Nee he, maarja, 50quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:27 schreef diertjuh het volgende:
Toffe OP. 50cent had er niet perse ingehoeven.
![]()
Welkomquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:29 schreef Misstique het volgende:
Vandaag geen drol te doen.
Meldt dus.
Hee het is feest he, dan meot je welquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik vindt het wel een leuke OP. Met veel plaatjes![]()
welkom , je bent net op tijd voor de cake van dylanesquequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:29 schreef Misstique het volgende:
Meldt dus.
Welkomquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:29 schreef Misstique het volgende:
Meldt dus.
Ik wel, radioquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:35 schreef diertjuh het volgende:
Ik heb even zin om heel hard muziek op te zetten.
Maar hebben hier geen muziek
![]()
commentaar op m'n OP? ik haal je eruit hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF 50 cent niggaaaahhh aiiight
ik haat 50 cent !!!!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
commentaar op m'n OP? ik haal je eruit hoor![]()
Kijk dat noem ik nou slimheidquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik wel, radioIk vergeet altijd cd's mee te nemen
![]()
Nooit zin om uberhaupt íets mee te nemen naar m'n werk, ook geen tas ofzo.. dus dan moet cdtje in mn zak.. lastigquote:
En jij ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:38 schreef Seventees het volgende:
Goede OP!
50! We hebben het gehaald. Het is best schokkend
neem die collega van mij nou. die leent een cd via via. stopt ie em in zn achterzak. en natuurlijk komt ie er na een hele dag zitten pas achterquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nooit zin om uberhaupt íets mee te nemen naar m'n werk, ook geen tas ofzo.. dus dan moet cdtje in mn zak.. lastig
Whahahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem die collega van mij nou. die leent een cd via via. stopt ie em in zn achterzak. en natuurlijk komt ie er na een hele dag zitten pas achter
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem die collega van mij nou. die leent een cd via via. stopt ie em in zn achterzak. en natuurlijk komt ie er na een hele dag zitten pas achter
Het ergste is nog dat hier teveel vaste klanten zitten. Wat zou inhouden dat ze een inhoudsloze baan hebben, en concequent geen zak uitvoeren, al 50 delen langquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:38 schreef Seventees het volgende:
Goede OP! [afbeelding]
50! We hebben het gehaald. Het is best schokkend [afbeelding]
Dan heeft ie een flink stuk zitvlees.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |