 11:10 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
we hebben nu hier een kneus van een of andere watercoolers rond huppelen.. nou ja huppelen, hij is er al een half uur en we zien nog steeds niets.. a de bel! is hij weer
En je hoeft je er niet voor te excuseren! Dat helpt ookquote:Op donderdag 8 november 2007 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heerlijke tijd dit heh ?!? mijn favoriete seizoen ieder geval (qua eten dan!)
Als ze hem nu ook 6 maanden van de radio haalden zouden mijn oren dat ook waarderenquote:Op donderdag 8 november 2007 11:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Vandaag toch nog goed nieuws mensen![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 11:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als een man huppelt is dat sowieso vrij schadelijk
heb je even tijd, ik moet uit gravenzande komen nl. en dat op de fietsquote:Op donderdag 8 november 2007 11:40 schreef lynda het volgende:
Ik drink geen koffie dus ik ga ook geen stage lopen om koffie rond te brengen ja!!
Wij hier willen mac donalds maar we kennen er niet lopend komen..Wie brengt er even een fiets naar diemen?
echt mannen huppelen niet iddquote:Op donderdag 8 november 2007 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahah helemaal mee eens hahaha
Daarom ben ik blij dat ik geen radio meer hoef te luisteren hierquote:Op donderdag 8 november 2007 11:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als ze hem nu ook 6 maanden van de radio haalden zouden mijn oren dat ook waarderen
je hebt toch echt de verkeerde zender aanstaan. ik luister iedere dag naar radio 3, wil niet zeggen dat dat geweldig is. maar ieder geval nooit jantje smitquote:Op donderdag 8 november 2007 11:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als ze hem nu ook 6 maanden van de radio haalden zouden mijn oren dat ook waarderen
ah de bedrijfsDJ , goed ideequote:Op donderdag 8 november 2007 11:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik geen radio meer hoef te luisteren hier![]()
mp3 collectie is hier groot genoeg om er een gezellig muziek middagje van te maken.
Dat dus! en je vergeet de Macquote:Op donderdag 8 november 2007 11:47 schreef Seventees het volgende:
Dit topic..:
a) Is schadelijk voor de gezondheid (overschot aan koffie, mangothee, koek, pepernoten, chocolade, bar)
d) Haalt mijn productie ernstig om laag
ik ga voor meer vrouwen met pepernoten en koffie . mag dat ook ?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:47 schreef Seventees het volgende:
Dit topic..:
a) Is schadelijk voor de gezondheid (overschot aan koffie, mangothee, koek, pepernoten, chocolade, bar)
b) Houdt me wakker. Dat kan ik van mijn werkzaamheden/collega's niet zeggen.
c) Moet meer vrouwen/mannen!
e) Is saai aan het worden
f) Iets anders...
Stom!quote:
ok , vrouwen met pepernoten, koffie , en big macsquote:
en vindt je dit vervelend ?quote:
a,b,d,f:quote:Op donderdag 8 november 2007 11:47 schreef Seventees het volgende:
Dit topic..:
a) Is schadelijk voor de gezondheid (overschot aan koffie, mangothee, koek, pepernoten, chocolade, bar, Mac)
b) Houdt me wakker. Dat kan ik van mijn werkzaamheden/collega's niet zeggen.
c) Heeft meer vrouwen/mannen nodig!
e) Is saai aan het worden
f) Iets anders...
Soms.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en vindt je dit vervelend ?
Bier?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb net koffie moeten halen van iedereen hier, willen jullie nog koffie, thee, limonade of wat anders?
Ookal lust ik wel een biertje, ik ga mee met de cola .. anders ga ik 17:30 niet halen vandaagquote:
Ah joh, ik moet tot 18:00 vandaag!quote:Op donderdag 8 november 2007 12:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ookal lust ik wel een biertje, ik ga mee met de cola .. anders ga ik 17:30 niet halen vandaag![]()
* Sm0keZ pakt Sirmixalot's biertje afquote:Op donderdag 8 november 2007 12:24 schreef Sirmixalot het volgende:
ik wil eigenlijk wel voor het biertje gaan...maar doe toch maar de cola..die staat namelijk al in een flesje naast me
Zo Tinus maakt lange dagen?...quote:Op donderdag 8 november 2007 12:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, ik moet tot 18:00 vandaag!
En dan ben ik ook nog eens om 06:00 begonnen![]()
Nope, moet nog ongeveer een half uurtje wachten dan kan ik lunchenquote:Op donderdag 8 november 2007 12:38 schreef RaZZle het volgende:
Iedereen de bammetjes weer achter de kiezen?
zo, jij hebt er zin in vandaag!quote:Op donderdag 8 november 2007 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil eerst een paar jagermeisters en dan een paar halve liters bier
Zodat morgen m'n 'weekend' om 10:00 al begintquote:Op donderdag 8 november 2007 12:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo Tinus maakt lange dagen?...
Waarom moet je zo lang werken dan?
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 8 november 2007 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zo, jij hebt er zin in vandaag!
Hebben we iets gemist WL???
Dat is zkr niet verkeerd! Mijn weekend begint morgen om 15:15,quote:Op donderdag 8 november 2007 12:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zodat morgen m'n 'weekend' om 10:00 al begint
gelijk heb je! Wil je nog een biertje?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
nou droxz jij had de bar geopend, en ik dacht ik neem het er ff van .
nou ja neem het er ff van, ik vind het niet veel. drink elke dag wel bier![]()
en waarom neem jij daar fotos van dan ???!?!quote:Op donderdag 8 november 2007 12:54 schreef lynda het volgende:
achter me staan ook een ezel en pony die af en toe de meest rare dingen doen(mannen, houdt u in!)
nee niet zo para joh, ik lust op zn tijd een biertje en een thuiskomertje das allesquote:Op donderdag 8 november 2007 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gelijk heb je! Wil je nog een biertje?
Ik helemaal denken dat er iets achter zat hahahaha
Ik heb er juist GEEN fotos van gemaakt omdat ik ze dan nutteloos op me telefoon heb staanquote:Op donderdag 8 november 2007 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]en waarom neem jij daar fotos van dan ???!?!
je maakt me wel nieuwsgierig hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 12:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb er juist GEEN fotos van gemaakt omdat ik ze dan nutteloos op me telefoon heb staan![]()
Is gewoon komisch gezicht wat ze hier elke keer uitspoken met ze 2![]()
Ik zal me wel moeten inhouden, want 1 verkeerde opmerking per week-maand vind ik wel genoegquote:Op donderdag 8 november 2007 12:54 schreef lynda het volgende:
Lunch zit er weer in.. had afspraak om half 2 met collega gaat hij het niet redden, moet ik gewoon de hele dag op de zaak binnen zitten dus
Het is dat me flaptop geen bluetooth heeft en ik me stick niet bij me had anders had ik foto's gespamdBij de kinderboerderij achter me staan ook een ezel en pony die af en toe de meest rare dingen doen
(mannen, houdt u in!)
zegt iets over weekend over 2,5 uur![]()
Dan is het goed hoor, een biertje gaat er hier ook zeker wel in hoor!quote:Op donderdag 8 november 2007 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee niet zo para joh, ik lust op zn tijd een biertje en een thuiskomertje das alles
Whehe, dat dacht ik ook, daarom reageerde ik maar nietquote:Op donderdag 8 november 2007 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal me wel moeten inhouden, want 1 verkeerde opmerking per week-maand vind ik wel genoeg![]()
oh jij bent meer van ik drink bier, en ga op de grond liggenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan is het goed hoor, een biertje gaat er hier ook zeker wel in hoor!
Van het weekend ook, een LAN party, maar Dr.Droxz is bijna nooit achter zijn pc
te vinden hoor hahahaha
hahahahahahahaquote:Op donderdag 8 november 2007 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, dat dacht ik ook, daarom reageerde ik maar niet![]()
maak van je hart geen moordkuilquote:Op donderdag 8 november 2007 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, dat dacht ik ook, daarom reageerde ik maar niet![]()
eetzequote:Op donderdag 8 november 2007 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahahahaha
Je ziet wat 1 opmerking al met je imago kan doen hier he haha
maar mensen,
ik ga ff lunchen!![]()
donderdag half 2 en je geeft nu de drank al de schuldquote:Op donderdag 8 november 2007 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
shit sorry lynda zit net te lezen dat je GEEN fotos ervan hebt. jammer![]()
sorry komt vast door de borrels en bier van droxz
erm koffie halen ?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:21 schreef lynda het volgende:
[..]
donderdag half 2 en je geeft nu de drank al de schuld
Ik heb geen werk meer om te doen voor deze week![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |