en ik een USB afstandsbedieningquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:28 schreef -Jewcookie- het volgende:
Zo ff naar office center nieuw schermpje kopen.
Neem denk ik ook dat USB stickje van 2gb mee voor 12 eurie.Heb er nu nog 1 van 128MBquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:29 schreef steefbleeker het volgende:
[..]
en ik een USB afstandsbediening![]()
Die heb ik toevallig vorige week vrijdag ook meegenomen!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:33 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Neem denk ik ook dat USB stickje van 2gb mee voor 12 eurie.Heb er nu nog 1 van 128MB![]()
ik wou dat ik me zomaar ziek kon meldenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:38 schreef Maastrix het volgende:
nou ik kom vandaag niet verder dan opstaan en weer zittenhad ik me nou maar wel ziek gemeld
vraag 1. heb je werkquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:47 schreef Devrim_ het volgende:
Telt geen reet te doen op school ook mee?
Neequote:Op vrijdag 28 september 2007 11:49 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
vraag 1. heb je werk
vraag 2. heb je gisteravond bier gedronken ?
na ja moet wel buiten roken,quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:53 schreef Sgele het volgende:
jij rookt gewoon op je werkplek? dat mogen wij hier dan weer niet..
Pepernoten?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:55 schreef Kreupelhout het volgende:
Zo maar eens naar de appie, bammetje en pepernoten halen...
Sorry had je PM niet gezien. Maar 't is al gefixt zie ik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:31 schreef Tomfan het volgende:
Volgende keer zal ik proberen OP te maken als ik de laatste ben ...
Solly fol now (Verdorie die chinees van gister laat me raar praten)
Niet in slaap vallen hequote:Op vrijdag 28 september 2007 12:17 schreef draculettetje het volgende:
al weer thuis! zo ff lunch maken maar die koekjes zien er ook errug lekker uit
tering, ik moet nog 5 uur werken .. en vandaag ben ik vrolijk dus ik doe de loopklusjesquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:17 schreef draculettetje het volgende:
al weer thuis! zo ff lunch maken maar die koekjes zien er ook errug lekker uit
Heb je al weekend nu of werk je ook in t weekendquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in slaap vallen wie ik?????
Dylanesque!
loopklusjes...ga voor ons eens koffie halen danquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
tering, ik moet nog 5 uur werken .. en vandaag ben ik vrolijk dus ik doe de loopklusjes![]()
ik heb weekend! ben lekker thuis en doe niet aan thuis werken op het moment!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Heb je al weekend nu of werk je ook in t weekend
Aah lekker, ik nu wel kantoortje voor mezelf maar er zitten nog 4000 mensen in t gebouwquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb weekend! ben lekker thuis en doe niet aan thuis werken op het moment!
maandag het hele kantoortje (en gebouw) voor mezelf.....
deur dicht..op slot...achterover leunen..en oogjes dicht.. ik zou ook wel willen...quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Aah lekker, ik nu wel kantoortje voor mezelf maar er zitten nog 4000 mensen in t gebouw![]()
Overal ramenquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
deur dicht..op slot...achterover leunen..en oogjes dicht.. ik zou ook wel willen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |