Beetje jammer dat ik niets doe met torrents en alleen nieuwsgroepen gebruikquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er schijnt iemand al een torrent te uploaden. weet nog neit waar. moet ik hem hier posten als ik hem vindt ?
haha, ja nog even wachten dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik niets doe met torrents en alleen nieuwsgroepen gebruik![]()
Zal zo nog even rondneuzen hahaha
Inderdaad, dan nog maar even wat andere games spelen, keuze genoeg tegenwoordig!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ja nog even wachten dus
die heb ik op mn pc. alleen heeft het spel problemen met 4gb geheugenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:11 schreef Dylanesque het volgende:
ik wacht tot mn 360 weer gefixt is.. pro evo 2008 al in huis
zonde.. ik had colin mcrae gehaald voor mn laptop, ook te traag.. gewoon niet te spelenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb ik op mn pc. alleen heeft het spel problemen met 4gb geheugendus lage resolutie , laagste settings. bah ...
soepie ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:13 schreef Seventees het volgende:
Ik heb honger.. En het is nog niet eens half 5.
Wat zal ik doen? Koek, drop of chips?
hehe , moet je een minuut vantevoren sturenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
zonde.. ik had colin mcrae gehaald voor mn laptop, ook te traag.. gewoon niet te spelen
geloof me, dan sta je al tegen de vangrailquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hehe , moet je een minuut vantevoren sturen
haha, verschrikkelijk irritant jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
geloof me, dan sta je al tegen de vangrail![]()
Goed ideequote:
goed planquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, verschrikkelijk irritant ja
maar gasten ik ben ervandoor. prettig weekend, ga helemaal los. en zie ik jullie weer lekker brak as maandag![]()
Ik zit ook bijna elke avond wel op teamspeak,quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik speel nog steeds een spel van 5 jaar oud hahabier erbij , Teamspeak , en hop
wat was er dan 12.23quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
jij had om 12 uur moeten posten vandaag
ooh was me pass van me oude account vergetenquote:
Dat was een beetje m'n punt, dat t mooi wasquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ooh was me pass van me oude account vergeten
het was vrijdag de 12e en 12 uur noumooit toch
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat was een beetje m'n punt, dat t mooi was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |