2 klontjesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Thee? [afbeelding]
* ]Seventees maakt zich geen zorgen [afbeelding
Vervang jouw zwerty-toetsenbord nou eensquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:35 schreef Dylanesque het volgende:
Z. [afbeelding] Seventees
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vervang jouw zwerty-toetsenbord nou eens![]()
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:39 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen
Even weer wat html opdrachtjes op school doen.
Ow das ook niet de bedoelingquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik lach nie hoor. Kijk heel verdrietig
Foei!quote:
Ben ook wel blij, want ik mag vandaag 2 uurtjes eerder weg. Laatste 2 uurtjes les vallen uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ow das ook niet de bedoelingBlij zijn
![]()
Oeh das fijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ben ook wel blij, want ik mag vandaag 2 uurtjes eerder weg. Laatste 2 uurtjes les vallen uit
Tot hoelang moet je vandaag?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
Pff heb er alweer bijna 2 uur opzitten![]()
Dylan!!quote:
doe maar eerst b, dan gaat de tijd wat snellerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:01 schreef Dylanesque het volgende:
Hoe zie jij Seventees?
a) Als die lieve mevrouw die voor de catering zorgt;
b) als aanbieder en gebruiker van diverse geestverruimende middelen;
c) als grote zus van de verdwenen Magnolia;
d) als de temmer van wilde katachtigen;
e) als hippie;
f) als hippo?
g) Als lieve mevrouw die je bezighoudt als je je verveelt op je werk met leuke grapjes en gesprekken en (vaak dubbelzinnige) opmerkingen enzo.
Nou, als ik bijvoorbeeld zeg dat ik een automatische afzuiger in m'n douche wil, zoals waar WL het gister over had..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:14 schreef Seventees het volgende:
Ik, dubbelzinnig? Hoe komt je daar nu toch bij!?
zeg volgens mij hebben we het over verschillende afzuigersquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nou, als ik bijvoorbeeld zeg dat ik een automatische afzuiger in m'n douche wil, zoals waar WL het gister over had..
ssht ik probeer aan te tonen dat Seventees dubbelzinnig denkt, van jou wist ik t ook al welquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg volgens mij hebben we het over verschillende afzuigers
oww das wel leuk tochquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:23 schreef diertjuh het volgende:
Bezig met een nieuwe opdracht. Iets met videotjes editen en aan elkaar plakken.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ssht ik probeer aan te tonen dat Seventees dubbelzinnig denkt, van jou wist ik t ook al wel
Nee helemaal niks te doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb je geen werkzaamheden dan?
owh ik wil eigenlijk terug naar mn bedje. Ben nog steeds moe![]()
Aah dat komt me heel erg herkenbaar voor. Dan was het toch nie zo erg dat je je verslapen hebtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee helemaal niks te doenalle ambtenaren moeten mij inschakelen, maar die willen allemaal niet werken op vrijdag in de vakantie dus zit ik hier voor die ene gast die me vanmiddag gaat bellen om even iets te vragen en doe ik de rest van de tijd niets
hey van het weekend kan je een langer blijven liggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb je geen werkzaamheden dan?
owh ik wil eigenlijk terug naar mn bedje. Ben nog steeds moe![]()
Nouja beetje wel want ik moet om 8.00 m'n telefoon openzetten.. maar dat heeft een collega voor me gedaan, en was maar een kwartiertje te laat gelukkig.. ik lag veel te lekker te dromenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah dat komt me heel erg herkenbaar voor. Dan was het toch nie zo erg dat je je verslapen hebt
chillioquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey van het weekend kan je een langer blijven liggende klok wordt verzet
owhja dat is dit weekend. Helemaal niet aan gedacht. Goed dat je het eventjes verteldquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey van het weekend kan je een langer blijven liggende klok wordt verzet
toch niet over die afzuiger heh ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja beetje wel want ik moet om 8.00 m'n telefoon openzetten.. maar dat heeft een collega voor me gedaan, en was maar een kwartiertje te laat gelukkig.. ik lag veel te lekker te dromen![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch niet over die afzuiger heh ?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja beetje wel want ik moet om 8.00 m'n telefoon openzetten.. maar dat heeft een collega voor me gedaan, en was maar een kwartiertje te laat gelukkig.. ik lag veel te lekker te dromen![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch niet over die afzuiger heh ?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |