Dat zuigt man, heb daar ook een hele lang tijd problemen mee gehad .. maar tegenwoordig gaat het weer beterquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
Mwah meer een probleem dat ik zelf heb veroorzaak met mijn vriendin... zucht
jij bent goed bezig geweest van het weekendquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:31 schreef Seventees het volgende:
Je mist de link van het jubileumtopic! Geen reet te doen op je werk, Deel 50!!
Deze banner doen: Klik ?
Is het al vrijdag?
dies wel vet !quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:31 schreef Seventees het volgende:
Je mist de link van het jubileumtopic! Geen reet te doen op je werk, Deel 50!!
Deze banner doen: Klik ?
Is het al vrijdag?
Hij is toch wel goed? Ik had vrijdag niets te doen, dus heb ik maar `iets` gemaakt in fotosoep ..quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:33 schreef DavyE het volgende:
[..]
dies wel vet !van mij mag je hem gebruiken seventees
oh ik dacht seventees had hem gemaakt. jij krijgt alle krediet dusquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is toch wel goed? Ik had vrijdag niets te doen, dus heb ik maar `iets` gemaakt in fotosoep ..
Ik zou er dit weekend eingelijk mee verder gaan, maar heb bijna alleen maar met hoofdpijn in mijn bed gelegen
mijn excuses dacht ik ook dat seventees die had gemaaktquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is toch wel goed? Ik had vrijdag niets te doen, dus heb ik maar `iets` gemaakt in fotosoep ..
Ik zou er dit weekend eingelijk mee verder gaan, maar heb bijna alleen maar met hoofdpijn in mijn bed gelegen
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Iedereen wil het toch weten, dus ik vraag het: wat heb je gedaan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:33 schreef Bellerophon het volgende:
Thnx, het komt ook wel weer goed, maar daarvoor moet ik wel bloeden... Eikel dat ik er ben
vrijdag was ik vrij, dus heb hem thuis gemaakt .. kan hier trouwens wel even fotosoep installeren hoorquote:
Uhu inderdaad boekhouden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ah boekhouden ofzo ?
aaj das minderquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu inderdaad boekhouden.
Helaas net mijn toets verknalt. Had het gisteravond nog wel doorgenomen. Maar de opdrachten die ik verwachte kwamen niet in de toets voor. Nou voel ik me ff beetje stom.
Maargoed zometeen lekker naar huis.
Omdat je zo te lezen geen admin bent op je eigen pc.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
heey droxz jij weet dit probleem vast wel. waarom kan ik vanalles installeren hier, behalve flash. iets over geen admin rechten ofzo
Soms ziet men pas wat men mist, als men het moet missenquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:33 schreef Bellerophon het volgende:
Thnx, het komt ook wel weer goed, maar daarvoor moet ik wel bloeden... Eikel dat ik er ben
mja triest zooi maar weer.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Omdat je zo te lezen geen admin bent op je eigen pc.
Het komt vaak voor dat je inderdaad applicatie´s kan installeren, maar die maken dan vaak geen gebruik van je windows register. Flash heeft volgens mij wel een entry in je register nodig,
en daar moet je normaal gesproken administrator voor zijn![]()
p.s
Nou is het niet zo heel moeilijk om je administrator wachtwoord te resetten hoor![]()
Hier is ook niemand admin op zijn pc hoor,quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja triest zooi maar weer.geeneens admin op mn eigen pc.
ik ben ff eten
Dat was dus ook zo, was gisteren bijna uit. Reden waarom, sorry, die hou ik liever voor mijzelf.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Soms ziet men pas wat men mist, als men het moet missen![]()
Dat moet je inderdaad lekker voor jezelf houden, dit is tenslotte een groot openbaar forum.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat was dus ook zo, was gisteren bijna uit. Reden waarom, sorry, die hou ik liever voor mijzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |