nou het verhaal,,,
we gingen dus naar het cafe vrijdag en bleven met z'n 4e bij een vriend slapen vlakbij. Toen kregen we om half 4 honger dus wouden we naar een mac,,, maar ik had al 2 liter bier op,, maarja wat maakt het uit hop de auto in,, nog een blikje bier mee voor in de auto, nou was de auto alsvolgd ingedeeld. Degene naast mij was knetter stoned, de gene achter mij had een pil op dus die zat t stuitere en degene daarnast lag KO op de achterbank. Dus ik begin te rijden en sta dus om half 4 snachts 4 min voor een rood stoplicht te wachten zonder dat er ook maar ergens beweging te zien was dus ik dacht,, ok mooi ik rij door,, en dat zijn 2 stoplichten binne 50 meter voordat je de snelweg op kan, dus ik rij goed en wil op de snelweg zie ik na 2km 'Stop politie' Ik vraag me af wat die agent gedacht moet hebben om zo'n zootje bij elkaar te zien. Maarja hij zei dus dat ik 2x door rood ree en minimaal 160 ree... 160 in een peugot 107 met 4 mensen. Als ik er alleen inzit haal ik NET de 160
![]()
dus dat vond ik wel knap. maarja dus een boete voor 1x door rood rijden gehad en dat was wel terrecht
![]()
Mja k ga dus nooit met drank op achter het stuur,, en dan doe je het 1x en dan gelijk dit
[ Bericht 7% gewijzigd door Maastrix op 01-10-2007 08:27:44 ]