B en soms Aquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:13 schreef Seventees het volgende:
De ochtendpoll nog even
Als 's morgens de wekker gaat:
a) Draai ik me nog eens om.
b) Spring ik eruit en dartelt de badkamer in!
c) Ben ik spontaan strontchagrijnig.
d) Werk ik op de automatische piloot tot het middaguur.
e) Welke wekker
E en dan D. Hoef eigenlijk geen wekker te zetten maar wakker-zijn is een groot woord.
Dat doe ik morgen alquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga zaterdag echt minimaal uitslapen tot 11.00 uur heb ik net besloten.
Jij springt eruit en dartelt als een vrolijk jong hertje de badkamer in?quote:
En dan lekker lang douchenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga zaterdag echt minimaal uitslapen tot 11.00 uur heb ik net besloten.
niet te lang, want ik heb geen electronische afzuiging. dan lijkt het buiten de cabine ook een saunaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
En dan lekker lang douchen
Of in bad!
God, gaan we weerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nóg een massageWat word ik verwend
.
bestaat dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet te lang, want ik heb geen electronische afzuiging.
Als je dat al een massage vindt, dan ben ik benieuwd wat ik vanmiddag kan verwachtenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nóg een massageWat word ik verwend
.
ja die zijn echt werelds. mn ouders hebben zon ding, dan kan je zo 45 minuten douchen, zonder dat de douche begeven is in de mistquote:
illustraties !quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:57 schreef Dylanesque het volgende:
(om maar even in de classic GRTDOJW-stijl te blijven, speciaal voor Seventees)
You ain't seen nothing yetquote:
Misschien verplaatsen van GC naar SEX?quote:
Aawh wat een lief poesjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt zo van
[ afbeelding ]
Handen van fluweel.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als je dat al een massage vindt, dan ben ik benieuwd wat ik vanmiddag kan verwachten [afbeelding]
Je bent toch wel teder, hè? [afbeelding]
Ja zeker, zucht ik wil ook weer een kitten thuisquote:
ik zou er ook wel een willen, maar ik heb geen izn dat mn spullen verrot gaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, zucht ik wil ook weer een kitten thuis![]()
Aahhhh!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt zo van
[ afbeelding ]
Thee!!quote:
Als ik er morgen niet ben... dan weet je waar je moet zijnquote:
nee ik zeg niets meer, krijg ik weer alles over me heenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als ik er morgen niet ben... dan weet je waar je moet zijn![]()
![]()
Dan zit je vast.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:22 schreef Lynx666 het volgende:
Ook leuk, klachten van klanten die niet te reproduceren zijn.
Hou je het nog wel vol? Niet te veel opwinden over alles hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:24 schreef diertjuh het volgende:
Dan maar weer een samenvatting maken![]()
![]()
Ik probeer van niet..maarjaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hou je het nog wel vol? Niet te veel opwinden over alles he![]()
ik zit bij speedlinq. 20mbit + telefonie 1e 12maanden 25 euro per maand. weet alleen niet of die aanbieding nog geldquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:27 schreef draculettetje het volgende:
zo weer een bliksembezoek van mij aan jullie zodat jullie weten dat ik jullie heus niet vergeten ben!
Heb kontrakt opgezegd bij orange zo gauw dat allemaal geregeld is kan ik nieuw adsl aanvragen
iemand nog tips voor betaalbaar met telefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |