jmr dat hij te groot isquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
Friday12, wat vind je van deze ?
[ afbeelding ]
Nee hoor. Probeer jij maar eens wat te linken vanaf http://caturday.emmawitteveen.nl/index.php?search=&sort=random&show=pict&display=both&order=asc&results=25&start=150quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
hij doet het niet
vast weer zon smerige
bij zijn laatste (dy) zitten er 3 katten in 3 dozen op straat niets bijzonders en die smerige kan ik niet zienquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
hij doet het niet
vast weer zon smerige
mogguhquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
doe maarquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
als ie smerig wordt ff zeggen, dan verwijder ik hem
dude, verwijder dat ding man!quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
als ie smerig wordt ff zeggen, dan verwijder ik hem
Ik moet zeggen dat het wel een goede manier is om er voor de zorgen dat niemand diep-linkt naar je pagina hahahahahaquote:
ik begrijp het even nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel een goede manier is om er voor de zorgen dat niemand diep-linkt naar je pagina hahahahaha![]()
je kan ook screenshots makenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel een goede manier is om er voor de zorgen dat niemand diep-linkt naar je pagina hahahahaha![]()
diep-link, dat doe je eingelijk als je hier een plaatje post wat eingelijk op een andere pagina staat.quote:
ok sry het is vrijdagquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
diep-link, dat doe je eingelijk als je hier een plaatje post wat eingelijk op een andere pagina staat.
Dus om er voor de zorgen dat je dat plaatje niet hier kan posten, en alleen op de orriginele pagina kan zien zorgen ze er voor dat je een bericht krijgt van "please dont deeplink" ... en in dit geval zelf met een ranzige foto![]()
Natuurlijk kan dat, maar gelukkig zit er een groot verschil tussen kunnen en doenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ok sry het is vrijdag![]()
end at plaatje is idd ranzig maar het kan ranziger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |