Nee he, maarja, 50quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:27 schreef diertjuh het volgende:
Toffe OP. 50cent had er niet perse ingehoeven.
![]()
Welkomquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:29 schreef Misstique het volgende:
Vandaag geen drol te doen.
Meldt dus.
Hee het is feest he, dan meot je welquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik vindt het wel een leuke OP. Met veel plaatjes![]()
welkom , je bent net op tijd voor de cake van dylanesquequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:29 schreef Misstique het volgende:
Meldt dus.
Welkomquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:29 schreef Misstique het volgende:
Meldt dus.
Ik wel, radioquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:35 schreef diertjuh het volgende:
Ik heb even zin om heel hard muziek op te zetten.
Maar hebben hier geen muziek
![]()
commentaar op m'n OP? ik haal je eruit hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF 50 cent niggaaaahhh aiiight
ik haat 50 cent !!!!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
commentaar op m'n OP? ik haal je eruit hoor![]()
Kijk dat noem ik nou slimheidquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik wel, radioIk vergeet altijd cd's mee te nemen
![]()
Nooit zin om uberhaupt íets mee te nemen naar m'n werk, ook geen tas ofzo.. dus dan moet cdtje in mn zak.. lastigquote:
En jij ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:38 schreef Seventees het volgende:
Goede OP!
50! We hebben het gehaald. Het is best schokkend
neem die collega van mij nou. die leent een cd via via. stopt ie em in zn achterzak. en natuurlijk komt ie er na een hele dag zitten pas achterquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nooit zin om uberhaupt íets mee te nemen naar m'n werk, ook geen tas ofzo.. dus dan moet cdtje in mn zak.. lastig
Whahahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem die collega van mij nou. die leent een cd via via. stopt ie em in zn achterzak. en natuurlijk komt ie er na een hele dag zitten pas achter
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem die collega van mij nou. die leent een cd via via. stopt ie em in zn achterzak. en natuurlijk komt ie er na een hele dag zitten pas achter
Het ergste is nog dat hier teveel vaste klanten zitten. Wat zou inhouden dat ze een inhoudsloze baan hebben, en concequent geen zak uitvoeren, al 50 delen langquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:38 schreef Seventees het volgende:
Goede OP! [afbeelding]
50! We hebben het gehaald. Het is best schokkend [afbeelding]
Dan heeft ie een flink stuk zitvlees.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
nou dit is het begin van het eind als ik het zo leesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat hier teveel vaste klanten zitten. Wat zou inhouden dat ze een inhoudsloze baan hebben, en concequent geen zak uitvoeren, al 50 delen lang
![]()
Wat een gebrek aan koffie al niet teweeg kan brengen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Geen conclusies gaan trekken nou he. Er zijn al meer figuren hier geweest die even schreeuwen 'zoek dan een andere baan! ik zou allang weg zijn!', maar mijn baan heeft wel degelijk inhoud, maar ook vrijheidquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat hier teveel vaste klanten zitten. Wat zou inhouden dat ze een inhoudsloze baan hebben, en concequent geen zak uitvoeren, al 50 delen lang
![]()
hey je hoeft je niet te verantwoorden hoor. mensen roepen idd zomaar wat zonder de naad van de kous te wetenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Geen conclusies gaan trekken nou he. Er zijn al meer figuren hier geweest die even schreeuwen 'zoek dan een andere baan! ik zou allang weg zijn!', maar mijn baan heeft wel degelijk inhoud, maar ook vrijheidHet is dat ik redelijk aan m'n plek ben gebonden dat ik de hele dag achter de pc zit, maar tussen al dit gelul door ben ik gewoon beschikbaar voor de klant
Gister me helemaal uit de naad gewerkt en een paar mooie evenementen opgezet, waar nu zo'n 1500 man van gaan genieten volgende week. Maar dat zie je allemaal niet als ik hier op een vrijdag in de vakantie zit, waar m'n baas blij mee is omdat er nou eenmaal iemand beschikbaar en aanspreekbaar moet blijven
.
Zo, mijn betoog.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Geen conclusies gaan trekken nou he. Er zijn al meer figuren hier geweest die even schreeuwen 'zoek dan een andere baan! ik zou allang weg zijn!', maar mijn baan heeft wel degelijk inhoud, maar ook vrijheidHet is dat ik redelijk aan m'n plek ben gebonden dat ik de hele dag achter de pc zit, maar tussen al dit gelul door ben ik gewoon beschikbaar voor de klant
Gister me helemaal uit de naad gewerkt en een paar mooie evenementen opgezet, waar nu zo'n 1500 man van gaan genieten volgende week. Maar dat zie je allemaal niet als ik hier op een vrijdag in de vakantie zit, waar m'n baas blij mee is omdat er nou eenmaal iemand beschikbaar en aanspreekbaar moet blijven
.
Zo, mijn betoog.
Hehe weet ik, maar t ging vanzelfquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey je hoeft je niet te verantwoorden hoor. mensen roepen idd zomaar wat zonder de naad van de kous te weten
Is die al op DVD uit?quote:
Dat komt er al 2 maanden niet meer vanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:56 schreef Seventees het volgende:
Dylan, wanneer is jullie date nou precies?
Ah, is dit ook al zo'n inteeltkliek?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:56 schreef Seventees het volgende:
Dylan, wanneer is jullie date nou precies?
Sorryquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Is die al op DVD uit?
* Seventees spoedt zich naar bol.com
Neee lees de OP maar, iederéén is welkomquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah, is dit ook al zo'n inteeltkliek?
Ik bedoelde te vragen of er onderling geneukt wordt en wie met wie, dan is dat meteen duidelijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:59 schreef Dylanesque het volgende:
Neee lees de OP maar, iederéén is welkom
Ik had het niet over Magnolia deze keerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat komt er al 2 maanden niet meer van
Haha ok, ben niet bekend met inteeltkliekenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik bedoelde te vragen of er onderling geneukt wordt en wie met wie, dan is dat meteen duidelijk.
Jongens en meisjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En jij ook gefeliciteerd
Ben benieuwd of DavyE nog even komt kijken
Ah ja, even wennen hequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik had het niet over Magnolia deze keer![]()
Onze Dylan is een charmeur. Eerst mijn zus, en als mijn ogen me niet bedriegen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah, is dit ook al zo'n inteeltkliek?
Moet dat dan gebeuren in dergelijke topicsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik bedoelde te vragen of er onderling geneukt wordt en wie met wie, dan is dat meteen duidelijk.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Geen conclusies gaan trekken nou he. Er zijn al meer figuren hier geweest die even schreeuwen 'zoek dan een andere baan! ik zou allang weg zijn!', maar mijn baan heeft wel degelijk inhoud, maar ook vrijheid [afbeelding] Het is dat ik redelijk aan m'n plek ben gebonden dat ik de hele dag achter de pc zit, maar tussen al dit gelul door ben ik gewoon beschikbaar voor de klant [afbeelding] Gister me helemaal uit de naad gewerkt en een paar mooie evenementen opgezet, waar nu zo'n 1500 man van gaan genieten volgende week. Maar dat zie je allemaal niet als ik hier op een vrijdag in de vakantie zit, waar m'n baas blij mee is omdat er nou eenmaal iemand beschikbaar en aanspreekbaar moet blijven [afbeelding].
Zo, mijn betoog.
Ga er anders even serieus op inquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey je hoeft je niet te verantwoorden hoor. mensen roepen idd zomaar wat zonder de naad van de kous te weten
Ik vond 'm tegenvallenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:54 schreef Bellerophon het volgende:
Ben maar Pirates 3 aan het kijken [afbeelding]
ja je meende het welquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[..]
Ga er anders even serieus op in [ afbeelding ]
Ik verveelde mequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[..]
Ga er anders even serieus op in [ afbeelding ]
Dan? Je zin is nog nie afquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Onze Dylan is een charmeur. Eerst mijn zus, en als mijn ogen me niet bedriegen...
Ja, ik heb ze alle 3 gezien, maar vond 3 eigenlijk niet eens in het rijtje passen. waar POTC1 en POTC2 nog leuk waren in hun flauwe grappen, ging POTC3 een paar stappen tever imo en was het op sommige punten eerder beschamend dan leuk om te zienquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
@Lynx666, mwah hij was wel leuk, en je moest hem gewoon zien als je drie voorgaande delen had gezien. Persoonlijk vond ik hem beter dan deel 2
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede morgen allemaal!
Deel 50 kan ik natuurlijk niet zomaar aan me voorbij laten gaan ...
p.s
Beetje jammer dat ik niet in de OP sta
Alsof jij dat niet weetquote:
Maak dat de kat wijsquote:
Ken beuren, maar ben hier nu toch al lang genoeg dat iedereen me wel kent hier ..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Excuses! Hoe kon ik u vergeten!
Niks moet, maar feit is dat het veel voorkomt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
Moet dat dan gebeuren in dergelijke topics
Je was me voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Z., ik ben eigenlijk heel verlegen!
Je staat erin hoor. Zoveel vaste mensen dat ik even wat vorige topics heb doorgespit voor al die namen, maar toevallig jou niet zien staan. Terwijl ik je echt wel ken, met je barretjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ken beuren, maar ben hier nu toch al lang genoeg dat iedereen me wel kent hier ..
* Dr.Droxz doet elke ochtend de bar open, bij deze, met slingers ed. de bar is weer open!
Owhquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ze denkt dat wij gaan datenWat zeg je ervan?
Ik was gewoon even nieuwschierigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet weet
[..]
Maak dat de kat wijs![]()
Thee?
thx! Zal me naam al weer staan hoor...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je staat erin hoor. Zoveel vaste mensen dat ik even wat vorige topics heb doorgespit voor al die namen, maar toevallig jou niet zien staan. Terwijl ik je echt wel ken, met je barretje
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh. Ik zeg van dat ik er over nadenk
![]()
[..]
Ik was gewoon even nieuwschierig
Dan zal ik dat ook even doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh. Ik zeg van dat ik er over nadenk
![]()
Zou goed kunnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx! Zal me naam al weer staan hoor...
Ik ben vandaag lekker vrij, en was gisteren vroeg naar huis . misschien dat je me daarom niet had gezien![]()
Soap tussen Dylan & Diertjuh? Hoe gaan we hem noemen danquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niks moet, maar feit is dat het veel voorkomt.
We bespreken wel verder via PMquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan zal ik dat ook even doenAlleen woon je zo verdomde ver he
![]()
D&D gate?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Soap tussen Dylan & Diertjuh? Hoe gaan we hem noemen dan
Zo had ik het nog niet bekeken!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:19 schreef Dylanesque het volgende:
Z., ik ben eigenlijk heel verlegen!
Kruidenthee voor jou. Mangothee heeft een verkeerde invloed op jequote:Lekker. Mangootje graag.
Der is niks tussen ons hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Soap tussen Dylan & Diertjuh? Hoe gaan we hem noemen dan
Ah, das inderdaad nietsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
We bespreken wel verder via PM
Ik woon helemaal nie ver weg. Is maar 2en half uurtjes
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:25 schreef Seventees het volgende:
Kruidenthee voor jou. Mangothee heeft een verkeerde invloed op je![]()
Democratisch besloten!
Dit gaat toch niet zo een camping zende.. uh .. topic wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah, das inderdaad niets![]()
D&D gate![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah, das inderdaad niets![]()
D&D gate![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit gaat toch niet zo een camping zende.. uh .. topic worden![]()
Dat vroeg ik me ook al af..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
en hoe zit dit met magnolia dan? [afbeelding]
we hadden een slapend mannetje en een koffieapparaatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb trouwens zin om "creatief" te doen, iemand een idee voor de banner???
Mijn idee was dat gele onding dat er nu staatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb trouwens zin om "creatief" te doen, iemand een idee voor de banner???
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:37 schreef Dylanesque het volgende:
En ik hou helemaal geeneens van soaps
Better learn to, because you're in one right nowquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:37 schreef Dylanesque het volgende:
En ik hou helemaal geeneens van soaps
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Dylan was uit beverly hill 91210![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:52 schreef _Liquid_ het volgende:
www.monsterboard.nl
www.totaljobs.nl
www.zoekeenleven.nl
www.watbenjedan.nl
Nog 2 uurtjes? Dat valt toch wel weer mee?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:59 schreef diertjuh het volgende:
whahaha nu ben ik bot en afkrakerig omdat ik tegen mn klasgenoot zeg dat ze koptelefoon afmoet doen als ze me niet hoort.![]()
![]()
Nou soapies..ik ga ff pauze houden en dan laatste 2 uurtjes en dan mijn weekend houden.
Aah mooi kan me pauze hiero houden.
Ik was meer NIET op school, dan WEL ...quote:
Ik vind het normaal altijd wel lekker om even buiten te zijn ...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:19 schreef Dylanesque het volgende:
Fuck it, ik eet lekker een patatje bij m'n lunchwel op mn werkplekje, want t is koud buiten.
bannertje voor jequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 2 uurtjes? Dat valt toch wel weer mee?
p.s
Kan niet echt leuke plaatjes vinden voor een banner
lekkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:19 schreef Dylanesque het volgende:
Fuck it, ik eet lekker een patatje bij m'n lunchwel op mn werkplekje, want t is koud buiten.
doeiquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
lekker.
Veel succes nog met werken iedereen. Ik ga naar mijn les![]()
![]()
Kwarkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:27 schreef Seventees het volgende:Pauze!!
Roomkaas, houdbaar tot 15-10-2007.
Gisteren gekocht.
Thx! Ik merk trouwens wel dat ik nog niet helemaal wakker ben ... misschien mis ik de koffie van mijn werk ofzoquote:
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:27 schreef DavyE het volgende:
mensen ik ga er ook weer vandoor
ik wens jullie nog een rustige en fijne dag toe
en natuurlijk een fijn weekenden rustig aan doen he
![]()
tot hopelijk volgende week![]()
Ga geen kwark op brood smerenquote:
Ik ben ook naar buiten gegaan hoor, na m'n etenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het normaal altijd wel lekker om even buiten te zijn ...
al mijn collega's gaan altijd in de bedrijfskantine zitten, AAAARGGG!
Geef mij maar even frisse lucht, en wat te roken![]()
Bij die mensen hoor ik dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben ook naar buiten gegaan hoor, na m'n etenIk mijd de kantine als de pest, stelletje stropdassen op een hoop
![]()
Juist! Ben ik tenminste niet de enige die er zo over denk!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben ook naar buiten gegaan hoor, na m'n etenIk mijd de kantine als de pest, stelletje stropdassen op een hoop
![]()
een reet te doen peerk?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s .. gaat weer niets worden vandaag ... misschien moet ik stiekem toch maar fotosoepen als ik wat heb gedronken, dan ben ik tenminste wat creatiever ...
[ afbeelding ]
Gewoon normaal hoor, ik weet niet beterquote:
Eigenlijk wel, maar dat zeg ik, ben blijkbaar nog echt niet wakker .. en het ziet er niet uit hahahahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:20 schreef Lynx666 het volgende:
Moet dat niet
"EEN EET E OEN P E ERK"
zijn?
Logisch eigenlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gewoon normaal hoor, ik weet niet beter
ga je dit weekend ff bezatten en ga er mee verderquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dat zeg ik, ben blijkbaar nog echt niet wakker .. en het ziet er niet uit hahahaha![]()
edit: Aangepast.
Dat is hier (nouja, normaal op mijn werk dus) niet anders ...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Logisch eigenlijk
Maar nee, t elkaar lekker opzoeken in de kantine om het even fijn over a) je weekend, of b) werk te hebben trekt me helemaal niet..
Lijkt me nou een goed plan!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ga je dit weekend ff bezatten en ga er mee verder
Ik zit er ook serieus aan te denken om vuilnisman te worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is hier (nouja, normaal op mijn werk dus) niet anders ...
Die mensen in pak denken alles te weten, maar zijn nog nooit op de "werkvloer" geweest.
Ze bedenken allemaal projecten die nergens op slaan, en denken meestal zoiets van "ach, dat doen jullie zo toch even?" ... blijft apart volk hoor, die mannetjes in pak![]()
Iets met camera'squote:
Laat me raden... Hoogst persoonlijk??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:18 schreef Fritskesammy het volgende:
Heerlijke werkgever heb ik....hoofdsysteem ligt al drie uur plat...kan helemaal niks doen....erg handig! en dan ben je de grootste van nederland..... blij dat ik hier weg ga!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Iets met camera's
Het is best eng... Ik weet niet of ik nog gemasseerd durf te worden..
Ik heb thee nodig...
Het scheelt dat ik nu al 4 jaar werkervaring heb door mijn studie. Maar het is wel waar wat je zegt, dergelijke lui zijn ontzettend irritant. Zeker de mensen die alles beter denken te weten, ik spuug zelf ook op dergelijke mensenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is hier (nouja, normaal op mijn werk dus) niet anders ...
Die mensen in pak denken alles te weten, maar zijn nog nooit op de "werkvloer" geweest.
Ze bedenken allemaal projecten die nergens op slaan, en denken meestal zoiets van "ach, dat doen jullie zo toch even?" ... blijft apart volk hoor, die mannetjes in pak![]()
Doe mij een kopietje van die filmquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Iets met camera's
Het is best eng... Ik weet niet of ik nog gemasseerd durf te worden..
Ik heb thee nodig...
Ik zeg natuurlijk niet dat jij zo bent, maar over het algemeen gezien is dat gewoon mijn ervaring.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik nu al 4 jaar werkervaring heb door mijn studie. Maar het is wel waar wat je zegt, dergelijke lui zijn ontzettend irritant. Zeker de mensen die alles beter denken te weten, ik spuug zelf ook op dergelijke mensen
Ik heb het hier ook hoor, ik neem veel opdrachten en klusjes aan van de hogere piefen, maar daar heb je een duidelijk verschil in. Sommigen willen nog geen woord wisselen met de uitvoerenden, omdat die maar hebben te doen wat er gevraagd wordt, en anderen tonen alle begrip en bieden zelfs aan om zelf even te helpen sjouwen bij het klaarzetten voor een receptie o.i.d. Nooit groepen in z'n geheel beoordelen dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zeg natuurlijk niet dat jij zo bent, maar over het algemeen gezien is dat gewoon mijn ervaring.
Toch heb ik moeten leren niet iedereen over 1 kam te scheren, maar als je elke keer de zelfde
ervaring krijgt ... ja ...
Ben blij om te horen dat er natuurlijk (!!!) mensen in pak zijn die weten waar ze over praten!![]()
Ja dat merk ik zelf ook hoor, er heerst een heel erg gevoel van; "Wij-Zij verhaal". Wij (Informatie Analysten) bedenken het wel, Zij (Bouwers e.d.) voeren het wel uit. Er niet rekening mee houdende dat bepaalde praktisch onmogelijk zijn. Gelukkig probeer ikzelf zoveel mogelijk rekening met iedereen te houden. En ik zorg er natuurlijk voor dat het mij niet in mijn bol slaat, en dat ik echt zo'n "pakkenfiguur/bral" wordquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zeg natuurlijk niet dat jij zo bent, maar over het algemeen gezien is dat gewoon mijn ervaring.
Toch heb ik moeten leren niet iedereen over 1 kam te scheren, maar als je elke keer de zelfde
ervaring krijgt ... ja ...
Ben blij om te horen dat er natuurlijk (!!!) mensen in pak zijn die weten waar ze over praten!![]()
Juist op het moment dat er niet gepraat word met de uitvoerende (dat ben ik vaak), gaan dingen gewoon fout. Niet alles staat niet juist op papier, en niet overal staan details .. onder het motto .. zoek het zelf maar uit hoe je het doet, als je het maar doet! Juist de communicatie, daar gaat het allemaal om.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook hoor, ik neem veel opdrachten en klusjes aan van de hogere piefen, maar daar heb je een duidelijk verschil in. Sommigen willen nog geen woord wisselen met de uitvoerenden, omdat die maar hebben te doen wat er gevraagd wordt, en anderen tonen alle begrip en bieden zelfs aan om zelf even te helpen sjouwen bij het klaarzetten voor een receptie o.i.d. Nooit groepen in z'n geheel beoordelen dusMaar dat is ook logisch.
Buiten dat ik veel meer ben dan alleen een "bouwer", moet ik dus ook echt alles zelf doen (midden-klein bedrijf). Sommige mensen "denken alles uit" zonder te communiceren met de afdeling die het dus echt moet uitvoeren. Hierdoor krijg je juist frustratie's en projecten die langer duren of zelfs mislukkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat merk ik zelf ook hoor, er heerst een heel erg gevoel van; "Wij-Zij verhaal". Wij (Informatie Analysten) bedenken het wel, Zij (Bouwers e.d.) voeren het wel uit. Er niet rekening mee houdende dat bepaalde praktisch onmogelijk zijn. Gelukkig probeer ikzelf zoveel mogelijk rekening met iedereen te houden. En ik zorg er natuurlijk voor dat het mij niet in mijn bol slaat, en dat ik echt zo'n "pakkenfiguur/bral" word![]()
Niet als je het me geeft vlak voor een massage!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Durf je dat nog wel van mij aan te nemen?.
Precies. Ik ben hier zeg maar de bemiddelaar tussen aanvrager (pak) en uitvoerende. Ik vertaal de eisen en wensen naar een begrijpelijke planning, plattegrond, benodigdheden, leveranciers etc.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Juist op het moment dat er niet gepraat word met de uitvoerende (dat ben ik vaak), gaan dingen gewoon fout. Niet alles staat niet juist op papier, en niet overal staan details .. onder het motto .. zoek het zelf maar uit hoe je het doet, als je het maar doet! Juist de communicatie, daar gaat het allemaal om.
Als je mij netjes vraagt hoe we iets het beste kunnen aanpakken, dat gaat het ook een stuk beter omdat je dan ook over de details ed. kan praten. Soms kan je dichten net even anders doen zodat het wel goed haalbaar is
Alsof ik niet te vertrouwen benquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Niet als je het me geeft vlak voor een massage!
God knows wat voor dingen er dan gebeuren... [afbeelding]
Nou ik kan me er helemaal geen voorstelling bij maken anders.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Niet als je het me geeft vlak voor een massage!
God knows wat voor dingen er dan gebeuren...
Hadden wij dat maar! Ik merk nu juist dat je in een midden-klein bedrijf dat soort schakels soms mist. Voorheen heb ik in een heel grote bedrijf gewerkt, daar heb je juist weer te veel schakels ... dat werkt ook niet hahahahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Precies. Ik ben hier zeg maar de bemiddelaar tussen aanvrager (pak) en uitvoerende. Ik vertaal de eisen en wensen naar een begrijpelijke planning, plattegrond, benodigdheden, leveranciers etc.
je bent zeker de voorgaande delen misgelopen ? vanaf aflevering 1 alquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
En ik ben een informatie analyst.
Zeg ehr... gaat Lynx zich nu ook al in de soap mengen?
Hier gaat het wel soepel. Als er grote evenementen/bijeenkomsten zijn dan komt die aanvraag bij mij binnen, en is het aan mij om alles te bespreken met beveiliging, catering, technisch beheer e.d. Zo blijft alles mooi bij één centraal aanspreekpunt, welke de hele dag op fok zit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hadden wij dat maar! Ik merk nu juist dat je in een midden-klein bedrijf dat soort schakels soms mist. Voorheen heb ik in een heel grote bedrijf gewerkt, daar heb je juist weer te veel schakels ... dat werkt ook niet hahahaha
Lynx en Seventees gaan al een tijdje mee jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent zeker de voorgaande delen misgelopen ? vanaf aflevering 1 al
Lynx is er al een hele tijd bij, al een stuk langer als dat ik er bij benquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
En ik ben een informatie analyst.
Zeg ehr... gaat Lynx zich nu ook al in de soap mengen?
Dat is het mooie van dit topic, je kan 't overal over hebben, als t maar uit verveling voortkomtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
Wel grappig dat wij over dit soort dingen praten op een forum met de naam "Geen reet te doen op je werk" hahaha
Ik doe projecten, neem de telefoon aan, repareer dingen, doe dingen voor systeembeheer, bouw dingen, installeer dingen (eventueel opnieuw), patchen, back-ups m.b.t. server regelen, vergaderzalen fixen m.b.t. geluid/beamers ed, autorisatie's, externe medewerkers met laptops helpen (remote) ... van alles wat zeg maar, en heel divers. Helaas is mijn "leidinggevende" niet vaak aanwezig waardoor er veel niet helemaal lekker loopt zeg maar... En de uitvoerende partij is altijd ->quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hier gaat het wel soepel. Als er grote evenementen/bijeenkomsten zijn dan komt die aanvraag bij mij binnen, en is het aan mij om alles te bespreken met beveiliging, catering, technisch beheer e.d. Zo blijft alles mooi bij één centraal aanspreekpunt, welke de hele dag op fok zit.
En ik zit niet eens op mijn werk, dat vind ik nog wel het ergstequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat is het mooie van dit topic, je kan 't overal over hebben, als t maar uit verveling voortkomt
Lekker hoor! Ik ben ook wel blij dat ik na lekker mijn eigen muziek kan draaien!quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik zit niet eens op mijn werk, dat vind ik nog wel het ergste![]()
Maarja, ben ondertussen lekker muziek aan het luisteren, fotosoepen, films "huren" ... je kent het wel![]()
g) anders, namelijk...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:36 schreef Dylanesque het volgende:
Watvoor muziek draait Seventees nu?
a) Psychedelische hippierock
b) Kèhagde gabbâh
c) Zweverige goatrance
d) Chopin's greatest hits
e) 50 Cent, ter ere van het 50e topic
f) Karaoke!!!
g) Anders, namelijk...
O My God, Dylan. Ik pies zowat in m'n broek!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:36 schreef Dylanesque het volgende:
Watvoor muziek draait Seventees nu?
a) Psychedelische hippierock
b) Kèhagde gabbâh
c) Zweverige goatrance
d) Chopin's greatest hits
e) 50 Cent, ter ere van het 50e topic
f) Karaoke!!!
g) Anders, namelijk...
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg uhm, films huren en nooit terug brengen heh ?!?![]()
*puntige laarzen aandoet*quote:
Keiharde gabberquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
O My God, Dylan. Ik pies zowat in m'n broek!!
Het is wel duidelijk wat jij denkt
En wat is Kèhagde gabbâh?
Keiharde gabber! Op z'n Haagsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Keiharde gabber
Ik ga jullie verlaten! Tot maandag, enne fijn weekend
Wat luister je dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik dacht al aan een of ander Afghaans bandjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Keiharde gabber
Als dat een metafoor voor 'WL een trap tegen zijn achterste geven' is, dan ga ik inderdaad paardrijdenquote:
nou nou , ik zeg een keer jan smit, en ik krijg gelijk een punt tussen mn bilspleetquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als dat een metafoor voor 'WL een trap tegen zijn achterste geven' is, dan ga ik inderdaad paardrijden![]()
oeh beetje laat, maar fijn weekend hehquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is dit de single player demo dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
oo mensen downloaden de crysis demo
[ afbeelding ]
Ik ga gelijk even zoekenquote:
ja hopelijk kan ik straks thuis ook even kijken, en liggen niet alle servers plat zoals met elk spel de laatste wekenquote:
Je waagde je op glad ijs, waarde WL!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou nou , ik zeg een keer jan smit, en ik krijg gelijk een punt tussen mn bilspleet
denk dat ik maar zwijg
Kan hem alleen niet vinden op de pagina van EA ...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hopelijk kan ik straks thuis ook even kijken, en liggen niet alle servers plat zoals met elk spel de laatste weken
en ik kan niet eens schaatsenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je waagde je op glad ijs, waarde WL!
hmm er wordt beweert dat het weer half werkt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan hem alleen niet vinden op de pagina van EA ...
Dan is t nog veel gevaarlijkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ik kan niet eens schaatsen![]()
heb je een stoel voor me ?quote:
Als het een klein eendje of een jong hondje betreft is t helemaal leuk. WL op z'n bek zien gaan trekt me niet zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:46 schreef Seventees het volgende:
Gestuntel op het ijs kan best aandoenlijk zijn
ja leuk hoor, vol met blauwe plekken enzo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als het een klein eendje of een jong hondje betreft is t helemaal leuk. WL op z'n bek zien gaan trekt me niet zoHoewel. Lijkt me best grappig eigenlijk
Maar niet aandoenlijk
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:57 schreef Dylanesque het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft Dylanesque dood achtergelaten in het bos?
a)... ?
Nee die was het niet. Ik was even verwikkeld in een vreemd rollen- en moordspel in m'n eentjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg umn heeft toch niet met mij te maken hoop ik ??!?!?
wat jantje smit niet al kan veroorzaken
ah moordwapen,locatie ??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee die was het niet. Ik was even verwikkeld in een vreemd rollen- en moordspel in m'n eentje
er schijnt iemand al een torrent te uploaden. weet nog neit waar. moet ik hem hier posten als ik hem vindt ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej WL, kan je die demo nou alleen downloaden als je die pre-order doet???
Beetje jammer dat ik niets doe met torrents en alleen nieuwsgroepen gebruikquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er schijnt iemand al een torrent te uploaden. weet nog neit waar. moet ik hem hier posten als ik hem vindt ?
haha, ja nog even wachten dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik niets doe met torrents en alleen nieuwsgroepen gebruik![]()
Zal zo nog even rondneuzen hahaha
Inderdaad, dan nog maar even wat andere games spelen, keuze genoeg tegenwoordig!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ja nog even wachten dus
die heb ik op mn pc. alleen heeft het spel problemen met 4gb geheugenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:11 schreef Dylanesque het volgende:
ik wacht tot mn 360 weer gefixt is.. pro evo 2008 al in huis
zonde.. ik had colin mcrae gehaald voor mn laptop, ook te traag.. gewoon niet te spelenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb ik op mn pc. alleen heeft het spel problemen met 4gb geheugendus lage resolutie , laagste settings. bah ...
soepie ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:13 schreef Seventees het volgende:
Ik heb honger.. En het is nog niet eens half 5.
Wat zal ik doen? Koek, drop of chips?
hehe , moet je een minuut vantevoren sturenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
zonde.. ik had colin mcrae gehaald voor mn laptop, ook te traag.. gewoon niet te spelen
geloof me, dan sta je al tegen de vangrailquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hehe , moet je een minuut vantevoren sturen
haha, verschrikkelijk irritant jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
geloof me, dan sta je al tegen de vangrail![]()
Goed ideequote:
goed planquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, verschrikkelijk irritant ja
maar gasten ik ben ervandoor. prettig weekend, ga helemaal los. en zie ik jullie weer lekker brak as maandag![]()
Ik zit ook bijna elke avond wel op teamspeak,quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik speel nog steeds een spel van 5 jaar oud hahabier erbij , Teamspeak , en hop
wat was er dan 12.23quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
jij had om 12 uur moeten posten vandaag
ooh was me pass van me oude account vergetenquote:
Dat was een beetje m'n punt, dat t mooi wasquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ooh was me pass van me oude account vergeten
het was vrijdag de 12e en 12 uur noumooit toch
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat was een beetje m'n punt, dat t mooi was
ah jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
EDIT ook mijn accoutn naam nu ik er over denk![]()
ik heb gisteren bijna de hele dag op mijn nest gelegen met zware koppijn ...quote:Op maandag 29 oktober 2007 06:53 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen voor jullie die vandaag weer 'hard' moeten werken.
Gelukkig deze week eventjes geen stage. Wel 3 toetsen. Vandaag dus 2. Ik hoop dat het gaat lukken en anders moet ik me er maar niet zoveel zorgen overmaken.
Willen jullie wel duimen voor me?![]()
Druk?quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
ZzzZzZzzz heh wat , ja doe er maar 2
mogguh!quote:
Dat is niet verkeerd, kan je ze ook deze kant op sturen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
zo komt er iemand langs, en die geeft ons ff 5kg zak pepernoten vd makro![]()
![]()
![]()
zijn jullie braaf geweest dit jaar ?? anders komt ie nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd, kan je ze ook deze kant op sturen?![]()
Of economie.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ah boekhouden ofzo ?
welkom bij dit forum !quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:02 schreef lynda het volgende:
Present.. Zit alleen op kantoor en het is hier dood..FOKKEN!!!
Welkom!quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:02 schreef lynda het volgende:
Present.. Zit alleen op kantoor en het is hier dood..FOKKEN!!!
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
Ik ben er vandaag niet, misschien de hele week niet, zit niet echt lekker in mijn vel, sorry
oh ja, das klotequote:Op maandag 29 oktober 2007 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
Ik ben er vandaag niet, misschien de hele week niet, zit niet echt lekker in mijn vel, sorry
je hebt toch wel je regenjas wel aangetrokken he ouwequote:Op maandag 29 oktober 2007 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
Mwah meer een probleem dat ik zelf heb veroorzaak met mijn vriendin... zucht
Natuurlijk!quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zijn jullie braaf geweest dit jaar ?? anders komt ie niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |