Dat mag. Niets is onmogelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan ik alvast mn bestelling doorgeven ja ?
ik geloof je meteenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
haha nee, maar m'n vrouwelijke collega's wel (en daar had ik niks mee te maken)
doe maar spareribs, met patatquote:
make that two.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe maar spareribs, met patat [afbeelding]
Flash is wel leuk maar niet om op school te doen. Kan me dan niet concentreren. Nouja ik heb een paar lessen gemist in de middag op vrijdag. Twee weken hadden we dus die les. En was er ineens een ander boekquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Flash is wel leuk om te doen, en ach als je een internetverbinding hebt dan kan je tenminste ook op Fok
Ja dan is het natuurlijk wel verstandig om aanwezig te zijn in de middag. Die fout heb ik ook wel is gemaakt, had ik toch helemaal het verkeerde geleerd![]()
Ik kan geeneens flashquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Flash is wel leuk maar niet om op school te doen. Kan me dan niet concentreren. Nouja ik heb een paar lessen gemist in de middag op vrijdag. Twee weken hadden we dus die les. En was er ineens een ander boek. Aangezien ik daar nog niets uit gelezen heb moet ik morgen wel naar school
. Anders gaat nie goed.
Ik heb geen leuke klas. Te druk, te remoerig. En ik heb een klasgenoot die alles wat betreft Flash alles aan me vraagt. Laatst was ik lekker druk bezig met HTML. Snapte het eindelijk een beetje. Komt zij met allerlei vragen over HTML. 10 keer uitgelegd hoe ze moest beginnen en nog snapte ze het nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan geeneens flashNiet kunnen concentreren in de klas? How come?
Ok al met al genoeg reden om wel te gaan dus
Hmm dat is echt klote dan. Schiet nooit op als het te druk is. En als je dan ook nog dergelijke klasgenoten hebt, dan is het helemaal hinderlijk natuurlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb geen leuke klas. Te druk, te remoerig. En ik heb een klasgenoot die alles wat betreft Flash alles aan me vraagt. Laatst was ik lekker druk bezig met HTML. Snapte het eindelijk een beetje. Komt zij met allerlei vragen over HTML. 10 keer uitgelegd hoe ze moest beginnen en nog snapte ze het niet. Toen kon ik ook niet meer verder.
![]()
Zal ik maar wat minder gaan posten dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het leek veel korter
Nu heb ik zowat in heel dit topic alleen nog maar jou gequoot, pfff...
Nee doe maar niet! Het is hier eindelijk weer eens wat drukkerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zal ik maar wat minder gaan posten dan?
ok en hoe verklaar je autorijden dan ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee doe maar niet! Het is hier eindelijk weer eens wat drukker![]()
p.s
Als vrouwen alles van pc's wisten had ik geen werk gehad![]()
Misschien moet ik diverser gaan reagerenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zal ik maar wat minder gaan posten dan? [afbeelding]
Nou uhmm inderdaad een retorische vraagquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is echt klote dan. Schiet nooit op als het te druk is. En als je dan ook nog dergelijke klasgenoten hebt, dan is het helemaal hinderlijk natuurlijk.
Maar letten die figuren dan niet op in de les? Retorische vraag zeker![]()
Ik kan niet eens rijdenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok en hoe verklaar je autorijden dan ?![]()
![]()
![]()
![]()
Tjah dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nou uhmm inderdaad een retorische vraag. Veel klasgenoten van mij komen gewoon pas rond het 3de les uur opdagen ofzo (altijd dezelfde). Dan doen ze nog vrij weinig en gaan dan ook nog eens weer om 2 uur of zelfs 12 uur weer weg.
Ik ben er ook niet altijd. Heb wel 2 klasgenoten die er echt ALTIJD zijn! Nog nooit een les gemist.
![]()
Je bent onderbewust bang dat je geen thee meer van me krijgt! Dat zal de oorzaak zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Misschien moet ik diverser gaan reageren
d'oh, doe ik het weer![]()
Heb ik al thee gehad dan vandaag?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:36 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je bent onderbewust bang dat je geen thee meer van me krijgt! Dat zal de oorzaak zijn [afbeelding]
Of dat je geen massages meer krijgt [afbeelding]
Papercut. Twee vingers! [afbeelding]
Maak me er niet druk om. Hun probleemquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah dat vermoeden had ik alEr echt altijd zijn is ook weer ziek, vind ik dan
Maar het andere uiterste wat je klasgenoten doen, dat is ook wel weer overdreven
![]()
Je denkt toch niet dat ik je thee ga inschenken als je zo kwaad kijkt, he!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heb ik al thee gehad dan vandaag?
De pleister staat ook erg charmantquote:Ja, dat vind ik al iets erger
Ouch, the worst kind of cuts
Ja en zo is het maar netquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Maak me er niet druk om. Hun probleem![]()
Moet ook zorgen dat ik zelf mijn diploma haal
niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja en zo is het maar niet :p
Hoe lang moet je dan nog?
Heb ik al thee gehad dan vandaag?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:51 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik je thee ga inschenken als je zo kwaad kijkt, he! [afbeelding]
Met een mooie sticker?quote:
Haha ik was je net voorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
niet?moet zeker net zijn.
-edit- Je hebt het al aangepast
Nou uhm heb nog 2 toetsperiodes. Tot februari ongeveer en stage tot maart en daarna uitloop van een halfjaar om herkansingen te doen van vorig jaar ofzo.Moet er nog even naar informeren
iedereen is me vandaag voorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ik was je net voor
Moet je nog herkansingen doen dan? Maar dat is wel lekker zeg, en dan? Werken? Verder studeren?
Enne... trusten he![]()
Alleen mijn vingers zijn niet behaard.quote:
Dat maakt toch niet uitquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
iedereen is me vandaag voor
yup waarschijnljik moet ik nog wel herkansingen doen. En hierna ga ik verder studeren. Iets met fotografie![]()
begin me weer te irriteren aan mensen hier
Dus slapen is een goede optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |