quote:Op maandag 24 september 2007 10:49 schreef Ubbernutteloos het volgende:
Laatste week van mijn huidige baan, volgende week start van mijn nieuwe ..
Logischerwijs .. niks te doen .. niks willen doen
Ik ook !!!quote:Op maandag 24 september 2007 10:49 schreef Ubbernutteloos het volgende:
Laatste week van mijn huidige baan, volgende week start van mijn nieuwe ..
Logischerwijs .. niks te doen .. niks willen doen
ja bij de concurrentquote:Op maandag 24 september 2007 10:56 schreef Sgele het volgende:
dat doe je goed dan! heb je wel weer ander werk gevonden?
Goedemorgen btw
quote:
Ik wordt al 2.5 jaar tegengehouden in mijn persoonlijke ontwikkeling, monotoom saai werk, geen werk evaluaties meer gehad sinds 2005....quote:Op maandag 24 september 2007 10:57 schreef Sgele het volgende:
[..]en dat kan zomaar? bij ons staat daar iets over in het contract
Agreedquote:Op maandag 24 september 2007 10:59 schreef nexhil het volgende:
[..]
Ik wordt al 2.5 jaar tegengehouden in mijn persoonlijke ontwikkeling, monotoom saai werk, geen werk evaluaties meer gehad sinds 2005.... rechter laat niets van ze heel.
indeed!quote:Op maandag 24 september 2007 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Agreedop naar een nieuwe, betere uitdaging dus.
las net zoiets in het andere topic, hoe dat?quote:Op maandag 24 september 2007 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allen!
ben ff wat later, de woningbouw kon eerst even de deur open breken
en dat uit zich vooral op het gebied van de Nederlandse taal?quote:Op maandag 24 september 2007 10:59 schreef nexhil het volgende:
[..]
Ik wordt al 2.5 jaar tegengehouden in mijn persoonlijke ontwikkeling, monotoom saai werk, geen werk evaluaties meer gehad sinds 2005....
en ik heb geen klantencontact gehad.
quote:Op maandag 24 september 2007 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
de deur was op het slot gevallen, en kreeg de deur niet meer open
Nou jou week kan dan iig alleen maar beter worden.quote:Op maandag 24 september 2007 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
de deur was op het slot gevallen, en kreeg de deur niet meer open
Inderdaad!quote:Op maandag 24 september 2007 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
hey het is maandag man, geniet ervan , lekker rustig zo
Loopt jou biologische klok niet helemaal lekker ofzo?quote:Op maandag 24 september 2007 11:30 schreef nexhil het volgende:
Bijna weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |