Was wel ff vervelend met dit trage fok, maar net op tijd dusquote:Op donderdag 1 november 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik klik, en hij staat er weer
Volgens mij is dat uit Planet Terror, nietwaar?quote:Op donderdag 1 november 2007 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
zo mn sig maar even veranderd
quote:Op donderdag 1 november 2007 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
zo mn sig maar even veranderd
ja dat kloptquote:Op donderdag 1 november 2007 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat uit Planet Terror, nietwaar?![]()
Had hem afgelopen zondag nog zitten kijken... Vond hem wel beter dan Death Proof, hoewel die film toch ook wel iets had. Beetje saai aan het begin, maar later werd ie wel beterquote:
Nee hoor, al naar huisquote:Op donderdag 1 november 2007 15:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Waar is Dr.Droxz trouwens, is ie vrij vandaag ofzo?
planet terror vind ik echt super. lig helemaal dubbel. superslappe humorquote:Op donderdag 1 november 2007 15:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Had hem afgelopen zondag nog zitten kijken... Vond hem wel beter dan Death Proof, hoewel die film toch ook wel iets had. Beetje saai aan het begin, maar later werd ie wel beter
Wel een uur te laatquote:
Misschien moet je in de voorraadkast kijkenquote:Op donderdag 1 november 2007 16:51 schreef Lynx666 het volgende:
Niks te doen op m'n werk, en nu is er hier ook al geen klap meer te beleven.
Heb al een tijdje weekend!quote:Op donderdag 1 november 2007 15:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Waar is Dr.Droxz trouwens, is ie vrij vandaag ofzo?
ik heb alleen text het is heel vervelendquote:Op donderdag 1 november 2007 18:09 schreef WhiteLightning het volgende:
fok is echt verneukt op dit moment
Hoezo? Heb je een verrassing voor me?quote:Op donderdag 1 november 2007 16:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Misschien moet je in de voorraadkast kijken![]()
maandag en vrijdagquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
hopelijk gaat deze dag snel voorbij. het lijkt wel maandagochtend
Ik kan ook wel een weekendje gebruikenquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik denk iedereen in dit topic wel![]()
weekend![]()
uitslapen![]()
idd.. maar ze hebben wel een klein beetje dingetjes gefixt las ik, maar t zal nog niet top-speed zijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
tis nog vroeg heh. moet je om 14.00 uur s kijken
het komt ook deels door die ads die moeten ook geladen wordenquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
zolang ze niet nog een server neerzetten zal het traag blijven denk ik
ze blocken hier van alles behalve adsquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
die zitten toch al in je cache ? en thuis worden ze geblocked
quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:46 schreef WhiteLightning het volgende:
het is echt zo dat je denkt
[ afbeelding ]
wat denktquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:46 schreef WhiteLightning het volgende:
het is echt zo dat je denkt
[ afbeelding ]
hahaquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:50 schreef Dylanesque het volgende:
Kom op jongens, even serieus nou!
[ afbeelding ]
jmr dat hij te groot isquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
Friday12, wat vind je van deze ?
[ afbeelding ]
Nee hoor. Probeer jij maar eens wat te linken vanaf http://caturday.emmawitteveen.nl/index.php?search=&sort=random&show=pict&display=both&order=asc&results=25&start=150quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
hij doet het niet
vast weer zon smerige
bij zijn laatste (dy) zitten er 3 katten in 3 dozen op straat niets bijzonders en die smerige kan ik niet zienquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
hij doet het niet
vast weer zon smerige
mogguhquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
doe maarquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
als ie smerig wordt ff zeggen, dan verwijder ik hem
dude, verwijder dat ding man!quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
als ie smerig wordt ff zeggen, dan verwijder ik hem
Ik moet zeggen dat het wel een goede manier is om er voor de zorgen dat niemand diep-linkt naar je pagina hahahahahaquote:
ik begrijp het even nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel een goede manier is om er voor de zorgen dat niemand diep-linkt naar je pagina hahahahaha![]()
je kan ook screenshots makenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel een goede manier is om er voor de zorgen dat niemand diep-linkt naar je pagina hahahahaha![]()
diep-link, dat doe je eingelijk als je hier een plaatje post wat eingelijk op een andere pagina staat.quote:
ok sry het is vrijdagquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
diep-link, dat doe je eingelijk als je hier een plaatje post wat eingelijk op een andere pagina staat.
Dus om er voor de zorgen dat je dat plaatje niet hier kan posten, en alleen op de orriginele pagina kan zien zorgen ze er voor dat je een bericht krijgt van "please dont deeplink" ... en in dit geval zelf met een ranzige foto![]()
Natuurlijk kan dat, maar gelukkig zit er een groot verschil tussen kunnen en doenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ok sry het is vrijdag![]()
end at plaatje is idd ranzig maar het kan ranziger![]()
ooit van swap.avi gehoort(gelijksoortige van 2 girls on 1 cup)?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar gelukkig zit er een groot verschil tussen kunnen en doen![]()
hahahaha,quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
precies, ik kan koffie gaan halen, maar ik doe het niet
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ooit van swap.avi gehoort(gelijksoortige van 2 girls on 1 cup)?
wees blij een of ander mongool had dat op school pc's gezetquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nope, en zo te horen moet ik blij zijn![]()
p.s
http://nl.youtube.com/watch?v=PJ3wGgTuG4A
kwam deze gast eens tegen in Amsterdam, hij maakt echt coole muziek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wees blij een of ander mongool had dat op school pc's gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das best ranzig, maar eigenlijk door het internet doet het je wel steeds minder
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
hou je plaatjes maar ik ga nu ff wat etenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
nou moet je die plaatjes s zine als je zit te eten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |