Dat vroeg ik me ook al af..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
en hoe zit dit met magnolia dan? [afbeelding]
we hadden een slapend mannetje en een koffieapparaatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb trouwens zin om "creatief" te doen, iemand een idee voor de banner???
Mijn idee was dat gele onding dat er nu staatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb trouwens zin om "creatief" te doen, iemand een idee voor de banner???
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:37 schreef Dylanesque het volgende:
En ik hou helemaal geeneens van soaps
Better learn to, because you're in one right nowquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:37 schreef Dylanesque het volgende:
En ik hou helemaal geeneens van soaps
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Dylan was uit beverly hill 91210![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:52 schreef _Liquid_ het volgende:
www.monsterboard.nl
www.totaljobs.nl
www.zoekeenleven.nl
www.watbenjedan.nl
Nog 2 uurtjes? Dat valt toch wel weer mee?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:59 schreef diertjuh het volgende:
whahaha nu ben ik bot en afkrakerig omdat ik tegen mn klasgenoot zeg dat ze koptelefoon afmoet doen als ze me niet hoort.![]()
![]()
Nou soapies..ik ga ff pauze houden en dan laatste 2 uurtjes en dan mijn weekend houden.
Aah mooi kan me pauze hiero houden.
Ik was meer NIET op school, dan WEL ...quote:
Ik vind het normaal altijd wel lekker om even buiten te zijn ...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:19 schreef Dylanesque het volgende:
Fuck it, ik eet lekker een patatje bij m'n lunchwel op mn werkplekje, want t is koud buiten.
bannertje voor jequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 2 uurtjes? Dat valt toch wel weer mee?
p.s
Kan niet echt leuke plaatjes vinden voor een banner
lekkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:19 schreef Dylanesque het volgende:
Fuck it, ik eet lekker een patatje bij m'n lunchwel op mn werkplekje, want t is koud buiten.
doeiquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
lekker.
Veel succes nog met werken iedereen. Ik ga naar mijn les![]()
![]()
Kwarkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:27 schreef Seventees het volgende:Pauze!!
Roomkaas, houdbaar tot 15-10-2007.
Gisteren gekocht.
Thx! Ik merk trouwens wel dat ik nog niet helemaal wakker ben ... misschien mis ik de koffie van mijn werk ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |