Nee he, maarja, 50quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:27 schreef diertjuh het volgende:
Toffe OP. 50cent had er niet perse ingehoeven.
![]()
Welkomquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:29 schreef Misstique het volgende:
Vandaag geen drol te doen.
Meldt dus.
Hee het is feest he, dan meot je welquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik vindt het wel een leuke OP. Met veel plaatjes![]()
welkom , je bent net op tijd voor de cake van dylanesquequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:29 schreef Misstique het volgende:
Meldt dus.
Welkomquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:29 schreef Misstique het volgende:
Meldt dus.
Ik wel, radioquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:35 schreef diertjuh het volgende:
Ik heb even zin om heel hard muziek op te zetten.
Maar hebben hier geen muziek
![]()
commentaar op m'n OP? ik haal je eruit hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF 50 cent niggaaaahhh aiiight
ik haat 50 cent !!!!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
commentaar op m'n OP? ik haal je eruit hoor![]()
Kijk dat noem ik nou slimheidquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik wel, radioIk vergeet altijd cd's mee te nemen
![]()
Nooit zin om uberhaupt íets mee te nemen naar m'n werk, ook geen tas ofzo.. dus dan moet cdtje in mn zak.. lastigquote:
En jij ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:38 schreef Seventees het volgende:
Goede OP!
50! We hebben het gehaald. Het is best schokkend
neem die collega van mij nou. die leent een cd via via. stopt ie em in zn achterzak. en natuurlijk komt ie er na een hele dag zitten pas achterquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nooit zin om uberhaupt íets mee te nemen naar m'n werk, ook geen tas ofzo.. dus dan moet cdtje in mn zak.. lastig
Whahahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem die collega van mij nou. die leent een cd via via. stopt ie em in zn achterzak. en natuurlijk komt ie er na een hele dag zitten pas achter
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem die collega van mij nou. die leent een cd via via. stopt ie em in zn achterzak. en natuurlijk komt ie er na een hele dag zitten pas achter
Het ergste is nog dat hier teveel vaste klanten zitten. Wat zou inhouden dat ze een inhoudsloze baan hebben, en concequent geen zak uitvoeren, al 50 delen langquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:38 schreef Seventees het volgende:
Goede OP! [afbeelding]
50! We hebben het gehaald. Het is best schokkend [afbeelding]
Dan heeft ie een flink stuk zitvlees.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
nou dit is het begin van het eind als ik het zo leesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat hier teveel vaste klanten zitten. Wat zou inhouden dat ze een inhoudsloze baan hebben, en concequent geen zak uitvoeren, al 50 delen lang
![]()
Wat een gebrek aan koffie al niet teweeg kan brengen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Geen conclusies gaan trekken nou he. Er zijn al meer figuren hier geweest die even schreeuwen 'zoek dan een andere baan! ik zou allang weg zijn!', maar mijn baan heeft wel degelijk inhoud, maar ook vrijheidquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat hier teveel vaste klanten zitten. Wat zou inhouden dat ze een inhoudsloze baan hebben, en concequent geen zak uitvoeren, al 50 delen lang
![]()
hey je hoeft je niet te verantwoorden hoor. mensen roepen idd zomaar wat zonder de naad van de kous te wetenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Geen conclusies gaan trekken nou he. Er zijn al meer figuren hier geweest die even schreeuwen 'zoek dan een andere baan! ik zou allang weg zijn!', maar mijn baan heeft wel degelijk inhoud, maar ook vrijheidHet is dat ik redelijk aan m'n plek ben gebonden dat ik de hele dag achter de pc zit, maar tussen al dit gelul door ben ik gewoon beschikbaar voor de klant
Gister me helemaal uit de naad gewerkt en een paar mooie evenementen opgezet, waar nu zo'n 1500 man van gaan genieten volgende week. Maar dat zie je allemaal niet als ik hier op een vrijdag in de vakantie zit, waar m'n baas blij mee is omdat er nou eenmaal iemand beschikbaar en aanspreekbaar moet blijven
.
Zo, mijn betoog.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Geen conclusies gaan trekken nou he. Er zijn al meer figuren hier geweest die even schreeuwen 'zoek dan een andere baan! ik zou allang weg zijn!', maar mijn baan heeft wel degelijk inhoud, maar ook vrijheidHet is dat ik redelijk aan m'n plek ben gebonden dat ik de hele dag achter de pc zit, maar tussen al dit gelul door ben ik gewoon beschikbaar voor de klant
Gister me helemaal uit de naad gewerkt en een paar mooie evenementen opgezet, waar nu zo'n 1500 man van gaan genieten volgende week. Maar dat zie je allemaal niet als ik hier op een vrijdag in de vakantie zit, waar m'n baas blij mee is omdat er nou eenmaal iemand beschikbaar en aanspreekbaar moet blijven
.
Zo, mijn betoog.
Hehe weet ik, maar t ging vanzelfquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey je hoeft je niet te verantwoorden hoor. mensen roepen idd zomaar wat zonder de naad van de kous te weten
Is die al op DVD uit?quote:
Dat komt er al 2 maanden niet meer vanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:56 schreef Seventees het volgende:
Dylan, wanneer is jullie date nou precies?
Ah, is dit ook al zo'n inteeltkliek?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:56 schreef Seventees het volgende:
Dylan, wanneer is jullie date nou precies?
Sorryquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Is die al op DVD uit?
* Seventees spoedt zich naar bol.com
Neee lees de OP maar, iederéén is welkomquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah, is dit ook al zo'n inteeltkliek?
Ik bedoelde te vragen of er onderling geneukt wordt en wie met wie, dan is dat meteen duidelijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:59 schreef Dylanesque het volgende:
Neee lees de OP maar, iederéén is welkom
Ik had het niet over Magnolia deze keerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat komt er al 2 maanden niet meer van
Haha ok, ben niet bekend met inteeltkliekenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik bedoelde te vragen of er onderling geneukt wordt en wie met wie, dan is dat meteen duidelijk.
Jongens en meisjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En jij ook gefeliciteerd
Ben benieuwd of DavyE nog even komt kijken
Ah ja, even wennen hequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik had het niet over Magnolia deze keer![]()
Onze Dylan is een charmeur. Eerst mijn zus, en als mijn ogen me niet bedriegen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah, is dit ook al zo'n inteeltkliek?
Moet dat dan gebeuren in dergelijke topicsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik bedoelde te vragen of er onderling geneukt wordt en wie met wie, dan is dat meteen duidelijk.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Geen conclusies gaan trekken nou he. Er zijn al meer figuren hier geweest die even schreeuwen 'zoek dan een andere baan! ik zou allang weg zijn!', maar mijn baan heeft wel degelijk inhoud, maar ook vrijheid [afbeelding] Het is dat ik redelijk aan m'n plek ben gebonden dat ik de hele dag achter de pc zit, maar tussen al dit gelul door ben ik gewoon beschikbaar voor de klant [afbeelding] Gister me helemaal uit de naad gewerkt en een paar mooie evenementen opgezet, waar nu zo'n 1500 man van gaan genieten volgende week. Maar dat zie je allemaal niet als ik hier op een vrijdag in de vakantie zit, waar m'n baas blij mee is omdat er nou eenmaal iemand beschikbaar en aanspreekbaar moet blijven [afbeelding].
Zo, mijn betoog.
Ga er anders even serieus op inquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey je hoeft je niet te verantwoorden hoor. mensen roepen idd zomaar wat zonder de naad van de kous te weten
Ik vond 'm tegenvallenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:54 schreef Bellerophon het volgende:
Ben maar Pirates 3 aan het kijken [afbeelding]
ja je meende het welquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[..]
Ga er anders even serieus op in [ afbeelding ]
Ik verveelde mequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[..]
Ga er anders even serieus op in [ afbeelding ]
Dan? Je zin is nog nie afquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Onze Dylan is een charmeur. Eerst mijn zus, en als mijn ogen me niet bedriegen...
Ja, ik heb ze alle 3 gezien, maar vond 3 eigenlijk niet eens in het rijtje passen. waar POTC1 en POTC2 nog leuk waren in hun flauwe grappen, ging POTC3 een paar stappen tever imo en was het op sommige punten eerder beschamend dan leuk om te zienquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
@Lynx666, mwah hij was wel leuk, en je moest hem gewoon zien als je drie voorgaande delen had gezien. Persoonlijk vond ik hem beter dan deel 2
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede morgen allemaal!
Deel 50 kan ik natuurlijk niet zomaar aan me voorbij laten gaan ...
p.s
Beetje jammer dat ik niet in de OP sta
Alsof jij dat niet weetquote:
Maak dat de kat wijsquote:
Ken beuren, maar ben hier nu toch al lang genoeg dat iedereen me wel kent hier ..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Excuses! Hoe kon ik u vergeten!
Niks moet, maar feit is dat het veel voorkomt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
Moet dat dan gebeuren in dergelijke topics
Je was me voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Z., ik ben eigenlijk heel verlegen!
Je staat erin hoor. Zoveel vaste mensen dat ik even wat vorige topics heb doorgespit voor al die namen, maar toevallig jou niet zien staan. Terwijl ik je echt wel ken, met je barretjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ken beuren, maar ben hier nu toch al lang genoeg dat iedereen me wel kent hier ..
* Dr.Droxz doet elke ochtend de bar open, bij deze, met slingers ed. de bar is weer open!
Owhquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ze denkt dat wij gaan datenWat zeg je ervan?
Ik was gewoon even nieuwschierigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet weet
[..]
Maak dat de kat wijs![]()
Thee?
thx! Zal me naam al weer staan hoor...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je staat erin hoor. Zoveel vaste mensen dat ik even wat vorige topics heb doorgespit voor al die namen, maar toevallig jou niet zien staan. Terwijl ik je echt wel ken, met je barretje
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh. Ik zeg van dat ik er over nadenk
![]()
[..]
Ik was gewoon even nieuwschierig
Dan zal ik dat ook even doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh. Ik zeg van dat ik er over nadenk
![]()
Zou goed kunnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx! Zal me naam al weer staan hoor...
Ik ben vandaag lekker vrij, en was gisteren vroeg naar huis . misschien dat je me daarom niet had gezien![]()
Soap tussen Dylan & Diertjuh? Hoe gaan we hem noemen danquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niks moet, maar feit is dat het veel voorkomt.
We bespreken wel verder via PMquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan zal ik dat ook even doenAlleen woon je zo verdomde ver he
![]()
D&D gate?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Soap tussen Dylan & Diertjuh? Hoe gaan we hem noemen dan
Zo had ik het nog niet bekeken!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:19 schreef Dylanesque het volgende:
Z., ik ben eigenlijk heel verlegen!
Kruidenthee voor jou. Mangothee heeft een verkeerde invloed op jequote:Lekker. Mangootje graag.
Der is niks tussen ons hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Soap tussen Dylan & Diertjuh? Hoe gaan we hem noemen dan
Ah, das inderdaad nietsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
We bespreken wel verder via PM
Ik woon helemaal nie ver weg. Is maar 2en half uurtjes
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:25 schreef Seventees het volgende:
Kruidenthee voor jou. Mangothee heeft een verkeerde invloed op je![]()
Democratisch besloten!
Dit gaat toch niet zo een camping zende.. uh .. topic wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah, das inderdaad niets![]()
D&D gate![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah, das inderdaad niets![]()
D&D gate![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit gaat toch niet zo een camping zende.. uh .. topic worden![]()
Dat vroeg ik me ook al af..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
en hoe zit dit met magnolia dan? [afbeelding]
we hadden een slapend mannetje en een koffieapparaatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb trouwens zin om "creatief" te doen, iemand een idee voor de banner???
Mijn idee was dat gele onding dat er nu staatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb trouwens zin om "creatief" te doen, iemand een idee voor de banner???
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:37 schreef Dylanesque het volgende:
En ik hou helemaal geeneens van soaps
Better learn to, because you're in one right nowquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:37 schreef Dylanesque het volgende:
En ik hou helemaal geeneens van soaps
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Dylan was uit beverly hill 91210![]()
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |