Neem je dat wel even voor ons op dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:38 schreef diertjuh het volgende:
aargh als dat stomme scherm zo blijft doen ga ik het slaan!
ik wil je niets aanwensen, maar als je dan ff je hand breekt ofzo heb ik weer wat te doen!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:38 schreef diertjuh het volgende:
aargh als dat stomme scherm zo blijft doen ga ik het slaan!
Ik bel me helemaal de tyfus hier, ben ondetussen laptops aan het fixen / installeren / what everquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoiinderdaad weer geen reet te doen
ben hier nu vanaf 10.45, kreeg te horen 'ik heb wat leuks voor je te doen' (sarcasme de gekste) en zit nog steeds te wachten. Net nog gevraagd of ze dat had, maar dat kwam 'zo wel'
Deze gaat in mijn permanente collectiequote:Op dinsdag 6 november 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
Eventjes voor de mensen die youtube kunnen kijken een linkje van de weblog:
http://nl.youtube.com/watch?v=Xr1pWzoLvT8
Ik smolt helemaal
Gelukkig heb je onsquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:39 schreef Djarum het volgende:
zegt hoi![]()
tis hier behoorlijk stil op mn werk...
Fijn voor anderen, minder fijn voor mij...
Camera staat klaarquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Neem je dat wel even voor ons op dan?![]()
Niet eens in de buurt. Overijsselquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:41 schreef Djarum het volgende:
[..]
ik wil je niets aanwensen, maar als je dan ff je hand breekt ofzo heb ik weer wat te doen!![]()
(omgeving amsterdam toevallig)
quote:
he balen.. nah, verwond je dan maar niet.. heb ook geen zin om anderen werk aan te pratenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Camera staat klaar
[..]
Niet eens in de buurt. Overijssel
Koffie, thee en we hebben ook een bar om de eerste verveling te verdrinkenquote:
Ik ben niet schattig!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het is uiteraard zinloos het te ontkennen. Maar dat je het doet is toch wel weer schattig [ afbeelding ]
misschien doet hij dat juist om jouw aandacht te trekken. aardig gelukt als ik het zo hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:54 schreef lynda het volgende:
Ik word hier zo nog helemaal GEK!!! Klein beetje concentratie kunnen vinden om me op me stageopdracht te storten.. staan die gare K*T!! bouwvakker de hele dag herrie te maken met een heipaal! ARGH!!!!
En dat duurt nog de hele week en daarna gaan ze nog dichter bij de zaak staan werken![]()
Mooi hequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
Deze gaat in mijn permanente collectie
(Traantje weg veegt...)
Die dikke CRT aan het eindequote:
ze staan nu nog op 10 minuten loopafstand.. dus dat gaat niet opquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien doet hij dat juist om jouw aandacht te trekken. aardig gelukt als ik het zo hoor
Links? Z bedoel je!quote:
Dat krijg je als je me schattig noemtquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dylan heb ik al opgegeven, maar begin jij er anders ook ff mee![]()
Maar het is zo grappig wanneer je het ontkentquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat krijg je als je me schattig noemt [afbeelding]
Ik heb nog steeds niet kunnen roken, en die irritantie tering kut klote collegaquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:08 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, daar zijn we weer, lunchpauze is weer voorbij
WEG MET DIE STINKSTOK!quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet kunnen roken, en die irritantie tering kut klote collega
is NOG STEEDS NIET TERUG! dus ik kan ook niet met pause ..
had die gozer GVD niet even ziek kunnen BLIJVEN![]()
Kan lastig zijn ja... Wordt voor mij ook wel weer eens tijd, heb al een half uur niet gerooktquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet kunnen roken, en die irritantie tering kut klote collega
is NOG STEEDS NIET TERUG! dus ik kan ook niet met pause ..
had die gozer GVD niet even ziek kunnen BLIJVEN![]()
Zware opgave...quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
pompompom![]()
heb net wat te doen gehad
verhuizen van de ene naar de andere werkplek![]()
en dan fluiten ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:00 schreef lynda het volgende:
[..]
ze staan nu nog op 10 minuten loopafstand.. dus dat gaat niet op
volgende week kijken wij als we gaan roken op ons dakterras letterlijk in hun o zo charming bouwvakkersspleet
ik rook netjes buiten hoor, niemand die er last van heeftquote:
Dan mag je blijvenquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik rook netjes buiten hoor, niemand die er last van heeft![]()
dank u dank u!quote:
Als het nou eens LEUKE waren oke.. maar bouwvakker kunnen volgens mij gewoon niet leuk zijnquote:
haha spugenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Als het nou eens LEUKE waren oke.. maar bouwvakker kunnen volgens mij gewoon niet leuk zijnIk kan wel vanaf boven recht naar beneden spugen
(Ja ik ben nog steeds een vrouw
)
Afspraak met collega gemaakt.. tot 15u gaan we ECHT aan de slag!
Dit nadat we vanaf 9 uur vanochtend tot euhm net nog geen moer hebben uitgevoerd hehe![]()
edit: dan moet ik toch wel serieus FOK een keer sluiten![]()
wie heeft er een stuk touw, ik ga mijn collega WURGEN!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha spugenis dat je vorm van wraak wegens dat heien ?
ik heb eindelijk s wat minder te doen, was een gekkenhuis. en we kwamen erachter dat we last vna muizen hebbben hier. er zat er vannochtend eentje in de soepautomaat
telefoonsnoer werkt beter hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wie heeft er een stuk touw, ik ga mijn collega WURGEN!!!!!!!!
Ik heb ook niet superveel meer te doen,
ik zit alleen al de hele middag mijn collega te onderbreken omdat hij weer domme dingen aan het doen is![]()
Das lastig, we hebben hier 2 draadloze headsetsquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
telefoonsnoer werkt beter hoor
Kerst is toch juist een tijd om lekker bij te komen hahahaquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:57 schreef diertjuh het volgende:
omg ze zitten hier kerstpakketen uit te zoeken..in een kerstpakket horen dus lekkere dingen te zitten. Maar die twee vinden dat het niet mag van Sonja Bakker ofzo![]()
![]()
Witte Kerstquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kerst is toch juist een tijd om lekker bij te komen hahaha
Dus er moet juist alcohol in, en lekker koekjes, en ships ..![]()
die kan je toch gooien ? alleen is het dan geen wurgen meer natuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das lastig, we hebben hier 2 draadloze headsets![]()
(die hebben we pas sinds deze week, had ik het toch vorige week moeten doen!)
Sneeuw in het kerstpakketquote:
nou als dat zou kunnen, teken ik er voor. wel echte sneeuw natuurlijk, en niet in zon busquote:
Dat behoort tot een van de vormen wraak jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha spugenis dat je vorm van wraak wegens dat heien ?
ik heb eindelijk s wat minder te doen, was een gekkenhuis. en we kwamen erachter dat we last vna muizen hebbben hier. er zat er vannochtend eentje in de soepautomaat
Geprobeerd, maar dat wurden ging niet hahahquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die kan je toch gooien ? alleen is het dan geen wurgen meer natuurlijk
Mja, dat wel..quote:Op woensdag 7 november 2007 07:02 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge. zo we zijn er weer. weer een dag eerder bij het weekend.
... en niks te doenquote:Op woensdag 7 november 2007 08:13 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen,
weer een nieuwe dag... [afbeelding]
echt he .. sommige mensen hebben echt een communicatie probleem ofzo ..quote:Op woensdag 7 november 2007 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk je uit droxz, anders wordt het een lange dag.
Tja voor sommige mensen is het gewoon heel moeilijk. Hiero overleggen ze ook vrij weinig met elkaar..vooral met stagiaires.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
echt he .. sommige mensen hebben echt een communicatie probleem ofzo ..
zo moeilijk is overleggen toch niet? ...![]()
Nee joh..iedereen is druk bezigquote:Op woensdag 7 november 2007 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik schrik zeker weer iedereen af hier? .. Joehoe? .... iemand? .... *echo*
Ja, dat is wel druk bezig zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 09:43 schreef Seventees het volgende:
Als je facturen in de map doen druk bezig zijn noemt, dan ben ik inderdaad druk bezig
beter in de map doen dan betalen hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 09:43 schreef Seventees het volgende:
Als je facturen in de map doen druk bezig zijn noemt, dan ben ik inderdaad druk bezig
sorry ik was even druk bezig.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik schrik zeker weer iedereen af hier? .. Joehoe? .... iemand? .... *echo*
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beter in de map doen dan betalen hoor
Niet in mijn tempoquote:
Betalen doet de baasquote:Op woensdag 7 november 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
beter in de map doen dan betalen hoor
Ook heel.... uhhh... opbeurendquote:
En maar een minuut werkquote:Op woensdag 7 november 2007 10:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ook heel.... uhhh... opbeurend [afbeelding]
zoiets ?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:26 schreef lynda het volgende:
Present.. poging 2 deze week om serieus aan me stageopdracht te gaan..
iemand nog een kwaliteitshandboek over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |