B en soms Aquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:13 schreef Seventees het volgende:
De ochtendpoll nog even
Als 's morgens de wekker gaat:
a) Draai ik me nog eens om.
b) Spring ik eruit en dartelt de badkamer in!
c) Ben ik spontaan strontchagrijnig.
d) Werk ik op de automatische piloot tot het middaguur.
e) Welke wekker
E en dan D. Hoef eigenlijk geen wekker te zetten maar wakker-zijn is een groot woord.
Dat doe ik morgen alquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga zaterdag echt minimaal uitslapen tot 11.00 uur heb ik net besloten.
Jij springt eruit en dartelt als een vrolijk jong hertje de badkamer in?quote:
En dan lekker lang douchenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga zaterdag echt minimaal uitslapen tot 11.00 uur heb ik net besloten.
niet te lang, want ik heb geen electronische afzuiging. dan lijkt het buiten de cabine ook een saunaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
En dan lekker lang douchen
Of in bad!
God, gaan we weerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nóg een massageWat word ik verwend
.
bestaat dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet te lang, want ik heb geen electronische afzuiging.
Als je dat al een massage vindt, dan ben ik benieuwd wat ik vanmiddag kan verwachtenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nóg een massageWat word ik verwend
.
ja die zijn echt werelds. mn ouders hebben zon ding, dan kan je zo 45 minuten douchen, zonder dat de douche begeven is in de mistquote:
illustraties !quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:57 schreef Dylanesque het volgende:
(om maar even in de classic GRTDOJW-stijl te blijven, speciaal voor Seventees)
You ain't seen nothing yetquote:
Misschien verplaatsen van GC naar SEX?quote:
Aawh wat een lief poesjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt zo van
[ afbeelding ]
Handen van fluweel.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als je dat al een massage vindt, dan ben ik benieuwd wat ik vanmiddag kan verwachten [afbeelding]
Je bent toch wel teder, hè? [afbeelding]
Ja zeker, zucht ik wil ook weer een kitten thuisquote:
ik zou er ook wel een willen, maar ik heb geen izn dat mn spullen verrot gaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, zucht ik wil ook weer een kitten thuis![]()
Aahhhh!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt zo van
[ afbeelding ]
Thee!!quote:
Als ik er morgen niet ben... dan weet je waar je moet zijnquote:
nee ik zeg niets meer, krijg ik weer alles over me heenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als ik er morgen niet ben... dan weet je waar je moet zijn![]()
![]()
Dan zit je vast.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:22 schreef Lynx666 het volgende:
Ook leuk, klachten van klanten die niet te reproduceren zijn.
Hou je het nog wel vol? Niet te veel opwinden over alles hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:24 schreef diertjuh het volgende:
Dan maar weer een samenvatting maken![]()
![]()
Ik probeer van niet..maarjaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hou je het nog wel vol? Niet te veel opwinden over alles he![]()
ik zit bij speedlinq. 20mbit + telefonie 1e 12maanden 25 euro per maand. weet alleen niet of die aanbieding nog geldquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:27 schreef draculettetje het volgende:
zo weer een bliksembezoek van mij aan jullie zodat jullie weten dat ik jullie heus niet vergeten ben!
Heb kontrakt opgezegd bij orange zo gauw dat allemaal geregeld is kan ik nieuw adsl aanvragen
iemand nog tips voor betaalbaar met telefoon?
dat klinkt wel oke, en geen problemen? zal wel niet dan zou jet het ook wel gezegd hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit bij speedlinq. 20mbit + telefonie 1e 12maanden 25 euro per maand. weet alleen niet of die aanbieding nog geld
nee moet je eens engelse drop neerzetten. wij hebben een keer 4 zakken in de week gedaan. sindsdien zetten we maar niets meer neer.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:29 schreef Seventees het volgende:
Een pot drop op je bureau is geen goed idee...
nee gelukkig niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat klinkt wel oke, en geen problemen? zal wel niet dan zou jet het ook wel gezegd hebben
Hmm jaloers! Wil ik ook, nou ga morgen dan ook echt ontspannen, en daar komt bij, bijna 12.00 uur! We zijn al bijna over de helftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik probeer van niet..maarja![]()
Gelukkig is dit mijn laatste dag van deze week.
Kla(ch)(n)t: "Ik krijg geen mail bij ingevulde formulieren"quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dan zit je vast. [afbeelding]
Of de klant is nogal een n00b..
Morgen kan ik helaas niet ontspannen. Heb namelijk morgen schoolquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm jaloers! Wil ik ook, nou ga morgen dan ook echt ontspannen, en daar komt bij, bijna 12.00 uur! We zijn al bijna over de helft![]()
Zal vanavond even kijken! Ik heb toch weekend vanavond .. flesje drank erbijquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz vanavond ff jericho downloadenhttp://www.rlslog.net/jericho-clonedvd-procyon/
Dat zeg ikquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Morgen kan ik helaas niet ontspannen. Heb namelijk morgen school![]()
Aah nog even de middag doorkomen en dan klaar.![]()
Te laat komen hier ook nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:29 schreef Seventees het volgende:
Een pot drop op je bureau is geen goed idee...
hahahah ken dat, had net nog een leuke ..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kla(ch)(n)t: "Ik krijg geen mail bij ingevulde formulieren"
Ik: "Wat naar. Ik kijk er even naar."
Ik het mailscript naar mijn adres gekoppeld en formulier getest. Mails in overvloed.
Zacht zoet hier.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee moet je eens engelse drop neerzetten. wij hebben een keer 4 zakken in de week gedaan. sindsdien zetten we maar niets meer neer.
was het maar vrijquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zeg ikVrij dus...
Nee heb je morgen een lange dag dan?
Eerste gok: klant heeft het verkeerde mailadres ingevoerd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kla(ch)(n)t: "Ik krijg geen mail bij ingevulde formulieren"
Ik: "Wat naar. Ik kijk er even naar."
Ik het mailscript naar mijn adres gekoppeld en formulier getest. Mails in overvloed.
wat dacht je van "heej er komt niets uit de printer"quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah ken dat, had net nog een leuke ..
"Ej Droxz, kan je even komen kijken naar mijn printer, want die heeft een paperjam"
is goed .. kom er zo aan ..
Ik loop naar de printer toe, staat ie uit? Ik zet hem aan .. en alle printjes komen eruit ?!![]()
Dus loop ik naar die mevrouw toe, hij doet het gewoon hoor, misschien is het voortaan
handig om je printer aan te zetten...![]()
Geef mij ook zo'n stagiare!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Te laat komen hier ook niet
Gister kwam de stagiare te laat. Verslapen. En de regel op de afdeling is per half uur te laat één worstenbroodje per persoon op de afdeling. Was ie een uur te laat
Net 2 worstenbroodjes naar binnen gewerkt.
.
Oef, dat is ook nog is lang! En dan zeker ook totaal niet boeiend wat je krijgt voorgeschoteld?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
was het maar vrij
Tot 4 uur. Maar ik denk dat ik wel eerder vrij ben, omdat we volgende week toetsen hebben. Kunnen ze alleen nog maar herhalen enzo. Ik hoop dat ik eerder vrij ben
Maarja, doorvragen is mijn collega niet zo goed in, die neemt alles aan wat een klant zegtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat dacht je van "heej er komt niets uit de printer"
ja je moet gvd het papier bijvullen muts
mailadres zit hardcoded in het script. En die klopt sowieso. Maar die andere twee opties, 99,9% zeker dat het dat is jaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eerste gok: klant heeft het verkeerde mailadres ingevoerd.
Tweede gok: Zijn mail is down/niet goed ingesteld.
Derde gok: Mail staat in z'n spam.
Het is altijd zoiets stoms [afbeelding]
Hoe goed ben je in 3D design en animatie en audiobewerking?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Geef mij ook zo'n stagiare! [afbeelding]
Zoeken jullie toevallig nog mensen? [afbeelding]
dan doen wij het hier nog netjes .. mijn "weggestelde" collega (inmiddels bekend verhaal hier),quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat dacht je van "heej er komt niets uit de printer"
ja je moet gvd het papier bijvullen muts
idd, ALTIJD weer .... maar dat heeft ook een voordeel!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:55 schreef Seventees het volgende:
Dr.Droxz, WL, het zijn ook altijd die vrouwen, he?
Dat, maar ze hebben ook hun bureau vol met foto's van hun man, hond, kat of koterquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, ALTIJD weer .... maar dat heeft ook een voordeel!
Ze hebben altijd koek-snoep liggen, en halen echt altijd koffie voor je!
Dat valt hier echt wel mee hoor, ik zie weinig foto´s ed ... tenminste bij de "leuke dame´s"quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat, maar ze hebben ook hun bureau vol met foto's van hun man, hond, kat of koter
(ik niet btw... alleen post-it op de pc)
Hele saaie lessenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oef, dat is ook nog is lang! En dan zeker ook totaal niet boeiend wat je krijgt voorgeschoteld?
Maar kan je dan niet gewoon eerder weg gaan?
Dat klinkt best wel leuk! Krijg je ook photoshop ed.?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hele saaie lessen. 's ochtends 4 uurtjes lang Flash MX, HMTL en andere gedoe
.
Ik kan wel eerder weggaan. Maar dan zou ik mezelf te dom afzijn. 's middags krijgen we nog tips wat we meoten leren. En ben al paar keer eerder weggegaan. Soms moet het gewoon even tot 4 uur
Aan post it geen gebrek. Zou niet weten wat ik zonder ze moest.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt hier echt wel mee hoor, ik zie weinig foto´s ed ... tenminste bij de "leuke dame´s"![]()
Ik moet hier geen prive foto's hebben enzo .. hier liggen echt overal van die mooie gele post-it papiertjes hahahaha
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:54 schreef Lynx666 het volgende:
Hoe goed ben je in 3D design en animatie en audiobewerking?
De rest van de tijd zat je in dit topicquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:29 schreef Lynx666 het volgende:
Nu al lunchHeb het gevoel nog maar 2 uurtjes bezig te zijn
Flash is wel leuk om te doen, en ach als je een internetverbinding hebt dan kan je tenminste ook op Fokquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hele saaie lessen. 's ochtends 4 uurtjes lang Flash MX, HMTL en andere gedoe
.
Ik kan wel eerder weggaan. Maar dan zou ik mezelf te dom afzijn. 's middags krijgen we nog tips wat we meoten leren. En ben al paar keer eerder weggegaan. Soms moet het gewoon even tot 4 uur
Helaas nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt best wel leuk! Krijg je ook photoshop ed.?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:55 schreef Seventees het volgende:
Dr.Droxz, WL, het zijn ook altijd die vrouwen, he?
Ik zit hier tussen de kinderfoto'squote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat, maar ze hebben ook hun bureau vol met foto's van hun man, hond, kat of koter
(ik niet btw... alleen post-it op de pc)
Het leek veel korterquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
De rest van de tijd zat je in dit topic [afbeelding]
Eet smakelijk!
zozo ben je flink bezig geweest ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zit hier tussen de kinderfoto's![]()
kan ik alvast mn bestelling doorgeven ja ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:04 schreef Dylanesque het volgende:
Pfiew. Ik ben 3 tentoonstellingen, een lunchbijeenkomst voor 1000 man aan het organiseren én de dagelijkse taken aan het doen hier. Leuk allemaal, kom m'n dag wel door zo
Morgen is het daarentegen wel weer lekker rustig als het goed is, dus dan staat jullie een overdosis Dylanesque-in-dit-topic te wachten. op naar Deel 50!!
haha nee, maar m'n vrouwelijke collega's wel (en daar had ik niks mee te makenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo ben je flink bezig geweest ?
Dat mag. Niets is onmogelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan ik alvast mn bestelling doorgeven ja ?
ik geloof je meteenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
haha nee, maar m'n vrouwelijke collega's wel (en daar had ik niks mee te maken)
doe maar spareribs, met patatquote:
make that two.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe maar spareribs, met patat [afbeelding]
Flash is wel leuk maar niet om op school te doen. Kan me dan niet concentreren. Nouja ik heb een paar lessen gemist in de middag op vrijdag. Twee weken hadden we dus die les. En was er ineens een ander boekquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Flash is wel leuk om te doen, en ach als je een internetverbinding hebt dan kan je tenminste ook op Fok
Ja dan is het natuurlijk wel verstandig om aanwezig te zijn in de middag. Die fout heb ik ook wel is gemaakt, had ik toch helemaal het verkeerde geleerd![]()
Ik kan geeneens flashquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Flash is wel leuk maar niet om op school te doen. Kan me dan niet concentreren. Nouja ik heb een paar lessen gemist in de middag op vrijdag. Twee weken hadden we dus die les. En was er ineens een ander boek. Aangezien ik daar nog niets uit gelezen heb moet ik morgen wel naar school
. Anders gaat nie goed.
Ik heb geen leuke klas. Te druk, te remoerig. En ik heb een klasgenoot die alles wat betreft Flash alles aan me vraagt. Laatst was ik lekker druk bezig met HTML. Snapte het eindelijk een beetje. Komt zij met allerlei vragen over HTML. 10 keer uitgelegd hoe ze moest beginnen en nog snapte ze het nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan geeneens flashNiet kunnen concentreren in de klas? How come?
Ok al met al genoeg reden om wel te gaan dus
Hmm dat is echt klote dan. Schiet nooit op als het te druk is. En als je dan ook nog dergelijke klasgenoten hebt, dan is het helemaal hinderlijk natuurlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb geen leuke klas. Te druk, te remoerig. En ik heb een klasgenoot die alles wat betreft Flash alles aan me vraagt. Laatst was ik lekker druk bezig met HTML. Snapte het eindelijk een beetje. Komt zij met allerlei vragen over HTML. 10 keer uitgelegd hoe ze moest beginnen en nog snapte ze het niet. Toen kon ik ook niet meer verder.
![]()
Zal ik maar wat minder gaan posten dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het leek veel korter
Nu heb ik zowat in heel dit topic alleen nog maar jou gequoot, pfff...
Nee doe maar niet! Het is hier eindelijk weer eens wat drukkerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zal ik maar wat minder gaan posten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |