quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Ben wel om 16.30 weg, dus geniet er nog even van![]()
quote:
Geen thee die zonder supervisie genuttigd mag wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Gevaarlijk spul, die mangothee. [afbeelding]
[..]
Harteloze kerels! Kreeg niet eens een knuffel... Pfff... Die droppot is nu leeg, dat snap je [afbeelding]
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
ik ben wel ff aan t inzakken zeg, eerste echte rustpuntje na een dag hard werkenmaar hard werken was ik toch al bijna verleerd door dit topic, dus dat mocht wel weer eens
![]()
Subtiele hint, Dylanquote:
oeh, soepquote:
Ik houd me groot.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Geen thee die zonder supervisie genuttigd mag worden
Ben je nog ontroostbaar of ben je er nu overheen? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:01 schreef Dylanesque het volgende:
ohja ohja ben ik er de hele ochtend niet, iedereen gezellig masseren en drinken en doen, ben ik er weer en wat denk je? stil!
Nou ja, m'n schouder is nog vrij als je het een en ander wil laten lopenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik houd me groot.
Snif! [afbeelding]
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
ik hou me maar stil op de achtergrond
*Werp!*quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou ja, m'n schouder is nog vrij als je het een en ander wil laten lopen.
Zing je zo vals?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
ik hou me maar stil op de achtergrond
*Troostende woorden uitspreekt*quote:
Q is de tofste letter jaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of dit![]()
gewoon omdat q stom is vergeleken met z!
You have a way with wordsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:24 schreef Dylanesque het volgende:
Mensen, dames, heren, lievelingen, schatten van me, mijn steunpilaren in moeilijke tijden en deelgenoten in mijn vreugde in de mooiere facetten des levens, ik ga naar huis!
Niet op te pesten ofzo, maar ik zit al lekker thuis met een lekker glas whiskey in mijn hand ...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
nog 9 minuten en ik ben weg
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:28 schreef Lynx666 het volgende:
Is die poll een nieuwe traditie ofzo?
Ah, welgevormde vrouwelijke stagiairesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iedereen slaapt toch nog. Hoeven ze maar 1 lettertje in te typen.
Lukt vaak nog net [afbeelding]
Dylan had laatst een geweldige over de Duitse stagiare van WL [afbeelding]
Omdat je al dat vrouwelijk schoon niet aankon?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ah, welgevormde vrouwelijke stagiairesDaar kan ik ook over meepraten, bij m'n vorige werkgever kwam de ene na de andere binnen
![]()
![]()
.
waarom was ik daar ookalweer weggegaan?
Een half uur valt nog mee als er maar 1 spoor vrij wasquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:40 schreef Lynx666 het volgende:
Ze wisten niet eens wat er gebeurd was.
"Vanwege een waarschijnlijke aanrijding bladibla bla" en dat tig keer per minuutWas maar 1 spoor beschikbaar voor ál het treinverkeer
Moet nog maar net gebeurd zijn toen, de vertraging was nog maar 10 minuten toen ik het perron op liep, en ruim een half uur toen mijn trein aankwam
Ik had idd nog geluk denk ik, de vertraging werd per trein hoger en hogerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
Een half uur valt nog mee als er maar 1 spoor vrij was [afbeelding]
Vreemd dat ze niet zeker wisten wat er aan de hand was..
Om positief te eindigen: Je hebt weekend! [afbeelding] [afbeelding]
Ik verwacht wel medelijden morgenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had idd nog geluk denk ik, de vertraging werd per trein hoger en hoger![]()
En ja... WEEKEND!!!!![]()
![]()
![]()
.
Heb je je coupon nog?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik verwacht wel medelijden morgen [afbeelding]
En dat je persoonlijk mijn kopjes thee komt brengen! [afbeelding]
Wat denk jij?!quote:
* Lynx666 hoopt dat het antwoord niet één van de volgende dingen isquote:
Heb nog geprobeerd hem te ruilen tegen zo'n daklozenkrantje, maar die zwerver zat niet te wachten op een massagecoupon. Dat snap je toch niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:35 schreef Lynx666 het volgende:
* Lynx666 hoopt dat het antwoord niet één van de volgende dingen is
a) Weggegeven aan de eerste de beste zwerver
b) Grof geld aan verdiend
c) vernietigd en daarna een lange emotionele douche genomen, beseffend dat je nét ontsnapt bent uit de hel
d) Kwijtgeraakt
e) Er een hilarisch topic over geopend
Welja, voer de druk nog even opquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
En die laatste kan altijd nog als je er niets van bakt met je fluwelen handen [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |