quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede morgen allemaal!
Deel 50 kan ik natuurlijk niet zomaar aan me voorbij laten gaan ...
p.s
Beetje jammer dat ik niet in de OP sta
Alsof jij dat niet weetquote:
Maak dat de kat wijsquote:
Ken beuren, maar ben hier nu toch al lang genoeg dat iedereen me wel kent hier ..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Excuses! Hoe kon ik u vergeten!
Niks moet, maar feit is dat het veel voorkomt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
Moet dat dan gebeuren in dergelijke topics
Je was me voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Z., ik ben eigenlijk heel verlegen!
Je staat erin hoor. Zoveel vaste mensen dat ik even wat vorige topics heb doorgespit voor al die namen, maar toevallig jou niet zien staan. Terwijl ik je echt wel ken, met je barretjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ken beuren, maar ben hier nu toch al lang genoeg dat iedereen me wel kent hier ..
* Dr.Droxz doet elke ochtend de bar open, bij deze, met slingers ed. de bar is weer open!
Owhquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ze denkt dat wij gaan datenWat zeg je ervan?
Ik was gewoon even nieuwschierigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet weet
[..]
Maak dat de kat wijs![]()
Thee?
thx! Zal me naam al weer staan hoor...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je staat erin hoor. Zoveel vaste mensen dat ik even wat vorige topics heb doorgespit voor al die namen, maar toevallig jou niet zien staan. Terwijl ik je echt wel ken, met je barretje
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh. Ik zeg van dat ik er over nadenk
![]()
[..]
Ik was gewoon even nieuwschierig
Dan zal ik dat ook even doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh. Ik zeg van dat ik er over nadenk
![]()
Zou goed kunnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx! Zal me naam al weer staan hoor...
Ik ben vandaag lekker vrij, en was gisteren vroeg naar huis . misschien dat je me daarom niet had gezien![]()
Soap tussen Dylan & Diertjuh? Hoe gaan we hem noemen danquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niks moet, maar feit is dat het veel voorkomt.
We bespreken wel verder via PMquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan zal ik dat ook even doenAlleen woon je zo verdomde ver he
![]()
D&D gate?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Soap tussen Dylan & Diertjuh? Hoe gaan we hem noemen dan
Zo had ik het nog niet bekeken!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:19 schreef Dylanesque het volgende:
Z., ik ben eigenlijk heel verlegen!
Kruidenthee voor jou. Mangothee heeft een verkeerde invloed op jequote:Lekker. Mangootje graag.
Der is niks tussen ons hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Soap tussen Dylan & Diertjuh? Hoe gaan we hem noemen dan
Ah, das inderdaad nietsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
We bespreken wel verder via PM
Ik woon helemaal nie ver weg. Is maar 2en half uurtjes
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:25 schreef Seventees het volgende:
Kruidenthee voor jou. Mangothee heeft een verkeerde invloed op je![]()
Democratisch besloten!
Dit gaat toch niet zo een camping zende.. uh .. topic wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah, das inderdaad niets![]()
D&D gate![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah, das inderdaad niets![]()
D&D gate![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit gaat toch niet zo een camping zende.. uh .. topic worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |