B en soms Aquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:13 schreef Seventees het volgende:
De ochtendpoll nog even
Als 's morgens de wekker gaat:
a) Draai ik me nog eens om.
b) Spring ik eruit en dartelt de badkamer in!
c) Ben ik spontaan strontchagrijnig.
d) Werk ik op de automatische piloot tot het middaguur.
e) Welke wekker
E en dan D. Hoef eigenlijk geen wekker te zetten maar wakker-zijn is een groot woord.
Dat doe ik morgen alquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga zaterdag echt minimaal uitslapen tot 11.00 uur heb ik net besloten.
Jij springt eruit en dartelt als een vrolijk jong hertje de badkamer in?quote:
En dan lekker lang douchenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga zaterdag echt minimaal uitslapen tot 11.00 uur heb ik net besloten.
niet te lang, want ik heb geen electronische afzuiging. dan lijkt het buiten de cabine ook een saunaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
En dan lekker lang douchen
Of in bad!
God, gaan we weerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nóg een massageWat word ik verwend
.
bestaat dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet te lang, want ik heb geen electronische afzuiging.
Als je dat al een massage vindt, dan ben ik benieuwd wat ik vanmiddag kan verwachtenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nóg een massageWat word ik verwend
.
ja die zijn echt werelds. mn ouders hebben zon ding, dan kan je zo 45 minuten douchen, zonder dat de douche begeven is in de mistquote:
illustraties !quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:57 schreef Dylanesque het volgende:
(om maar even in de classic GRTDOJW-stijl te blijven, speciaal voor Seventees)
You ain't seen nothing yetquote:
Misschien verplaatsen van GC naar SEX?quote:
Aawh wat een lief poesjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt zo van
[ afbeelding ]
Handen van fluweel.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als je dat al een massage vindt, dan ben ik benieuwd wat ik vanmiddag kan verwachten [afbeelding]
Je bent toch wel teder, hè? [afbeelding]
Ja zeker, zucht ik wil ook weer een kitten thuisquote:
ik zou er ook wel een willen, maar ik heb geen izn dat mn spullen verrot gaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, zucht ik wil ook weer een kitten thuis![]()
Aahhhh!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt zo van
[ afbeelding ]
Thee!!quote:
Als ik er morgen niet ben... dan weet je waar je moet zijnquote:
nee ik zeg niets meer, krijg ik weer alles over me heenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als ik er morgen niet ben... dan weet je waar je moet zijn![]()
![]()
Dan zit je vast.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:22 schreef Lynx666 het volgende:
Ook leuk, klachten van klanten die niet te reproduceren zijn.
Hou je het nog wel vol? Niet te veel opwinden over alles hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:24 schreef diertjuh het volgende:
Dan maar weer een samenvatting maken![]()
![]()
Ik probeer van niet..maarjaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hou je het nog wel vol? Niet te veel opwinden over alles he![]()
ik zit bij speedlinq. 20mbit + telefonie 1e 12maanden 25 euro per maand. weet alleen niet of die aanbieding nog geldquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:27 schreef draculettetje het volgende:
zo weer een bliksembezoek van mij aan jullie zodat jullie weten dat ik jullie heus niet vergeten ben!
Heb kontrakt opgezegd bij orange zo gauw dat allemaal geregeld is kan ik nieuw adsl aanvragen
iemand nog tips voor betaalbaar met telefoon?
dat klinkt wel oke, en geen problemen? zal wel niet dan zou jet het ook wel gezegd hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit bij speedlinq. 20mbit + telefonie 1e 12maanden 25 euro per maand. weet alleen niet of die aanbieding nog geld
nee moet je eens engelse drop neerzetten. wij hebben een keer 4 zakken in de week gedaan. sindsdien zetten we maar niets meer neer.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:29 schreef Seventees het volgende:
Een pot drop op je bureau is geen goed idee...
nee gelukkig niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat klinkt wel oke, en geen problemen? zal wel niet dan zou jet het ook wel gezegd hebben
Hmm jaloers! Wil ik ook, nou ga morgen dan ook echt ontspannen, en daar komt bij, bijna 12.00 uur! We zijn al bijna over de helftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik probeer van niet..maarja![]()
Gelukkig is dit mijn laatste dag van deze week.
Kla(ch)(n)t: "Ik krijg geen mail bij ingevulde formulieren"quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dan zit je vast. [afbeelding]
Of de klant is nogal een n00b..
Morgen kan ik helaas niet ontspannen. Heb namelijk morgen schoolquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm jaloers! Wil ik ook, nou ga morgen dan ook echt ontspannen, en daar komt bij, bijna 12.00 uur! We zijn al bijna over de helft![]()
Zal vanavond even kijken! Ik heb toch weekend vanavond .. flesje drank erbijquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz vanavond ff jericho downloadenhttp://www.rlslog.net/jericho-clonedvd-procyon/
Dat zeg ikquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Morgen kan ik helaas niet ontspannen. Heb namelijk morgen school![]()
Aah nog even de middag doorkomen en dan klaar.![]()
Te laat komen hier ook nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:29 schreef Seventees het volgende:
Een pot drop op je bureau is geen goed idee...
hahahah ken dat, had net nog een leuke ..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kla(ch)(n)t: "Ik krijg geen mail bij ingevulde formulieren"
Ik: "Wat naar. Ik kijk er even naar."
Ik het mailscript naar mijn adres gekoppeld en formulier getest. Mails in overvloed.
Zacht zoet hier.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee moet je eens engelse drop neerzetten. wij hebben een keer 4 zakken in de week gedaan. sindsdien zetten we maar niets meer neer.
was het maar vrijquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zeg ikVrij dus...
Nee heb je morgen een lange dag dan?
Eerste gok: klant heeft het verkeerde mailadres ingevoerd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kla(ch)(n)t: "Ik krijg geen mail bij ingevulde formulieren"
Ik: "Wat naar. Ik kijk er even naar."
Ik het mailscript naar mijn adres gekoppeld en formulier getest. Mails in overvloed.
wat dacht je van "heej er komt niets uit de printer"quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah ken dat, had net nog een leuke ..
"Ej Droxz, kan je even komen kijken naar mijn printer, want die heeft een paperjam"
is goed .. kom er zo aan ..
Ik loop naar de printer toe, staat ie uit? Ik zet hem aan .. en alle printjes komen eruit ?!![]()
Dus loop ik naar die mevrouw toe, hij doet het gewoon hoor, misschien is het voortaan
handig om je printer aan te zetten...![]()
Geef mij ook zo'n stagiare!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Te laat komen hier ook niet
Gister kwam de stagiare te laat. Verslapen. En de regel op de afdeling is per half uur te laat één worstenbroodje per persoon op de afdeling. Was ie een uur te laat
Net 2 worstenbroodjes naar binnen gewerkt.
.
Oef, dat is ook nog is lang! En dan zeker ook totaal niet boeiend wat je krijgt voorgeschoteld?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
was het maar vrij
Tot 4 uur. Maar ik denk dat ik wel eerder vrij ben, omdat we volgende week toetsen hebben. Kunnen ze alleen nog maar herhalen enzo. Ik hoop dat ik eerder vrij ben
Maarja, doorvragen is mijn collega niet zo goed in, die neemt alles aan wat een klant zegtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat dacht je van "heej er komt niets uit de printer"
ja je moet gvd het papier bijvullen muts
mailadres zit hardcoded in het script. En die klopt sowieso. Maar die andere twee opties, 99,9% zeker dat het dat is jaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eerste gok: klant heeft het verkeerde mailadres ingevoerd.
Tweede gok: Zijn mail is down/niet goed ingesteld.
Derde gok: Mail staat in z'n spam.
Het is altijd zoiets stoms [afbeelding]
Hoe goed ben je in 3D design en animatie en audiobewerking?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Geef mij ook zo'n stagiare! [afbeelding]
Zoeken jullie toevallig nog mensen? [afbeelding]
dan doen wij het hier nog netjes .. mijn "weggestelde" collega (inmiddels bekend verhaal hier),quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat dacht je van "heej er komt niets uit de printer"
ja je moet gvd het papier bijvullen muts
idd, ALTIJD weer .... maar dat heeft ook een voordeel!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:55 schreef Seventees het volgende:
Dr.Droxz, WL, het zijn ook altijd die vrouwen, he?
Dat, maar ze hebben ook hun bureau vol met foto's van hun man, hond, kat of koterquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, ALTIJD weer .... maar dat heeft ook een voordeel!
Ze hebben altijd koek-snoep liggen, en halen echt altijd koffie voor je!
Dat valt hier echt wel mee hoor, ik zie weinig foto´s ed ... tenminste bij de "leuke dame´s"quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat, maar ze hebben ook hun bureau vol met foto's van hun man, hond, kat of koter
(ik niet btw... alleen post-it op de pc)
Hele saaie lessenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oef, dat is ook nog is lang! En dan zeker ook totaal niet boeiend wat je krijgt voorgeschoteld?
Maar kan je dan niet gewoon eerder weg gaan?
Dat klinkt best wel leuk! Krijg je ook photoshop ed.?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hele saaie lessen. 's ochtends 4 uurtjes lang Flash MX, HMTL en andere gedoe
.
Ik kan wel eerder weggaan. Maar dan zou ik mezelf te dom afzijn. 's middags krijgen we nog tips wat we meoten leren. En ben al paar keer eerder weggegaan. Soms moet het gewoon even tot 4 uur
Aan post it geen gebrek. Zou niet weten wat ik zonder ze moest.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt hier echt wel mee hoor, ik zie weinig foto´s ed ... tenminste bij de "leuke dame´s"![]()
Ik moet hier geen prive foto's hebben enzo .. hier liggen echt overal van die mooie gele post-it papiertjes hahahaha
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:54 schreef Lynx666 het volgende:
Hoe goed ben je in 3D design en animatie en audiobewerking?
De rest van de tijd zat je in dit topicquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:29 schreef Lynx666 het volgende:
Nu al lunchHeb het gevoel nog maar 2 uurtjes bezig te zijn
Flash is wel leuk om te doen, en ach als je een internetverbinding hebt dan kan je tenminste ook op Fokquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hele saaie lessen. 's ochtends 4 uurtjes lang Flash MX, HMTL en andere gedoe
.
Ik kan wel eerder weggaan. Maar dan zou ik mezelf te dom afzijn. 's middags krijgen we nog tips wat we meoten leren. En ben al paar keer eerder weggegaan. Soms moet het gewoon even tot 4 uur
Helaas nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt best wel leuk! Krijg je ook photoshop ed.?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:55 schreef Seventees het volgende:
Dr.Droxz, WL, het zijn ook altijd die vrouwen, he?
Ik zit hier tussen de kinderfoto'squote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat, maar ze hebben ook hun bureau vol met foto's van hun man, hond, kat of koter
(ik niet btw... alleen post-it op de pc)
Het leek veel korterquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
De rest van de tijd zat je in dit topic [afbeelding]
Eet smakelijk!
zozo ben je flink bezig geweest ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zit hier tussen de kinderfoto's![]()
kan ik alvast mn bestelling doorgeven ja ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:04 schreef Dylanesque het volgende:
Pfiew. Ik ben 3 tentoonstellingen, een lunchbijeenkomst voor 1000 man aan het organiseren én de dagelijkse taken aan het doen hier. Leuk allemaal, kom m'n dag wel door zo
Morgen is het daarentegen wel weer lekker rustig als het goed is, dus dan staat jullie een overdosis Dylanesque-in-dit-topic te wachten. op naar Deel 50!!
haha nee, maar m'n vrouwelijke collega's wel (en daar had ik niks mee te makenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo ben je flink bezig geweest ?
Dat mag. Niets is onmogelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan ik alvast mn bestelling doorgeven ja ?
ik geloof je meteenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
haha nee, maar m'n vrouwelijke collega's wel (en daar had ik niks mee te maken)
doe maar spareribs, met patatquote:
make that two.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe maar spareribs, met patat [afbeelding]
Flash is wel leuk maar niet om op school te doen. Kan me dan niet concentreren. Nouja ik heb een paar lessen gemist in de middag op vrijdag. Twee weken hadden we dus die les. En was er ineens een ander boekquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Flash is wel leuk om te doen, en ach als je een internetverbinding hebt dan kan je tenminste ook op Fok
Ja dan is het natuurlijk wel verstandig om aanwezig te zijn in de middag. Die fout heb ik ook wel is gemaakt, had ik toch helemaal het verkeerde geleerd![]()
Ik kan geeneens flashquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Flash is wel leuk maar niet om op school te doen. Kan me dan niet concentreren. Nouja ik heb een paar lessen gemist in de middag op vrijdag. Twee weken hadden we dus die les. En was er ineens een ander boek. Aangezien ik daar nog niets uit gelezen heb moet ik morgen wel naar school
. Anders gaat nie goed.
Ik heb geen leuke klas. Te druk, te remoerig. En ik heb een klasgenoot die alles wat betreft Flash alles aan me vraagt. Laatst was ik lekker druk bezig met HTML. Snapte het eindelijk een beetje. Komt zij met allerlei vragen over HTML. 10 keer uitgelegd hoe ze moest beginnen en nog snapte ze het nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan geeneens flashNiet kunnen concentreren in de klas? How come?
Ok al met al genoeg reden om wel te gaan dus
Hmm dat is echt klote dan. Schiet nooit op als het te druk is. En als je dan ook nog dergelijke klasgenoten hebt, dan is het helemaal hinderlijk natuurlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb geen leuke klas. Te druk, te remoerig. En ik heb een klasgenoot die alles wat betreft Flash alles aan me vraagt. Laatst was ik lekker druk bezig met HTML. Snapte het eindelijk een beetje. Komt zij met allerlei vragen over HTML. 10 keer uitgelegd hoe ze moest beginnen en nog snapte ze het niet. Toen kon ik ook niet meer verder.
![]()
Zal ik maar wat minder gaan posten dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het leek veel korter
Nu heb ik zowat in heel dit topic alleen nog maar jou gequoot, pfff...
Nee doe maar niet! Het is hier eindelijk weer eens wat drukkerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zal ik maar wat minder gaan posten dan?
ok en hoe verklaar je autorijden dan ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee doe maar niet! Het is hier eindelijk weer eens wat drukker![]()
p.s
Als vrouwen alles van pc's wisten had ik geen werk gehad![]()
Misschien moet ik diverser gaan reagerenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zal ik maar wat minder gaan posten dan? [afbeelding]
Nou uhmm inderdaad een retorische vraagquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is echt klote dan. Schiet nooit op als het te druk is. En als je dan ook nog dergelijke klasgenoten hebt, dan is het helemaal hinderlijk natuurlijk.
Maar letten die figuren dan niet op in de les? Retorische vraag zeker![]()
Ik kan niet eens rijdenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok en hoe verklaar je autorijden dan ?![]()
![]()
![]()
![]()
Tjah dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nou uhmm inderdaad een retorische vraag. Veel klasgenoten van mij komen gewoon pas rond het 3de les uur opdagen ofzo (altijd dezelfde). Dan doen ze nog vrij weinig en gaan dan ook nog eens weer om 2 uur of zelfs 12 uur weer weg.
Ik ben er ook niet altijd. Heb wel 2 klasgenoten die er echt ALTIJD zijn! Nog nooit een les gemist.
![]()
Je bent onderbewust bang dat je geen thee meer van me krijgt! Dat zal de oorzaak zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Misschien moet ik diverser gaan reageren
d'oh, doe ik het weer![]()
Heb ik al thee gehad dan vandaag?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:36 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je bent onderbewust bang dat je geen thee meer van me krijgt! Dat zal de oorzaak zijn [afbeelding]
Of dat je geen massages meer krijgt [afbeelding]
Papercut. Twee vingers! [afbeelding]
Maak me er niet druk om. Hun probleemquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah dat vermoeden had ik alEr echt altijd zijn is ook weer ziek, vind ik dan
Maar het andere uiterste wat je klasgenoten doen, dat is ook wel weer overdreven
![]()
Je denkt toch niet dat ik je thee ga inschenken als je zo kwaad kijkt, he!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heb ik al thee gehad dan vandaag?
De pleister staat ook erg charmantquote:Ja, dat vind ik al iets erger
Ouch, the worst kind of cuts
Ja en zo is het maar netquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Maak me er niet druk om. Hun probleem![]()
Moet ook zorgen dat ik zelf mijn diploma haal
niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja en zo is het maar niet :p
Hoe lang moet je dan nog?
Heb ik al thee gehad dan vandaag?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:51 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik je thee ga inschenken als je zo kwaad kijkt, he! [afbeelding]
Met een mooie sticker?quote:
Haha ik was je net voorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
niet?moet zeker net zijn.
-edit- Je hebt het al aangepast
Nou uhm heb nog 2 toetsperiodes. Tot februari ongeveer en stage tot maart en daarna uitloop van een halfjaar om herkansingen te doen van vorig jaar ofzo.Moet er nog even naar informeren
iedereen is me vandaag voorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ik was je net voor
Moet je nog herkansingen doen dan? Maar dat is wel lekker zeg, en dan? Werken? Verder studeren?
Enne... trusten he![]()
Alleen mijn vingers zijn niet behaard.quote:
Dat maakt toch niet uitquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
iedereen is me vandaag voor
yup waarschijnljik moet ik nog wel herkansingen doen. En hierna ga ik verder studeren. Iets met fotografie![]()
begin me weer te irriteren aan mensen hier
Dus slapen is een goede optie
Much better!quote:
Nee. Hadden ze niet. Verdikkie! Ik helemaal huilen en zo!quote:Met een mooie sticker?
Dat lijkt er meer opquote:
fotografie cool! Doe er zelf ook zeer regelmatig wat mee .. alleen is het weer een te dure hobbyquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
iedereen is me vandaag voor
yup waarschijnljik moet ik nog wel herkansingen doen. En hierna ga ik verder studeren. Iets met fotografie![]()
begin me weer te irriteren aan mensen hier
Dus slapen is een goede optie
Inderdaad. Dat is wel jammer. Maar ik wil gewoon heel graag verder op dat gebied.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
fotografie cool! Doe er zelf ook zeer regelmatig wat mee .. alleen is het weer een te dure hobby![]()
Ik ook hoor, maar heb er gewoon niet altijd de tijd voor.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is wel jammer. Maar ik wil gewoon heel graag verder op dat gebied.
aangezien het zo duur is doe ik het eigenlijk nog maar een digitale camera. Wil heel graag een spiegelreflex camera hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar heb er gewoon niet altijd de tijd voor.
3 maanden geleden nog wat filtertjes gekocht ...
Jammer dat het de laatste tijd ook niet echt mooi weer is![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Much better!
[afbeelding] Thee, voor de poes [afbeelding]
Sowhee! Wat een ijskoude monsters dat ze daar niet voor gezwicht zijnquote:
Verstandigquote:Heb trouwens een koerier gebeld [afbeelding]
Dat had ik dus ook, maar ben nu sinds een jaartje over op spiegelreflex en ben echt blij dat ik dat heb gedaan! Alleen al dat geld .. even een filtertje hier, flitsertje daar, statiefje hier, lense daar ...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
aangezien het zo duur is doe ik het eigenlijk nog maar een digitale camera. Wil heel graag een spiegelreflex camera hebben![]()
En ik voel me ziek![]()
ja en dat loopt dat dan op he:P. Maar het is een leuke hobby dus dat is het geld wel waard, vind ik dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, maar ben nu sinds een jaartje over op spiegelreflex en ben echt blij dat ik dat heb gedaan! Alleen al dat geld .. even een filtertje hier, flitsertje daar, statiefje hier, lense daar ...![]()
FOK! is de laatste tijd inderdaad wel erg traag!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja en dat loopt dat dan op he:P. Maar het is een leuke hobby dus dat is het geld wel waard, vind ik dan.
En fok! is sloom!Voor de zoveelste keer
oehh..klinkt leukquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
FOK! is de laatste tijd inderdaad wel erg traag!
Ik vind het zelf ook zeker de moeite hoor! Alleen alles weer meeslepen enzo ..
het is niet meer even "ik pak me camera even" hahahaha.
Inmiddels toch al een paar duizend foto's weggeschoten met die camera,
en klooien blijft gewoon leuk![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oehh..klinkt leuk. Ik wil ook een spiegelreflex..whehehe
' Maar moet daar eventjes goed voor gaan sparen.
Momenteel ben ik even een heel erg sarcastisch verhaaltje aan het typen over mn stagebedrijf![]()
Alles? Kan dat ook?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Massage? Kopje thee? Kusje? Kuiken?![]()
Gevaarlijk spul, die mangothee.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:47 schreef Lynx666 het volgende:
[ afbeelding ] das niet voor de poes! [ afbeelding ]
Harteloze kerels! Kreeg niet eens een knuffel... Pfff... Die droppot is nu leeg, dat snap jequote:Sowhee! Wat een ijskoude monsters dat ze daar niet voor gezwicht zijn [ afbeelding ]
maar die zijn zo schattigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hmm t kuikentje kan lastig worden.![]()
Alleen in de handen van de onervarene!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Gevaarlijk spul, die mangothee.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ow maar dat kan ik ook zijn hoor![]()
Voor jou hoeven we dus niet te vrezenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Alleen in de handen van de onervarene!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goed, dan neem ik genoegen met jou
![]()
magnotheetje, lekkerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Voor jou hoeven we dus niet te vrezen![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Ben wel om 16.30 weg, dus geniet er nog even van![]()
quote:
Geen thee die zonder supervisie genuttigd mag wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Gevaarlijk spul, die mangothee. [afbeelding]
[..]
Harteloze kerels! Kreeg niet eens een knuffel... Pfff... Die droppot is nu leeg, dat snap je [afbeelding]
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
ik ben wel ff aan t inzakken zeg, eerste echte rustpuntje na een dag hard werkenmaar hard werken was ik toch al bijna verleerd door dit topic, dus dat mocht wel weer eens
![]()
Subtiele hint, Dylanquote:
oeh, soepquote:
Ik houd me groot.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Geen thee die zonder supervisie genuttigd mag worden
Ben je nog ontroostbaar of ben je er nu overheen? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:01 schreef Dylanesque het volgende:
ohja ohja ben ik er de hele ochtend niet, iedereen gezellig masseren en drinken en doen, ben ik er weer en wat denk je? stil!
Nou ja, m'n schouder is nog vrij als je het een en ander wil laten lopenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik houd me groot.
Snif! [afbeelding]
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
ik hou me maar stil op de achtergrond
*Werp!*quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou ja, m'n schouder is nog vrij als je het een en ander wil laten lopen.
Zing je zo vals?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
ik hou me maar stil op de achtergrond
*Troostende woorden uitspreekt*quote:
Q is de tofste letter jaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of dit![]()
gewoon omdat q stom is vergeleken met z!
You have a way with wordsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:24 schreef Dylanesque het volgende:
Mensen, dames, heren, lievelingen, schatten van me, mijn steunpilaren in moeilijke tijden en deelgenoten in mijn vreugde in de mooiere facetten des levens, ik ga naar huis!
Niet op te pesten ofzo, maar ik zit al lekker thuis met een lekker glas whiskey in mijn hand ...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
nog 9 minuten en ik ben weg
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:28 schreef Lynx666 het volgende:
Is die poll een nieuwe traditie ofzo?
Ah, welgevormde vrouwelijke stagiairesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iedereen slaapt toch nog. Hoeven ze maar 1 lettertje in te typen.
Lukt vaak nog net [afbeelding]
Dylan had laatst een geweldige over de Duitse stagiare van WL [afbeelding]
Omdat je al dat vrouwelijk schoon niet aankon?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ah, welgevormde vrouwelijke stagiairesDaar kan ik ook over meepraten, bij m'n vorige werkgever kwam de ene na de andere binnen
![]()
![]()
.
waarom was ik daar ookalweer weggegaan?
Een half uur valt nog mee als er maar 1 spoor vrij wasquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:40 schreef Lynx666 het volgende:
Ze wisten niet eens wat er gebeurd was.
"Vanwege een waarschijnlijke aanrijding bladibla bla" en dat tig keer per minuutWas maar 1 spoor beschikbaar voor ál het treinverkeer
Moet nog maar net gebeurd zijn toen, de vertraging was nog maar 10 minuten toen ik het perron op liep, en ruim een half uur toen mijn trein aankwam
Ik had idd nog geluk denk ik, de vertraging werd per trein hoger en hogerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
Een half uur valt nog mee als er maar 1 spoor vrij was [afbeelding]
Vreemd dat ze niet zeker wisten wat er aan de hand was..
Om positief te eindigen: Je hebt weekend! [afbeelding] [afbeelding]
Ik verwacht wel medelijden morgenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had idd nog geluk denk ik, de vertraging werd per trein hoger en hoger![]()
En ja... WEEKEND!!!!![]()
![]()
![]()
.
Heb je je coupon nog?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik verwacht wel medelijden morgen [afbeelding]
En dat je persoonlijk mijn kopjes thee komt brengen! [afbeelding]
Wat denk jij?!quote:
* Lynx666 hoopt dat het antwoord niet één van de volgende dingen isquote:
Heb nog geprobeerd hem te ruilen tegen zo'n daklozenkrantje, maar die zwerver zat niet te wachten op een massagecoupon. Dat snap je toch niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:35 schreef Lynx666 het volgende:
* Lynx666 hoopt dat het antwoord niet één van de volgende dingen is
a) Weggegeven aan de eerste de beste zwerver
b) Grof geld aan verdiend
c) vernietigd en daarna een lange emotionele douche genomen, beseffend dat je nét ontsnapt bent uit de hel
d) Kwijtgeraakt
e) Er een hilarisch topic over geopend
Welja, voer de druk nog even opquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
En die laatste kan altijd nog als je er niets van bakt met je fluwelen handen [afbeelding]
Thee?quote:
2 klontjesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Thee? [afbeelding]
* ]Seventees maakt zich geen zorgen [afbeelding
Vervang jouw zwerty-toetsenbord nou eensquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:35 schreef Dylanesque het volgende:
Z. [afbeelding] Seventees
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vervang jouw zwerty-toetsenbord nou eens![]()
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:39 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen
Even weer wat html opdrachtjes op school doen.
Ow das ook niet de bedoelingquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik lach nie hoor. Kijk heel verdrietig
Foei!quote:
Ben ook wel blij, want ik mag vandaag 2 uurtjes eerder weg. Laatste 2 uurtjes les vallen uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ow das ook niet de bedoelingBlij zijn
![]()
Oeh das fijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ben ook wel blij, want ik mag vandaag 2 uurtjes eerder weg. Laatste 2 uurtjes les vallen uit
Tot hoelang moet je vandaag?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
Pff heb er alweer bijna 2 uur opzitten![]()
Dylan!!quote:
doe maar eerst b, dan gaat de tijd wat snellerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:01 schreef Dylanesque het volgende:
Hoe zie jij Seventees?
a) Als die lieve mevrouw die voor de catering zorgt;
b) als aanbieder en gebruiker van diverse geestverruimende middelen;
c) als grote zus van de verdwenen Magnolia;
d) als de temmer van wilde katachtigen;
e) als hippie;
f) als hippo?
g) Als lieve mevrouw die je bezighoudt als je je verveelt op je werk met leuke grapjes en gesprekken en (vaak dubbelzinnige) opmerkingen enzo.
Nou, als ik bijvoorbeeld zeg dat ik een automatische afzuiger in m'n douche wil, zoals waar WL het gister over had..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:14 schreef Seventees het volgende:
Ik, dubbelzinnig? Hoe komt je daar nu toch bij!?
zeg volgens mij hebben we het over verschillende afzuigersquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nou, als ik bijvoorbeeld zeg dat ik een automatische afzuiger in m'n douche wil, zoals waar WL het gister over had..
ssht ik probeer aan te tonen dat Seventees dubbelzinnig denkt, van jou wist ik t ook al welquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg volgens mij hebben we het over verschillende afzuigers
oww das wel leuk tochquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:23 schreef diertjuh het volgende:
Bezig met een nieuwe opdracht. Iets met videotjes editen en aan elkaar plakken.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ssht ik probeer aan te tonen dat Seventees dubbelzinnig denkt, van jou wist ik t ook al wel
Nee helemaal niks te doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb je geen werkzaamheden dan?
owh ik wil eigenlijk terug naar mn bedje. Ben nog steeds moe![]()
Aah dat komt me heel erg herkenbaar voor. Dan was het toch nie zo erg dat je je verslapen hebtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee helemaal niks te doenalle ambtenaren moeten mij inschakelen, maar die willen allemaal niet werken op vrijdag in de vakantie dus zit ik hier voor die ene gast die me vanmiddag gaat bellen om even iets te vragen en doe ik de rest van de tijd niets
hey van het weekend kan je een langer blijven liggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb je geen werkzaamheden dan?
owh ik wil eigenlijk terug naar mn bedje. Ben nog steeds moe![]()
Nouja beetje wel want ik moet om 8.00 m'n telefoon openzetten.. maar dat heeft een collega voor me gedaan, en was maar een kwartiertje te laat gelukkig.. ik lag veel te lekker te dromenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah dat komt me heel erg herkenbaar voor. Dan was het toch nie zo erg dat je je verslapen hebt
chillioquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey van het weekend kan je een langer blijven liggende klok wordt verzet
owhja dat is dit weekend. Helemaal niet aan gedacht. Goed dat je het eventjes verteldquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey van het weekend kan je een langer blijven liggende klok wordt verzet
toch niet over die afzuiger heh ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja beetje wel want ik moet om 8.00 m'n telefoon openzetten.. maar dat heeft een collega voor me gedaan, en was maar een kwartiertje te laat gelukkig.. ik lag veel te lekker te dromen![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch niet over die afzuiger heh ?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja beetje wel want ik moet om 8.00 m'n telefoon openzetten.. maar dat heeft een collega voor me gedaan, en was maar een kwartiertje te laat gelukkig.. ik lag veel te lekker te dromen![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch niet over die afzuiger heh ?
quote:
Denk tot iets van 14.30 / 15.00 en dan op naar mijn vriendinquote:
Als je het programma ziet snapt iedere kip dat er naar de onderste vakjes de filmpjes gesleept moeten worden. Ik had al gemaakt en was gelukt. Zij dan echt zo van: 'Nee nee, dat moet je zelf aan elkaar plakken". Ik: Nee, hoef je alleen maar te slepen en dan gaat het automatisch". Maar toch volhouden dat ze gelijk hadquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Nouja das gewoon vervelend, moet jij een beetje tijd gaan steken in het uitleggen van iets slepen en loslaten in een vakje![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Denk tot iets van 14.30 / 15.00 en dan op naar mijn vriendin![]()
Misschien vinden sommige mensen dat lekkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dromen van een machine![]()
![]()
Ik word wel nieuwsgierig nu, maar kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Misschien vinden sommige mensen dat lekker.
Ik droom liever over andere dingen. Maarja dat ben ik
ik niet! vertelquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik word wel nieuwsgierig nu, maar kan me er wel iets bij voorstellen
Weet ik niet. Volgens mij heeft ze niet gelezen wat er stond. Ze heeft het met haar oogjes..maar of je dat moet geloven..quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mmmzzzwatte? sorry wat even aan het wegdromen![]()
Hmm t zou ons wel lekker bezighouden hier, beetje sensatiequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Er hoort nog een heel verhaal bij over mijn klasgenoot. Maar dat ga ik ook allemaal maar niet hier neerzetten.
heej , hou ff je aandacht erbij ja, tis nog geen weekend!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mmmzzzwatte? sorry was even aan het wegdromen![]()
Pff ik denk aan wat ik wilquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heej , hou ff je aandacht erbij ja, tis nog geen weekend!
D mocht ze willenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:01 schreef Dylanesque het volgende:
Hoe zie jij Seventees?
a) Als die lieve mevrouw die voor de catering zorgt;
b) als aanbieder en gebruiker van diverse geestverruimende middelen;
c) als grote zus van de verdwenen Magnolia;
d) als de temmer van wilde katachtigen;
e) als hippie;
f) als hippo?
g) Als lieve mevrouw die je bezighoudt als je je verveelt op je werk met leuke grapjes en gesprekken en (vaak dubbelzinnige) opmerkingen enzo.
Ja en ik dadelijk gezeur met haar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hmm t zou ons wel lekker bezighouden hier, beetje sensatie
Owh dat ziet er best grappig uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:06 schreef Dylanesque het volgende:
Zo zie ik WL voor me met een heel gek hoedje op hahaha
Toch stiekem wel leuk om zo iemand naast je te hebben, als je je ooit kut voelt gewoon even jezelf met haar vergelijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja en ik dadelijk gezeur met haar.
Maak je bijvoorbeeld een grapje en dan neemt ze het serieus op joh. Oja ze kan ook hele sterke verhalen vertalen. Daarnaast is ze een kei in liegen, dat idee heb ik soms. En soms erger ik me dood aan haar. Dan vertel je iets serieus gaat ze er gewoon om zitten te lachen
. En sarcasme snapt ze ook nie. Ze is nog nie blond maar soms denk ik echt van wel joh
![]()
Vertel eensquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh dat ziet er best grappig uit.
Op het moment zie ook allerlei dingen voor me![]()
![]()
Daar is de catering! Ik vroeg me al af wanneer ik thee ging krijgenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:07 schreef Lynx666 het volgende:
UitslapenVrij zijn
Hoi zwoegers
[..]
D mocht ze willen
verder A, B en G.
en wat is daar mis mee dan ??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:06 schreef Dylanesque het volgende:
Zo zie ik WL voor me met een heel gek hoedje op hahaha
Ja, vertel eensquote:
zeg uhm dit gaat toch niet alleen over mij heh ??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh dat ziet er best grappig uit.
Op het moment zie ook allerlei dingen voor me![]()
![]()
Helemaal niks, maar met die clownsneus op en bloemetje achter je oor lijk je net een clownquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat is daar mis mee dan ??
Ze zit altijd maar te zeggen dat ik gemeen als ik gewoon een mening over iets of iemand heb. Zij denkt dat het leven altijd maar makkelijk is ofzo. Maar het leven is hard. enzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Toch stiekem wel leuk om zo iemand naast je te hebben, als je je ooit kut voelt gewoon even jezelf met haar vergelijkenMaar kan me voorstellen dat t vervelend is.. heb hier ook een collega die altijd helemaal blij is als ze weet hoe iets in Word ofzo werkt, of de meest simpele dingen in onze werk-software zegmaar, en dan gaat ze die aan mij uitleggen terwijl t allemaal basis is
Ik zeg altijd maar 'oooh zit dat zo', en dan is ze blij
![]()
Je onderschat me.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Daar is de catering! Ik vroeg me al af wanneer ik thee ging krijgen [afbeelding]
Mijn massage heeft je niet getemd? Dat valt me tegen [afbeelding]
Toch wat meer oefenen [afbeelding]
hey als ik me zo moet uiten is daar niets mee hoor. wat er ook gebeurt , altijd blijven lachenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar met die clownsneus op en bloemetje achter je oor lijk je net een clown![]()
Het leven is inderdaad hard.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ze zit altijd maar te zeggen dat ik gemeen als ik gewoon een mening over iets of iemand heb. Zij denkt dat het leven altijd maar makkelijk is ofzo. Maar het leven is hard. enzo![]()
Op mn stage gaan ze ook altijd dingen uitleggen maar soms weet ik dat ook wel en luister gewoon ff naar diegene en dan is het klaar. En denk dan van "dat wist ik toch al'En Word is gewoon heel makkelijk
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey als ik me zo moet uiten is daar niets mee hoor. wat er ook gebeurt , altijd blijven lachen
Vandaag niet. Vandaag wordt het voor me gedaanquote:
ja en wij dan ?? krijgen wij geen cake ? en wat voor cake is het ?? een groene ??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het leven is inderdaad hard.Maar we komen er wel uit
![]()
Én bijna weekend, dus t leven is zo slecht nog nietDaarnaast krijg ik opeens een plakje cake voorgeschoteld hier, dus hee, ik vind t allemaal prima
![]()
Jij hebt een massagedeal gesloten ofzo? Tss.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vandaag niet. Vandaag wordt het voor me gedaan![]()
chocoladecake. alstu.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en wij dan ?? krijgen wij geen cake ? en wat voor cake is het ?? een groene ??
Graagquote:
Ach precies. En heeft soms ook wel de leuke momentenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het leven is inderdaad hard.Maar we komen er wel uit
![]()
Én bijna weekend, dus t leven is zo slecht nog nietDaarnaast krijg ik opeens een plakje cake voorgeschoteld hier, dus hee, ik vind t allemaal prima
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
chocoladecake. alstu.
[ afbeelding ]
Chocoladecake... Jaja! Dat zei ik ook, maaaanden geleden! En moet je nu kijken wat een wilde boel het hier isquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
chocoladecake. alstu.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ach precies. En heeft soms ook wel de leuke momenten.
Oehh lekker![]()
Oja nog zoiets. Klasgenoot isheel bang voor bacterien. Voorbeeld: Er komt een vliegje langs haar oor vliegen of gaat op de tafel zitten. Dan doet zij zo: AAAAAH een vlieg (ff inbeelden hoe dat eruit ziet)..dan zeg ik tegen haar van: "het is maar een vlieg hoor". Zij:'Ja maar dan gaat die poepen en dan komen allemaal bacterien enzo'
Dat gaat trouwens ook zo met lieveheerstbeestjes en andere dingen.![]()
Ik moet er zelf om lachen als ik dat typte
. Gaat allemaal om het inbeelden
Nee, die massagecoupon had ik alquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jij hebt een massagedeal gesloten ofzo? Tss.
Wat? Groene cake? Die licht geeft? Hmm doe maar een plakje.. ah fijn, hij komt al aanzweven.. ik zweef erachteraan.. cake, kom terug! Ik wil een hapje nemen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:22 schreef Seventees het volgende:
[..]
Chocoladecake... Jaja! Dat zei ik ook, maaaanden geleden! En moet je nu kijken wat een wilde boel het hier is
Ik legde tijdens de pauze een keer mijn brood op de tafel. Zegt zij van: "Iewwh dat moet je niet doen. Dan komen er allemaal bacterien aan"quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha je moet wel voor je zien jaPff als je bang bent voor bacteriën kan je de deur amper meer uit
Ze meot zich neit zo aanstellen, vliegje is ook maar een me.. uhm.. vliegje
1quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik legde tijdens de pauze een keer mijn brood op de tafel. Zegt zij van: "Iewwh dat moet je niet doen. Dan komen er allemaal bacterien aan"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |