Links? Z bedoel je!quote:
Dat krijg je als je me schattig noemtquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dylan heb ik al opgegeven, maar begin jij er anders ook ff mee![]()
Maar het is zo grappig wanneer je het ontkentquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat krijg je als je me schattig noemt [afbeelding]
Ik heb nog steeds niet kunnen roken, en die irritantie tering kut klote collegaquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:08 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, daar zijn we weer, lunchpauze is weer voorbij
WEG MET DIE STINKSTOK!quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet kunnen roken, en die irritantie tering kut klote collega
is NOG STEEDS NIET TERUG! dus ik kan ook niet met pause ..
had die gozer GVD niet even ziek kunnen BLIJVEN![]()
Kan lastig zijn ja... Wordt voor mij ook wel weer eens tijd, heb al een half uur niet gerooktquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet kunnen roken, en die irritantie tering kut klote collega
is NOG STEEDS NIET TERUG! dus ik kan ook niet met pause ..
had die gozer GVD niet even ziek kunnen BLIJVEN![]()
Zware opgave...quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
pompompom![]()
heb net wat te doen gehad
verhuizen van de ene naar de andere werkplek![]()
en dan fluiten ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:00 schreef lynda het volgende:
[..]
ze staan nu nog op 10 minuten loopafstand.. dus dat gaat niet op
volgende week kijken wij als we gaan roken op ons dakterras letterlijk in hun o zo charming bouwvakkersspleet
ik rook netjes buiten hoor, niemand die er last van heeftquote:
Dan mag je blijvenquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik rook netjes buiten hoor, niemand die er last van heeft![]()
dank u dank u!quote:
Als het nou eens LEUKE waren oke.. maar bouwvakker kunnen volgens mij gewoon niet leuk zijnquote:
haha spugenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Als het nou eens LEUKE waren oke.. maar bouwvakker kunnen volgens mij gewoon niet leuk zijnIk kan wel vanaf boven recht naar beneden spugen
(Ja ik ben nog steeds een vrouw
)
Afspraak met collega gemaakt.. tot 15u gaan we ECHT aan de slag!
Dit nadat we vanaf 9 uur vanochtend tot euhm net nog geen moer hebben uitgevoerd hehe![]()
edit: dan moet ik toch wel serieus FOK een keer sluiten![]()
wie heeft er een stuk touw, ik ga mijn collega WURGEN!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha spugenis dat je vorm van wraak wegens dat heien ?
ik heb eindelijk s wat minder te doen, was een gekkenhuis. en we kwamen erachter dat we last vna muizen hebbben hier. er zat er vannochtend eentje in de soepautomaat
telefoonsnoer werkt beter hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wie heeft er een stuk touw, ik ga mijn collega WURGEN!!!!!!!!
Ik heb ook niet superveel meer te doen,
ik zit alleen al de hele middag mijn collega te onderbreken omdat hij weer domme dingen aan het doen is![]()
Das lastig, we hebben hier 2 draadloze headsetsquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
telefoonsnoer werkt beter hoor
Kerst is toch juist een tijd om lekker bij te komen hahahaquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:57 schreef diertjuh het volgende:
omg ze zitten hier kerstpakketen uit te zoeken..in een kerstpakket horen dus lekkere dingen te zitten. Maar die twee vinden dat het niet mag van Sonja Bakker ofzo![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |