Juist op het moment dat er niet gepraat word met de uitvoerende (dat ben ik vaak), gaan dingen gewoon fout. Niet alles staat niet juist op papier, en niet overal staan details .. onder het motto .. zoek het zelf maar uit hoe je het doet, als je het maar doet! Juist de communicatie, daar gaat het allemaal om.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook hoor, ik neem veel opdrachten en klusjes aan van de hogere piefen, maar daar heb je een duidelijk verschil in. Sommigen willen nog geen woord wisselen met de uitvoerenden, omdat die maar hebben te doen wat er gevraagd wordt, en anderen tonen alle begrip en bieden zelfs aan om zelf even te helpen sjouwen bij het klaarzetten voor een receptie o.i.d. Nooit groepen in z'n geheel beoordelen dusMaar dat is ook logisch.
Buiten dat ik veel meer ben dan alleen een "bouwer", moet ik dus ook echt alles zelf doen (midden-klein bedrijf). Sommige mensen "denken alles uit" zonder te communiceren met de afdeling die het dus echt moet uitvoeren. Hierdoor krijg je juist frustratie's en projecten die langer duren of zelfs mislukkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat merk ik zelf ook hoor, er heerst een heel erg gevoel van; "Wij-Zij verhaal". Wij (Informatie Analysten) bedenken het wel, Zij (Bouwers e.d.) voeren het wel uit. Er niet rekening mee houdende dat bepaalde praktisch onmogelijk zijn. Gelukkig probeer ikzelf zoveel mogelijk rekening met iedereen te houden. En ik zorg er natuurlijk voor dat het mij niet in mijn bol slaat, en dat ik echt zo'n "pakkenfiguur/bral" word![]()
Niet als je het me geeft vlak voor een massage!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Durf je dat nog wel van mij aan te nemen?.
Precies. Ik ben hier zeg maar de bemiddelaar tussen aanvrager (pak) en uitvoerende. Ik vertaal de eisen en wensen naar een begrijpelijke planning, plattegrond, benodigdheden, leveranciers etc.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Juist op het moment dat er niet gepraat word met de uitvoerende (dat ben ik vaak), gaan dingen gewoon fout. Niet alles staat niet juist op papier, en niet overal staan details .. onder het motto .. zoek het zelf maar uit hoe je het doet, als je het maar doet! Juist de communicatie, daar gaat het allemaal om.
Als je mij netjes vraagt hoe we iets het beste kunnen aanpakken, dat gaat het ook een stuk beter omdat je dan ook over de details ed. kan praten. Soms kan je dichten net even anders doen zodat het wel goed haalbaar is
Alsof ik niet te vertrouwen benquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Niet als je het me geeft vlak voor een massage!
God knows wat voor dingen er dan gebeuren... [afbeelding]
Nou ik kan me er helemaal geen voorstelling bij maken anders.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Niet als je het me geeft vlak voor een massage!
God knows wat voor dingen er dan gebeuren...
Hadden wij dat maar! Ik merk nu juist dat je in een midden-klein bedrijf dat soort schakels soms mist. Voorheen heb ik in een heel grote bedrijf gewerkt, daar heb je juist weer te veel schakels ... dat werkt ook niet hahahahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Precies. Ik ben hier zeg maar de bemiddelaar tussen aanvrager (pak) en uitvoerende. Ik vertaal de eisen en wensen naar een begrijpelijke planning, plattegrond, benodigdheden, leveranciers etc.
je bent zeker de voorgaande delen misgelopen ? vanaf aflevering 1 alquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
En ik ben een informatie analyst.
Zeg ehr... gaat Lynx zich nu ook al in de soap mengen?
Hier gaat het wel soepel. Als er grote evenementen/bijeenkomsten zijn dan komt die aanvraag bij mij binnen, en is het aan mij om alles te bespreken met beveiliging, catering, technisch beheer e.d. Zo blijft alles mooi bij één centraal aanspreekpunt, welke de hele dag op fok zit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hadden wij dat maar! Ik merk nu juist dat je in een midden-klein bedrijf dat soort schakels soms mist. Voorheen heb ik in een heel grote bedrijf gewerkt, daar heb je juist weer te veel schakels ... dat werkt ook niet hahahaha
Lynx en Seventees gaan al een tijdje mee jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent zeker de voorgaande delen misgelopen ? vanaf aflevering 1 al
Lynx is er al een hele tijd bij, al een stuk langer als dat ik er bij benquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
En ik ben een informatie analyst.
Zeg ehr... gaat Lynx zich nu ook al in de soap mengen?
Dat is het mooie van dit topic, je kan 't overal over hebben, als t maar uit verveling voortkomtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
Wel grappig dat wij over dit soort dingen praten op een forum met de naam "Geen reet te doen op je werk" hahaha
Ik doe projecten, neem de telefoon aan, repareer dingen, doe dingen voor systeembeheer, bouw dingen, installeer dingen (eventueel opnieuw), patchen, back-ups m.b.t. server regelen, vergaderzalen fixen m.b.t. geluid/beamers ed, autorisatie's, externe medewerkers met laptops helpen (remote) ... van alles wat zeg maar, en heel divers. Helaas is mijn "leidinggevende" niet vaak aanwezig waardoor er veel niet helemaal lekker loopt zeg maar... En de uitvoerende partij is altijd ->quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hier gaat het wel soepel. Als er grote evenementen/bijeenkomsten zijn dan komt die aanvraag bij mij binnen, en is het aan mij om alles te bespreken met beveiliging, catering, technisch beheer e.d. Zo blijft alles mooi bij één centraal aanspreekpunt, welke de hele dag op fok zit.
En ik zit niet eens op mijn werk, dat vind ik nog wel het ergstequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat is het mooie van dit topic, je kan 't overal over hebben, als t maar uit verveling voortkomt
Lekker hoor! Ik ben ook wel blij dat ik na lekker mijn eigen muziek kan draaien!quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik zit niet eens op mijn werk, dat vind ik nog wel het ergste![]()
Maarja, ben ondertussen lekker muziek aan het luisteren, fotosoepen, films "huren" ... je kent het wel![]()
g) anders, namelijk...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:36 schreef Dylanesque het volgende:
Watvoor muziek draait Seventees nu?
a) Psychedelische hippierock
b) Kèhagde gabbâh
c) Zweverige goatrance
d) Chopin's greatest hits
e) 50 Cent, ter ere van het 50e topic
f) Karaoke!!!
g) Anders, namelijk...
O My God, Dylan. Ik pies zowat in m'n broek!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:36 schreef Dylanesque het volgende:
Watvoor muziek draait Seventees nu?
a) Psychedelische hippierock
b) Kèhagde gabbâh
c) Zweverige goatrance
d) Chopin's greatest hits
e) 50 Cent, ter ere van het 50e topic
f) Karaoke!!!
g) Anders, namelijk...
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg uhm, films huren en nooit terug brengen heh ?!?![]()
*puntige laarzen aandoet*quote:
Keiharde gabberquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
O My God, Dylan. Ik pies zowat in m'n broek!!
Het is wel duidelijk wat jij denkt
En wat is Kèhagde gabbâh?
Keiharde gabber! Op z'n Haagsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Keiharde gabber
Ik ga jullie verlaten! Tot maandag, enne fijn weekend
Wat luister je dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik dacht al aan een of ander Afghaans bandjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Keiharde gabber
Als dat een metafoor voor 'WL een trap tegen zijn achterste geven' is, dan ga ik inderdaad paardrijdenquote:
nou nou , ik zeg een keer jan smit, en ik krijg gelijk een punt tussen mn bilspleetquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als dat een metafoor voor 'WL een trap tegen zijn achterste geven' is, dan ga ik inderdaad paardrijden![]()
oeh beetje laat, maar fijn weekend hehquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is dit de single player demo dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
oo mensen downloaden de crysis demo
[ afbeelding ]
Ik ga gelijk even zoekenquote:
ja hopelijk kan ik straks thuis ook even kijken, en liggen niet alle servers plat zoals met elk spel de laatste wekenquote:
Je waagde je op glad ijs, waarde WL!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou nou , ik zeg een keer jan smit, en ik krijg gelijk een punt tussen mn bilspleet
denk dat ik maar zwijg
Kan hem alleen niet vinden op de pagina van EA ...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hopelijk kan ik straks thuis ook even kijken, en liggen niet alle servers plat zoals met elk spel de laatste weken
en ik kan niet eens schaatsenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je waagde je op glad ijs, waarde WL!
hmm er wordt beweert dat het weer half werkt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan hem alleen niet vinden op de pagina van EA ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |