Much better!quote:
Nee. Hadden ze niet. Verdikkie! Ik helemaal huilen en zo!quote:Met een mooie sticker?
Dat lijkt er meer opquote:
fotografie cool! Doe er zelf ook zeer regelmatig wat mee .. alleen is het weer een te dure hobbyquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
iedereen is me vandaag voor
yup waarschijnljik moet ik nog wel herkansingen doen. En hierna ga ik verder studeren. Iets met fotografie![]()
begin me weer te irriteren aan mensen hier
Dus slapen is een goede optie
Inderdaad. Dat is wel jammer. Maar ik wil gewoon heel graag verder op dat gebied.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
fotografie cool! Doe er zelf ook zeer regelmatig wat mee .. alleen is het weer een te dure hobby![]()
Ik ook hoor, maar heb er gewoon niet altijd de tijd voor.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is wel jammer. Maar ik wil gewoon heel graag verder op dat gebied.
aangezien het zo duur is doe ik het eigenlijk nog maar een digitale camera. Wil heel graag een spiegelreflex camera hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar heb er gewoon niet altijd de tijd voor.
3 maanden geleden nog wat filtertjes gekocht ...
Jammer dat het de laatste tijd ook niet echt mooi weer is![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Much better!
[afbeelding] Thee, voor de poes [afbeelding]
Sowhee! Wat een ijskoude monsters dat ze daar niet voor gezwicht zijnquote:
Verstandigquote:Heb trouwens een koerier gebeld [afbeelding]
Dat had ik dus ook, maar ben nu sinds een jaartje over op spiegelreflex en ben echt blij dat ik dat heb gedaan! Alleen al dat geld .. even een filtertje hier, flitsertje daar, statiefje hier, lense daar ...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
aangezien het zo duur is doe ik het eigenlijk nog maar een digitale camera. Wil heel graag een spiegelreflex camera hebben![]()
En ik voel me ziek![]()
ja en dat loopt dat dan op he:P. Maar het is een leuke hobby dus dat is het geld wel waard, vind ik dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, maar ben nu sinds een jaartje over op spiegelreflex en ben echt blij dat ik dat heb gedaan! Alleen al dat geld .. even een filtertje hier, flitsertje daar, statiefje hier, lense daar ...![]()
FOK! is de laatste tijd inderdaad wel erg traag!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja en dat loopt dat dan op he:P. Maar het is een leuke hobby dus dat is het geld wel waard, vind ik dan.
En fok! is sloom!Voor de zoveelste keer
oehh..klinkt leukquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
FOK! is de laatste tijd inderdaad wel erg traag!
Ik vind het zelf ook zeker de moeite hoor! Alleen alles weer meeslepen enzo ..
het is niet meer even "ik pak me camera even" hahahaha.
Inmiddels toch al een paar duizend foto's weggeschoten met die camera,
en klooien blijft gewoon leuk![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oehh..klinkt leuk. Ik wil ook een spiegelreflex..whehehe
' Maar moet daar eventjes goed voor gaan sparen.
Momenteel ben ik even een heel erg sarcastisch verhaaltje aan het typen over mn stagebedrijf![]()
Alles? Kan dat ook?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Massage? Kopje thee? Kusje? Kuiken?![]()
Gevaarlijk spul, die mangothee.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:47 schreef Lynx666 het volgende:
[ afbeelding ] das niet voor de poes! [ afbeelding ]
Harteloze kerels! Kreeg niet eens een knuffel... Pfff... Die droppot is nu leeg, dat snap jequote:Sowhee! Wat een ijskoude monsters dat ze daar niet voor gezwicht zijn [ afbeelding ]
maar die zijn zo schattigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hmm t kuikentje kan lastig worden.![]()
Alleen in de handen van de onervarene!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Gevaarlijk spul, die mangothee.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ow maar dat kan ik ook zijn hoor![]()
Voor jou hoeven we dus niet te vrezenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Alleen in de handen van de onervarene!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goed, dan neem ik genoegen met jou
![]()
magnotheetje, lekkerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Voor jou hoeven we dus niet te vrezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |