Keiharde gabberquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
O My God, Dylan. Ik pies zowat in m'n broek!!
Het is wel duidelijk wat jij denkt
En wat is Kèhagde gabbâh?
Keiharde gabber! Op z'n Haagsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Keiharde gabber
Ik ga jullie verlaten! Tot maandag, enne fijn weekend
Wat luister je dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik dacht al aan een of ander Afghaans bandjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Keiharde gabber
Als dat een metafoor voor 'WL een trap tegen zijn achterste geven' is, dan ga ik inderdaad paardrijdenquote:
nou nou , ik zeg een keer jan smit, en ik krijg gelijk een punt tussen mn bilspleetquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als dat een metafoor voor 'WL een trap tegen zijn achterste geven' is, dan ga ik inderdaad paardrijden![]()
oeh beetje laat, maar fijn weekend hehquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is dit de single player demo dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
oo mensen downloaden de crysis demo
[ afbeelding ]
Ik ga gelijk even zoekenquote:
ja hopelijk kan ik straks thuis ook even kijken, en liggen niet alle servers plat zoals met elk spel de laatste wekenquote:
Je waagde je op glad ijs, waarde WL!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou nou , ik zeg een keer jan smit, en ik krijg gelijk een punt tussen mn bilspleet
denk dat ik maar zwijg
Kan hem alleen niet vinden op de pagina van EA ...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hopelijk kan ik straks thuis ook even kijken, en liggen niet alle servers plat zoals met elk spel de laatste weken
en ik kan niet eens schaatsenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je waagde je op glad ijs, waarde WL!
hmm er wordt beweert dat het weer half werkt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan hem alleen niet vinden op de pagina van EA ...
Dan is t nog veel gevaarlijkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ik kan niet eens schaatsen![]()
heb je een stoel voor me ?quote:
Als het een klein eendje of een jong hondje betreft is t helemaal leuk. WL op z'n bek zien gaan trekt me niet zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:46 schreef Seventees het volgende:
Gestuntel op het ijs kan best aandoenlijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |