2 klontjesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Thee? [afbeelding]
* ]Seventees maakt zich geen zorgen [afbeelding
Vervang jouw zwerty-toetsenbord nou eensquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:35 schreef Dylanesque het volgende:
Z. [afbeelding] Seventees
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vervang jouw zwerty-toetsenbord nou eens![]()
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:39 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen
Even weer wat html opdrachtjes op school doen.
Ow das ook niet de bedoelingquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik lach nie hoor. Kijk heel verdrietig
Foei!quote:
Ben ook wel blij, want ik mag vandaag 2 uurtjes eerder weg. Laatste 2 uurtjes les vallen uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ow das ook niet de bedoelingBlij zijn
![]()
Oeh das fijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ben ook wel blij, want ik mag vandaag 2 uurtjes eerder weg. Laatste 2 uurtjes les vallen uit
Tot hoelang moet je vandaag?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
Pff heb er alweer bijna 2 uur opzitten![]()
Dylan!!quote:
doe maar eerst b, dan gaat de tijd wat snellerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:01 schreef Dylanesque het volgende:
Hoe zie jij Seventees?
a) Als die lieve mevrouw die voor de catering zorgt;
b) als aanbieder en gebruiker van diverse geestverruimende middelen;
c) als grote zus van de verdwenen Magnolia;
d) als de temmer van wilde katachtigen;
e) als hippie;
f) als hippo?
g) Als lieve mevrouw die je bezighoudt als je je verveelt op je werk met leuke grapjes en gesprekken en (vaak dubbelzinnige) opmerkingen enzo.
Nou, als ik bijvoorbeeld zeg dat ik een automatische afzuiger in m'n douche wil, zoals waar WL het gister over had..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:14 schreef Seventees het volgende:
Ik, dubbelzinnig? Hoe komt je daar nu toch bij!?
zeg volgens mij hebben we het over verschillende afzuigersquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nou, als ik bijvoorbeeld zeg dat ik een automatische afzuiger in m'n douche wil, zoals waar WL het gister over had..
ssht ik probeer aan te tonen dat Seventees dubbelzinnig denkt, van jou wist ik t ook al welquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg volgens mij hebben we het over verschillende afzuigers
oww das wel leuk tochquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:23 schreef diertjuh het volgende:
Bezig met een nieuwe opdracht. Iets met videotjes editen en aan elkaar plakken.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ssht ik probeer aan te tonen dat Seventees dubbelzinnig denkt, van jou wist ik t ook al wel
Nee helemaal niks te doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb je geen werkzaamheden dan?
owh ik wil eigenlijk terug naar mn bedje. Ben nog steeds moe![]()
Aah dat komt me heel erg herkenbaar voor. Dan was het toch nie zo erg dat je je verslapen hebtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee helemaal niks te doenalle ambtenaren moeten mij inschakelen, maar die willen allemaal niet werken op vrijdag in de vakantie dus zit ik hier voor die ene gast die me vanmiddag gaat bellen om even iets te vragen en doe ik de rest van de tijd niets
hey van het weekend kan je een langer blijven liggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb je geen werkzaamheden dan?
owh ik wil eigenlijk terug naar mn bedje. Ben nog steeds moe![]()
Nouja beetje wel want ik moet om 8.00 m'n telefoon openzetten.. maar dat heeft een collega voor me gedaan, en was maar een kwartiertje te laat gelukkig.. ik lag veel te lekker te dromenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah dat komt me heel erg herkenbaar voor. Dan was het toch nie zo erg dat je je verslapen hebt
chillioquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey van het weekend kan je een langer blijven liggende klok wordt verzet
owhja dat is dit weekend. Helemaal niet aan gedacht. Goed dat je het eventjes verteldquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey van het weekend kan je een langer blijven liggende klok wordt verzet
toch niet over die afzuiger heh ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja beetje wel want ik moet om 8.00 m'n telefoon openzetten.. maar dat heeft een collega voor me gedaan, en was maar een kwartiertje te laat gelukkig.. ik lag veel te lekker te dromen![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch niet over die afzuiger heh ?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja beetje wel want ik moet om 8.00 m'n telefoon openzetten.. maar dat heeft een collega voor me gedaan, en was maar een kwartiertje te laat gelukkig.. ik lag veel te lekker te dromen![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch niet over die afzuiger heh ?
quote:
Denk tot iets van 14.30 / 15.00 en dan op naar mijn vriendinquote:
Als je het programma ziet snapt iedere kip dat er naar de onderste vakjes de filmpjes gesleept moeten worden. Ik had al gemaakt en was gelukt. Zij dan echt zo van: 'Nee nee, dat moet je zelf aan elkaar plakken". Ik: Nee, hoef je alleen maar te slepen en dan gaat het automatisch". Maar toch volhouden dat ze gelijk hadquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Nouja das gewoon vervelend, moet jij een beetje tijd gaan steken in het uitleggen van iets slepen en loslaten in een vakje![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Denk tot iets van 14.30 / 15.00 en dan op naar mijn vriendin![]()
Misschien vinden sommige mensen dat lekkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dromen van een machine![]()
![]()
Ik word wel nieuwsgierig nu, maar kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Misschien vinden sommige mensen dat lekker.
Ik droom liever over andere dingen. Maarja dat ben ik
ik niet! vertelquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik word wel nieuwsgierig nu, maar kan me er wel iets bij voorstellen
Weet ik niet. Volgens mij heeft ze niet gelezen wat er stond. Ze heeft het met haar oogjes..maar of je dat moet geloven..quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mmmzzzwatte? sorry wat even aan het wegdromen![]()
Hmm t zou ons wel lekker bezighouden hier, beetje sensatiequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Er hoort nog een heel verhaal bij over mijn klasgenoot. Maar dat ga ik ook allemaal maar niet hier neerzetten.
heej , hou ff je aandacht erbij ja, tis nog geen weekend!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mmmzzzwatte? sorry was even aan het wegdromen![]()
Pff ik denk aan wat ik wilquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heej , hou ff je aandacht erbij ja, tis nog geen weekend!
D mocht ze willenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:01 schreef Dylanesque het volgende:
Hoe zie jij Seventees?
a) Als die lieve mevrouw die voor de catering zorgt;
b) als aanbieder en gebruiker van diverse geestverruimende middelen;
c) als grote zus van de verdwenen Magnolia;
d) als de temmer van wilde katachtigen;
e) als hippie;
f) als hippo?
g) Als lieve mevrouw die je bezighoudt als je je verveelt op je werk met leuke grapjes en gesprekken en (vaak dubbelzinnige) opmerkingen enzo.
Ja en ik dadelijk gezeur met haar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hmm t zou ons wel lekker bezighouden hier, beetje sensatie
Owh dat ziet er best grappig uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:06 schreef Dylanesque het volgende:
Zo zie ik WL voor me met een heel gek hoedje op hahaha
Toch stiekem wel leuk om zo iemand naast je te hebben, als je je ooit kut voelt gewoon even jezelf met haar vergelijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja en ik dadelijk gezeur met haar.
Maak je bijvoorbeeld een grapje en dan neemt ze het serieus op joh. Oja ze kan ook hele sterke verhalen vertalen. Daarnaast is ze een kei in liegen, dat idee heb ik soms. En soms erger ik me dood aan haar. Dan vertel je iets serieus gaat ze er gewoon om zitten te lachen
. En sarcasme snapt ze ook nie. Ze is nog nie blond maar soms denk ik echt van wel joh
![]()
Vertel eensquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh dat ziet er best grappig uit.
Op het moment zie ook allerlei dingen voor me![]()
![]()
Daar is de catering! Ik vroeg me al af wanneer ik thee ging krijgenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:07 schreef Lynx666 het volgende:
UitslapenVrij zijn
Hoi zwoegers
[..]
D mocht ze willen
verder A, B en G.
en wat is daar mis mee dan ??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:06 schreef Dylanesque het volgende:
Zo zie ik WL voor me met een heel gek hoedje op hahaha
Ja, vertel eensquote:
zeg uhm dit gaat toch niet alleen over mij heh ??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh dat ziet er best grappig uit.
Op het moment zie ook allerlei dingen voor me![]()
![]()
Helemaal niks, maar met die clownsneus op en bloemetje achter je oor lijk je net een clownquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat is daar mis mee dan ??
Ze zit altijd maar te zeggen dat ik gemeen als ik gewoon een mening over iets of iemand heb. Zij denkt dat het leven altijd maar makkelijk is ofzo. Maar het leven is hard. enzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Toch stiekem wel leuk om zo iemand naast je te hebben, als je je ooit kut voelt gewoon even jezelf met haar vergelijkenMaar kan me voorstellen dat t vervelend is.. heb hier ook een collega die altijd helemaal blij is als ze weet hoe iets in Word ofzo werkt, of de meest simpele dingen in onze werk-software zegmaar, en dan gaat ze die aan mij uitleggen terwijl t allemaal basis is
Ik zeg altijd maar 'oooh zit dat zo', en dan is ze blij
![]()
Je onderschat me.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Daar is de catering! Ik vroeg me al af wanneer ik thee ging krijgen [afbeelding]
Mijn massage heeft je niet getemd? Dat valt me tegen [afbeelding]
Toch wat meer oefenen [afbeelding]
hey als ik me zo moet uiten is daar niets mee hoor. wat er ook gebeurt , altijd blijven lachenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar met die clownsneus op en bloemetje achter je oor lijk je net een clown![]()
Het leven is inderdaad hard.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ze zit altijd maar te zeggen dat ik gemeen als ik gewoon een mening over iets of iemand heb. Zij denkt dat het leven altijd maar makkelijk is ofzo. Maar het leven is hard. enzo![]()
Op mn stage gaan ze ook altijd dingen uitleggen maar soms weet ik dat ook wel en luister gewoon ff naar diegene en dan is het klaar. En denk dan van "dat wist ik toch al'En Word is gewoon heel makkelijk
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey als ik me zo moet uiten is daar niets mee hoor. wat er ook gebeurt , altijd blijven lachen
Vandaag niet. Vandaag wordt het voor me gedaanquote:
ja en wij dan ?? krijgen wij geen cake ? en wat voor cake is het ?? een groene ??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het leven is inderdaad hard.Maar we komen er wel uit
![]()
Én bijna weekend, dus t leven is zo slecht nog nietDaarnaast krijg ik opeens een plakje cake voorgeschoteld hier, dus hee, ik vind t allemaal prima
![]()
Jij hebt een massagedeal gesloten ofzo? Tss.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vandaag niet. Vandaag wordt het voor me gedaan![]()
chocoladecake. alstu.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en wij dan ?? krijgen wij geen cake ? en wat voor cake is het ?? een groene ??
Graagquote:
Ach precies. En heeft soms ook wel de leuke momentenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het leven is inderdaad hard.Maar we komen er wel uit
![]()
Én bijna weekend, dus t leven is zo slecht nog nietDaarnaast krijg ik opeens een plakje cake voorgeschoteld hier, dus hee, ik vind t allemaal prima
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
chocoladecake. alstu.
[ afbeelding ]
Chocoladecake... Jaja! Dat zei ik ook, maaaanden geleden! En moet je nu kijken wat een wilde boel het hier isquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
chocoladecake. alstu.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ach precies. En heeft soms ook wel de leuke momenten.
Oehh lekker![]()
Oja nog zoiets. Klasgenoot isheel bang voor bacterien. Voorbeeld: Er komt een vliegje langs haar oor vliegen of gaat op de tafel zitten. Dan doet zij zo: AAAAAH een vlieg (ff inbeelden hoe dat eruit ziet)..dan zeg ik tegen haar van: "het is maar een vlieg hoor". Zij:'Ja maar dan gaat die poepen en dan komen allemaal bacterien enzo'
Dat gaat trouwens ook zo met lieveheerstbeestjes en andere dingen.![]()
Ik moet er zelf om lachen als ik dat typte
. Gaat allemaal om het inbeelden
Nee, die massagecoupon had ik alquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jij hebt een massagedeal gesloten ofzo? Tss.
Wat? Groene cake? Die licht geeft? Hmm doe maar een plakje.. ah fijn, hij komt al aanzweven.. ik zweef erachteraan.. cake, kom terug! Ik wil een hapje nemen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:22 schreef Seventees het volgende:
[..]
Chocoladecake... Jaja! Dat zei ik ook, maaaanden geleden! En moet je nu kijken wat een wilde boel het hier is
Ik legde tijdens de pauze een keer mijn brood op de tafel. Zegt zij van: "Iewwh dat moet je niet doen. Dan komen er allemaal bacterien aan"quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha je moet wel voor je zien jaPff als je bang bent voor bacteriën kan je de deur amper meer uit
Ze meot zich neit zo aanstellen, vliegje is ook maar een me.. uhm.. vliegje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |