ooit van swap.avi gehoort(gelijksoortige van 2 girls on 1 cup)?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar gelukkig zit er een groot verschil tussen kunnen en doen![]()
hahahaha,quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
precies, ik kan koffie gaan halen, maar ik doe het niet
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ooit van swap.avi gehoort(gelijksoortige van 2 girls on 1 cup)?
wees blij een of ander mongool had dat op school pc's gezetquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nope, en zo te horen moet ik blij zijn![]()
p.s
http://nl.youtube.com/watch?v=PJ3wGgTuG4A
kwam deze gast eens tegen in Amsterdam, hij maakt echt coole muziek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wees blij een of ander mongool had dat op school pc's gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das best ranzig, maar eigenlijk door het internet doet het je wel steeds minder
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
hou je plaatjes maar ik ga nu ff wat etenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
nou moet je die plaatjes s zine als je zit te eten ?
6 uur en een kwartier hierquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:24 schreef wise het volgende:
nog 6 uur en dan weekend
tja met koffie was je nog ultra-fit geweestquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:20 schreef Dylanesque het volgende:
Jeuzus, dacht ik eht lekker rustig te hebben. Ik ben nu al kapot.
ik ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ik nog 5 1/2 uur. denk dat ik er 4 uur van maak
die cdquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD wil ik een cd kopen, ja kopen ja, moet je met visa of mastercard betalen .. 3 x raden wat ik niet heb
welke zoek je ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD wil ik een cd kopen, ja kopen ja, moet je met visa of mastercard betalen .. 3 x raden wat ik niet heb
Ik ga voor de vifitquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:41 schreef Seventees het volgende:
Vrijdag!
Maar nu eerst: thee![]()
Goeiemorgen allemaal!
hahahahaha, ok, eerlijk is eerlijk .. mooi antwoord!quote:
meuningquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:41 schreef Seventees het volgende:
Vrijdag!
Maar nu eerst: thee![]()
Goeiemorgen allemaal!
quote:
Misschien had ie t over de originele cd nergens kunnen vindenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
tis geblocked hier maar denk dat ik hem gevonden heb
PM
ja daar had ie eerder mee moeten komen danquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien had ie t over de originele cd nergens kunnen vinden
orrigineel is hij maar te koop in 2 winkels, en anders via paypal .. mastercard ed ...quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien had ie t over de originele cd nergens kunnen vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |