Was wel ff vervelend met dit trage fok, maar net op tijd dusquote:Op donderdag 1 november 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik klik, en hij staat er weer
Volgens mij is dat uit Planet Terror, nietwaar?quote:Op donderdag 1 november 2007 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
zo mn sig maar even veranderd
quote:Op donderdag 1 november 2007 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
zo mn sig maar even veranderd
ja dat kloptquote:Op donderdag 1 november 2007 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat uit Planet Terror, nietwaar?![]()
Had hem afgelopen zondag nog zitten kijken... Vond hem wel beter dan Death Proof, hoewel die film toch ook wel iets had. Beetje saai aan het begin, maar later werd ie wel beterquote:
Nee hoor, al naar huisquote:Op donderdag 1 november 2007 15:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Waar is Dr.Droxz trouwens, is ie vrij vandaag ofzo?
planet terror vind ik echt super. lig helemaal dubbel. superslappe humorquote:Op donderdag 1 november 2007 15:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Had hem afgelopen zondag nog zitten kijken... Vond hem wel beter dan Death Proof, hoewel die film toch ook wel iets had. Beetje saai aan het begin, maar later werd ie wel beter
Wel een uur te laatquote:
Misschien moet je in de voorraadkast kijkenquote:Op donderdag 1 november 2007 16:51 schreef Lynx666 het volgende:
Niks te doen op m'n werk, en nu is er hier ook al geen klap meer te beleven.
Heb al een tijdje weekend!quote:Op donderdag 1 november 2007 15:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Waar is Dr.Droxz trouwens, is ie vrij vandaag ofzo?
ik heb alleen text het is heel vervelendquote:Op donderdag 1 november 2007 18:09 schreef WhiteLightning het volgende:
fok is echt verneukt op dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |