Was wel ff vervelend met dit trage fok, maar net op tijd dusquote:Op donderdag 1 november 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik klik, en hij staat er weer
Volgens mij is dat uit Planet Terror, nietwaar?quote:Op donderdag 1 november 2007 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
zo mn sig maar even veranderd
quote:Op donderdag 1 november 2007 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
zo mn sig maar even veranderd
ja dat kloptquote:Op donderdag 1 november 2007 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat uit Planet Terror, nietwaar?![]()
Had hem afgelopen zondag nog zitten kijken... Vond hem wel beter dan Death Proof, hoewel die film toch ook wel iets had. Beetje saai aan het begin, maar later werd ie wel beterquote:
Nee hoor, al naar huisquote:Op donderdag 1 november 2007 15:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Waar is Dr.Droxz trouwens, is ie vrij vandaag ofzo?
planet terror vind ik echt super. lig helemaal dubbel. superslappe humorquote:Op donderdag 1 november 2007 15:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Had hem afgelopen zondag nog zitten kijken... Vond hem wel beter dan Death Proof, hoewel die film toch ook wel iets had. Beetje saai aan het begin, maar later werd ie wel beter
Wel een uur te laatquote:
Misschien moet je in de voorraadkast kijkenquote:Op donderdag 1 november 2007 16:51 schreef Lynx666 het volgende:
Niks te doen op m'n werk, en nu is er hier ook al geen klap meer te beleven.
Heb al een tijdje weekend!quote:Op donderdag 1 november 2007 15:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Waar is Dr.Droxz trouwens, is ie vrij vandaag ofzo?
ik heb alleen text het is heel vervelendquote:Op donderdag 1 november 2007 18:09 schreef WhiteLightning het volgende:
fok is echt verneukt op dit moment
Hoezo? Heb je een verrassing voor me?quote:Op donderdag 1 november 2007 16:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Misschien moet je in de voorraadkast kijken![]()
maandag en vrijdagquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
hopelijk gaat deze dag snel voorbij. het lijkt wel maandagochtend
Ik kan ook wel een weekendje gebruikenquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik denk iedereen in dit topic wel![]()
weekend![]()
uitslapen![]()
idd.. maar ze hebben wel een klein beetje dingetjes gefixt las ik, maar t zal nog niet top-speed zijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
tis nog vroeg heh. moet je om 14.00 uur s kijken
het komt ook deels door die ads die moeten ook geladen wordenquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
zolang ze niet nog een server neerzetten zal het traag blijven denk ik
ze blocken hier van alles behalve adsquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
die zitten toch al in je cache ? en thuis worden ze geblocked
quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:46 schreef WhiteLightning het volgende:
het is echt zo dat je denkt
[ afbeelding ]
wat denktquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:46 schreef WhiteLightning het volgende:
het is echt zo dat je denkt
[ afbeelding ]
hahaquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:50 schreef Dylanesque het volgende:
Kom op jongens, even serieus nou!
[ afbeelding ]
jmr dat hij te groot isquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
Friday12, wat vind je van deze ?
[ afbeelding ]
Nee hoor. Probeer jij maar eens wat te linken vanaf http://caturday.emmawitteveen.nl/index.php?search=&sort=random&show=pict&display=both&order=asc&results=25&start=150quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
hij doet het niet
vast weer zon smerige
bij zijn laatste (dy) zitten er 3 katten in 3 dozen op straat niets bijzonders en die smerige kan ik niet zienquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
hij doet het niet
vast weer zon smerige
mogguhquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
doe maarquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
als ie smerig wordt ff zeggen, dan verwijder ik hem
dude, verwijder dat ding man!quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
als ie smerig wordt ff zeggen, dan verwijder ik hem
Ik moet zeggen dat het wel een goede manier is om er voor de zorgen dat niemand diep-linkt naar je pagina hahahahahaquote:
ik begrijp het even nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel een goede manier is om er voor de zorgen dat niemand diep-linkt naar je pagina hahahahaha![]()
je kan ook screenshots makenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel een goede manier is om er voor de zorgen dat niemand diep-linkt naar je pagina hahahahaha![]()
diep-link, dat doe je eingelijk als je hier een plaatje post wat eingelijk op een andere pagina staat.quote:
ok sry het is vrijdagquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
diep-link, dat doe je eingelijk als je hier een plaatje post wat eingelijk op een andere pagina staat.
Dus om er voor de zorgen dat je dat plaatje niet hier kan posten, en alleen op de orriginele pagina kan zien zorgen ze er voor dat je een bericht krijgt van "please dont deeplink" ... en in dit geval zelf met een ranzige foto![]()
Natuurlijk kan dat, maar gelukkig zit er een groot verschil tussen kunnen en doenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ok sry het is vrijdag![]()
end at plaatje is idd ranzig maar het kan ranziger![]()
ooit van swap.avi gehoort(gelijksoortige van 2 girls on 1 cup)?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar gelukkig zit er een groot verschil tussen kunnen en doen![]()
hahahaha,quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
precies, ik kan koffie gaan halen, maar ik doe het niet
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ooit van swap.avi gehoort(gelijksoortige van 2 girls on 1 cup)?
wees blij een of ander mongool had dat op school pc's gezetquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nope, en zo te horen moet ik blij zijn![]()
p.s
http://nl.youtube.com/watch?v=PJ3wGgTuG4A
kwam deze gast eens tegen in Amsterdam, hij maakt echt coole muziek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wees blij een of ander mongool had dat op school pc's gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das best ranzig, maar eigenlijk door het internet doet het je wel steeds minder
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
hou je plaatjes maar ik ga nu ff wat etenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
nou moet je die plaatjes s zine als je zit te eten ?
6 uur en een kwartier hierquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:24 schreef wise het volgende:
nog 6 uur en dan weekend
tja met koffie was je nog ultra-fit geweestquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:20 schreef Dylanesque het volgende:
Jeuzus, dacht ik eht lekker rustig te hebben. Ik ben nu al kapot.
ik ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ik nog 5 1/2 uur. denk dat ik er 4 uur van maak
die cdquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD wil ik een cd kopen, ja kopen ja, moet je met visa of mastercard betalen .. 3 x raden wat ik niet heb
welke zoek je ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD wil ik een cd kopen, ja kopen ja, moet je met visa of mastercard betalen .. 3 x raden wat ik niet heb
Ik ga voor de vifitquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:41 schreef Seventees het volgende:
Vrijdag!
Maar nu eerst: thee![]()
Goeiemorgen allemaal!
hahahahaha, ok, eerlijk is eerlijk .. mooi antwoord!quote:
meuningquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:41 schreef Seventees het volgende:
Vrijdag!
Maar nu eerst: thee![]()
Goeiemorgen allemaal!
quote:
Misschien had ie t over de originele cd nergens kunnen vindenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
tis geblocked hier maar denk dat ik hem gevonden heb
PM
ja daar had ie eerder mee moeten komen danquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien had ie t over de originele cd nergens kunnen vinden
orrigineel is hij maar te koop in 2 winkels, en anders via paypal .. mastercard ed ...quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien had ie t over de originele cd nergens kunnen vinden
ik kan meestal alles wel vindne moet ik zeggenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
orrigineel is hij maar te koop in 2 winkels, en anders via paypal .. mastercard ed ...
MP3 ed is goed hoor, maar die kan ik ook nergens vinden
Het is een straatmuzikant die toevallig een cdtje heeft gemaakt![]()
Grappigquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
orrigineel is hij maar te koop in 2 winkels, en anders via paypal .. mastercard ed ...
MP3 ed is goed hoor, maar die kan ik ook nergens vinden
Het is een straatmuzikant die toevallig een cdtje heeft gemaakt![]()
Als ontbijt?quote:
Mogge WL!quote:
nee niet echt, we hebben het hier over pepernoten en downloaden hehequote:Op vrijdag 2 november 2007 11:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mogge WL!
Jij hebt het ook weer beredruk op de werkvloer
Ik meestal ook wel, maar dit is nou net zo iets van .. uh .. niemand kent het .. dus lastig te vindenquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan meestal alles wel vindne moet ik zeggen![]()
Grappigquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:05 schreef Lynx666 het volgende:
Spookdag!
Ineens allerlei websites van ons die raar gaan doen
wehehequote:Op vrijdag 2 november 2007 12:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik meestal ook wel, maar dit is nou net zo iets van .. uh .. niemand kent het .. dus lastig te vinden![]()
heb je brood meegenomen. dat wordt overuren draaienquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Niet echt. Want wie mag het allemaal oplossen? [ afbeelding ]
Wijquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Niet echt. Want wie mag het allemaal oplossen? [ afbeelding ]
Zo nog 3 uurquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog 30 min \0/
zo dan heb ik al een liter bier opquote:
Wie niet, wie nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
ja hoor, hij heeft weer een beertender
Goeiemiddagquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wie niet, wie nietOh wacht ik niet
Goedemiddag trouwens![]()
arme 3 Dylanesquequote:Op vrijdag 2 november 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb straks nog een afspraak ook, moet gewoon nog veel doen vandaag
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb straks nog een afspraak ook, moet gewoon nog veel doen vandaag
Ja lekker, 4-2tje aubquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dude, verwijder dat ding man!![]()
Zo, zit al weer lekker muziek te luisteren, 2e bakkie koffie ...
* Dr.Droxz heeft net een pot gezet, iemand een bakkie?
Van die extreme traagheid van gisteren heb ik geen last meer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:47 schreef Friday12 het volgende:
ik zit maar weer op text only want ik word gek van dat wachten
smokez lekker laat ben je die koffie is nu overjaard
het was maar evenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Van die extreme traagheid van gisteren heb ik geen last meer.
Vreemd dat jij het nog wel hebt
Zolang het voor jezelf is, nee, zeker nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
catering fixen is toch niet verkeerd ?
T is niet voor mijquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
catering fixen is toch niet verkeerd ?
eindelijk weekend!!quote:
En in het laatste uur weer retedrukquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:19 schreef Lynx666 het volgende:
En nu heb ik weer niks te doen [afbeelding]
Volgens mij heb je een leuke baanquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:46 schreef Dylanesque het volgende:
Hahaha wat was ik hard aan het werk zeg
En serieus he, ik heb 10 mensen moeten bellen met vreemde last-minute vragen en verzoeken, allemaal mensen moeten inhuren, leveranciers inplannen, catering fixen, plattegronden tekenen, overleggen, heen-en-weer rennen, stressen, zuchten, nog meer bellen, en dat op de vrijdagmiddag!!!
Het is best leuk werk, maar niet als alles last-minute op vrijdagmiddag op je afkomtquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een leuke baan![]()
![]()
Wat Dylan zegtquote:
mogguh!quote:Op maandag 5 november 2007 07:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Bleh, 6 uur beginnen is toch wel weer vroeg zeg...
Ah, daar is ie weerquote:Op maandag 5 november 2007 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
Ik mocht vandaag om 09:00 beginnen, en hoor net dat 1 collega vrij is, en de ander ziek is ...
Dus ik zit de hele week alleen!![]()
En dan ook nog moderatortje spelen, je zult het nog druk krijgen dan!quote:Op maandag 5 november 2007 09:05 schreef buzzer het volgende:
Ik werk momenteel letterlijk dubbel, dus voorlopig is dit niet op mij van toepassing
Natuurlijk ben ik hier! Ik zit hier al een tijd hoor (dit topic),quote:Op maandag 5 november 2007 09:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, daar is ie weer
Nog een beetje bezopen geweest van het weekend?
Als mederator toch wat vaker kijken in dit topic, mensen genoeg die de hele dag MOD kunnen spelen hierquote:Op maandag 5 november 2007 09:05 schreef buzzer het volgende:
Ik werk momenteel letterlijk dubbel, dus voorlopig is dit niet op mij van toepassing
Whiskey is toch beterquote:Op maandag 5 november 2007 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik hier! Ik zit hier al een tijd hoor (dit topic),
oja, in een half lammie niet wakkere ochtend bui heb ik zelfs die banner gemaakt![]()
Natuurlijk heb ik gezopen dit weekend!
Deze keer geen whiskey maar vodka .. nou wist ik weer waar ik altijd een kater van kreeg![]()
Dan gaan ze zeker ook meteen verwachten dat je vanaf *thuis* moderator gaat spelen, nah, dat lijkt me geen goed planquote:Op maandag 5 november 2007 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als mederator toch wat vaker kijken in dit topic, mensen genoeg die de hele dag MOD kunnen spelen hier![]()
Whiskey is zeker beter hoor, maar soms moet je nou eenmaal afwisselen tochquote:Op maandag 5 november 2007 09:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whiskey is toch beter
Aan de kater van gisteren te voelen heb ik me zaterdag ook weer vermaakt, had weer een paar verjaardagen enzo, dan gaat het ook wel snel altijd.
Zondag maar ff de motor gepakt en een stukkie wezen touren, op een of andere manier werkt dat wel lekker als je een kater hebt
In de avond hebben ze er vast genoeg, ik stel me beschikbaar voor de "werkdag"quote:Op maandag 5 november 2007 09:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan gaan ze zeker ook meteen verwachten dat je vanaf *thuis* moderator gaat spelen, nah, dat lijkt me geen goed plan
2 pas?quote:Op maandag 5 november 2007 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In de avond hebben ze er vast genoeg, ik stel me beschikbaar voor de "werkdag"![]()
De tering, net 2 telefoontjes gehad .. het gaat toch gvd niet druk worden vandaag.
En met mij ja, ik had 3 dagen weekend .. en moet deze week gewoon weer eens 5 dagen werken!quote:Op maandag 5 november 2007 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge allen. heb medelijden met me, en de maandag
Damn, net weer 3quote:Op maandag 5 november 2007 09:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
2 pas?
Ik heb er al 1 gehad sinds 6:00
Niet zeiken man, ik mag er 6 deze weekquote:Op maandag 5 november 2007 09:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En met mij ja, ik had 3 dagen weekend .. en moet deze week gewoon weer eens 5 dagen werken!
a.s zaterdag op zondag weer een grote LAN, dus ben maandag lekker vrijquote:Op maandag 5 november 2007 10:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet zeiken man, ik mag er 6 deze week
goede morgen!quote:Op maandag 5 november 2007 10:28 schreef Sgele het volgende:
Zo...vandaag een rustig dagje hoop ik... en dan vanaf morgen weer vol erin om alles af te krijgen voor ze me weer een week naar Roemenie sturen![]()
Goedemorgen!
Ik ben dan ook vrij vandaagquote:Op maandag 5 november 2007 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu pas!
Ik ben al 6 uur wakker, na 3 uur slaap..
Nieuw project implementeren en de mensen die er voor nodig zijn trainen.quote:Op maandag 5 november 2007 10:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede morgen!
Weekje verweggiestand, en wat mag je daar precies gaan doen dan?
je hebt werkpaarden en sierpaarden hehquote:
Ik heb 5 uur geslapen, iets te veel CS gespeelt gisterenquote:Op maandag 5 november 2007 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu pas!
Ik ben al 6 uur wakker, na 3 uur slaap..
Dat klinkt niet verkeerd zeg! Misschien moet ik dan toch maar een andere baan zoekenquote:Op maandag 5 november 2007 11:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nieuw project implementeren en de mensen die er voor nodig zijn trainen.
Altijd leuk, en goedkoop! Hopen dat ik deze keer wel een beetje van Boekarest kan gaan bezichtigen.
Waar zit je nu trouwens, en wat doe je daar allemaal?quote:Op maandag 5 november 2007 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd zeg! Misschien moet ik dan toch maar een andere baan zoeken![]()
ik heb dat ook even 5 minuten gespeeld, totdat die kut kinderen mij gingen zieken.quote:Op maandag 5 november 2007 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb 5 uur geslapen, iets te veel CS gespeelt gisteren![]()
Ga hier geen namen noemen, maar werk nu bij een van de grootste bedrijfen die medicijnen maken ...quote:Op maandag 5 november 2007 11:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waar zit je nu trouwens, en wat doe je daar allemaal?
Of sorry, ik bedoel, wat verwachten ze daar van je?
Ik speel altijd met een aantal mensen die ik ken, en lekker via teamspeak ouwehoeren ...quote:Op maandag 5 november 2007 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb dat ook even 5 minuten gespeeld, totdat die kut kinderen mij gingen zieken.
zo dat moest er ff uit
Ik zal ook geen namen noemen, maar da's toevallig niet die toko die vlakbij Haarlem-Spaarnwoude zit he?quote:Op maandag 5 november 2007 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga hier geen namen noemen, maar werk nu bij een van de grootste bedrijfen die medicijnen maken ...
Ik en 2 collega´s doen alles voor de ongeveer 600 medewerkers. (ook externe met laptops)
Telefoon local support, hardware fixen, software fixen .. lekker lopen dus
Af en toe wat klusjes voor systeembeheer doen (zitten hier ook op de kamer)
Af en toe lekker patchen, autorisatie´s doen .. alles wat bij die irritante kut BANK
niet mocht, mag ik hier allemaal wel![]()
p.s
Omstreken Haarlem.
ja sorry je had het al een keer gevraagd, maar ik was het alweer vergetenquote:Op maandag 5 november 2007 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik speel altijd met een aantal mensen die ik ken, en lekker via teamspeak ouwehoeren ...
dat maakt het meestal toch wel wat relaxter .. anders kom je ook eens langs op teamspeak?
Jepquote:Op maandag 5 november 2007 12:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zal ook geen namen noemen, maar da's toevallig niet die toko die vlakbij Haarlem-Spaarnwoude zit he?
En of ik daar tegenkan, ik ben mede admin van die teamspeak serverquote:Op maandag 5 november 2007 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry je had het al een keer gevraagd, maar ik was het alweer vergeten
wat is het ip ook alweer ?
en kan je tegen een hoop gescheld ?!?! ik ben een beest wat betreft gamen
Voor mij ook, kan gratis medicijnen meenemen ... spul tegen kater dusquote:Op maandag 5 november 2007 13:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, da's m'n vaste leverancier
Ik bedoel, daar ben ik wel eens langs gereden met de trein
Vanavond ben ik er wel, heb verder geen planning, dus ga zeker even lekker gamen!quote:Op maandag 5 november 2007 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
haha , ok ik kom eens langsik kan altijd nog nieuwe scheldwoorden leren
ah. weleens gespeeld. ben zelf aardig verslaafd aan moh spearhead, wat ik al jaren speel. ben ook al jaren admin van een clan enzoquote:Op maandag 5 november 2007 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er wel, heb verder geen planning, dus ga zeker even lekker gamen!
p.s ik speel wel standaad Counterstrike source - gungame (turbo)![]()
Als je je verveelt op je `werk` of `school` ach ja, welkom!quote:Op maandag 5 november 2007 13:40 schreef mcDavid het volgende:
Telt een vergadering op school ook?
moh heb ik eigenlijk niet lang gedaan, ben meer van q2, q3 ... battlefield 2, 2142, deltaforce BHD en opvolgers. Dat clan gedoe, daar doe ik allemaal niet meer aan. vind het gewoon klote met dat trainen en er gaat zo veel tijd in zitten. Ben wel clanleader geweest van 1 van de beste DF BHD clans van NLquote:Op maandag 5 november 2007 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah. weleens gespeeld. ben zelf aardig verslaafd aan moh spearhead, wat ik al jaren speel. ben ook al jaren admin van een clan enzo
WTF, ik moet nog tot 17:30 man!quote:
Dus jij komt hier weer erg vaak langs?quote:Op maandag 5 november 2007 14:16 schreef Maastrix het volgende:
ik ga om 3 uur weg,,, dan moet ik op gesprek bij me baas,,, omdat me opdracht gever gemeld had dat hij niet tevreden over mij was ofzo :S wat niet zo raar is aangezien 1 stagair al weggestuurd is,,, en 1 andere is al 2x naar huis gestuurd en zit op z'n laatste waarschuwing,,, leuke mensen hier nog steeds
That zuigt ..quote:Op maandag 5 november 2007 14:25 schreef Maastrix het volgende:
vanaf nu wel hoorik wil hier weg,,, me 2 maande zitten er eindelijk op,,, worden ze met waarschijnlijk nog 2 verlengt
En jij natuurlijk succes met dat gesprek!quote:Op maandag 5 november 2007 14:53 schreef Maastrix het volgende:
nee dat gaat helaas niet,,, maarja ik heb deze 2 maanden overleeft en heb dus in het vooruitzicht dat er een einde aankomtmaar ik ga me klaarmaken om naar baas te rijden. werkse nog
WOW, dat lijkt me ook niet echt relaxt werk zegquote:Op maandag 5 november 2007 16:13 schreef Xith het volgende:
Geen reet te doen op mijn werk, zit ik hier dan goed ?![]()
Nou ja, ik mag een stuk van 150 pagina's van het NLs naar het Engels vertalen voor mijn stage, leer je van ja
Elke5 minuten typen weer op Fok!
Dat is niet verkeerd!quote:
dan vergezel ik je nog wel heel even op de valreepquote:Op maandag 5 november 2007 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd!
Waarom mag ik nou niet eerder weg![]()
(oja, ik ben de enige hier ....)
Dan was ik hier dus welkom op desbetreffende tijdstipquote:Op maandag 5 november 2007 13:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je je verveelt op je `werk` of `school` ach ja, welkom!
quote:Op maandag 5 november 2007 16:55 schreef Lynx666 het volgende:
Nog even 5 minuten uit de neus vreten..
Nog 40 minuten en ik mag ook weer pleite ..quote:Op maandag 5 november 2007 16:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dan vergezel ik je nog wel heel even op de valreep
Ik ook. Raampje winddicht gemaakt, afgewassen, boekje gelezen, boodschappen gedaan..quote:Op maandag 5 november 2007 17:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 40 minuten en ik mag ook weer pleite ..
Heb eigenlijk genoeg gedaan vandaag ....![]()
hahahaquote:Op maandag 5 november 2007 17:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ook. Raampje winddicht gemaakt, afgewassen, boekje gelezen, boodschappen gedaan..
Hier in A'dam is het droog, waait niet hard, maar het is wel verschrikkelijk koud!quote:
Jawel hoor, ik heb het nooit zo snel koud..quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
je loopt toch niet in je t-shirt rond heh ?
Whehe, dat zou idd een grap van mij kunnen zijn als ik in de stemming ben om iemand te ziekenquote:Op dinsdag 6 november 2007 07:35 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd je lijkt net een collega van mij. is het koud net als vandaag, zet hij gerust het raam wagenwijd open
Internetten tijdens je werk wennen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:15 schreef diertjuh het volgende:
Tadaaa hier ben ik weer. Ik mag drie dagen op een laptop werken.Dus kan wel beetje normaal internetten nu
. Beetje wennen dit
Grote kans dat ik daar ook benquote:Geplande optredens
07/12/2007 Apocalyptica, Melkweg-Amsterdam
neuh internetten is niet wennen. Maar het werken op een laptopquote:Op dinsdag 6 november 2007 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Internetten tijdens je werk wennen?
Zat trouwens ff in je fobo te gluren;
[..]
Grote kans dat ik daar ook ben
mogguh! Nou hier staat echt best een harde wind.quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hier in A'dam is het droog, waait niet hard, maar het is wel verschrikkelijk koud!
Ik moet binnenkort misschien toch maar weer eens een jas gaan kopen...
Gelukkig heb ik er een muis bij. Toetsenbord is alleen eventjes wennen en omdat ik vooral met cijfertjes werk is het vervelend om steeds de cijfertjes op de bovenste rij te gebruikenquote:Op dinsdag 6 november 2007 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, nu zit je lekker met zo'n touchpad te klooien... Niet leuk als je een muis bent gewend
Ik werk zelf meestal met laptops op m'n werk, maar daar zit gewoon een muis, toetsenbord en 2e monitor aan... Valt wel mee op die manier
Ik heb trouwens al een tijd niks meer van Apocalyptica gehoord, zijn ze nog steeds veel shit van Metallica aan het spelen of is het nu voornamelijk hun eigen muziek?
Neerhoeken!quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:35 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd je lijkt net een collega van mij. is het koud net als vandaag, zet hij gerust het raam wagenwijd open
Het waait hier inmiddels ook best hard ja..quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh! Nou hier staat echt best een harde wind.
p.s vraag aan jas aan baby-gel, die heeft er genoeg![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:23 schreef Seventees het volgende:
En waar is mijn schaar? Wie heeft hem! Zeg op!
Sèèèg. Neem jij eens een bak koffiequote:
Ik krijg van die 'Klein vrouwtje stompt grote man maar hij verroert geen mm en lacht breed-visioenen' nuquote:
p.s had je al onze "oude verhalen" gezien op de site van Sam???quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het waait hier inmiddels ook best hard ja..
Babygel had idd meestal een stuk of 5 jassen over elkaar heen, had het er net al over.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik krijg van die 'Klein vrouwtje stompt grote man maar hij verroert geen mm en lacht breed-visioenen' nu
Pas maar op, vachtemans! Ik ben gevaarlijk op dinsdagquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[..]
Sèèèg. Neem jij eens een bak koffie
*op veilige afstand blijft...*
Dat gevaarlijke zal toch wel meevallen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Pas maar op, vachtemans! Ik ben gevaarlijk op dinsdag
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik krijg van die 'Klein vrouwtje stompt grote man maar hij verroert geen mm en lacht breed-visioenen' nu
Heeft hij er weer nieuwe bijgezet dan? Kan me wel herinneren hij dat 1-2 maanden geleden op internet had gezet ja.. Heb me weer blauw gelachenquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s had je al onze "oude verhalen" gezien op de site van Sam???![]()
Uh, geen idee, doe maar 2.03m - jouw lengte, dan weet je het verschilquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ahahahah, klein is anders inderdaad .. maarja .. even groot ongeveer toch Tinus?
Dinsdagen zijn altijd druk he!quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
wow topdrukte hier.
Geef dan ook een deel aan mij aubquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zou eigenlijk aan mijn scriptie moeten werken hier op mijn stage..
Mocht iemand motivatie vinden.. bel me ff.. zal vast van mij zijn.. [ afbeelding ]
Ben je toch nog 5 centimeter groter hahahahaquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heeft hij er weer nieuwe bijgezet dan? Kan me wel herinneren hij dat 1-2 maanden geleden op internet had gezet ja.. Heb me weer blauw gelachen
[..]
Uh, geen idee, doe maar 2.03m - jouw lengte, dan weet je het verschil
Maar ik kom nu weer wat vaker in de sportschool dus ik word er niet kleiner op![]()
Hier eigenlijk ook wel,quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dinsdagen zijn altijd druk he!
Het probleem is; hier is het eigenlijk wel aardig druk![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Pas maar op, vachtemans! Ik ben gevaarlijk op dinsdag [afbeelding]
Je moeder, die is hilarischquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben je toch nog 5 centimeter groter hahahaha
Die verhalen blijven inderdaad gewoon hilarisch,
beetje jammer dat overal mijn echte voornaam bij staat hahahaha
quote:Op maandag 5 november 2007 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd zeg! Misschien moet ik dan toch maar een andere baan zoeken![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:15 schreef diertjuh het volgende:
Tadaaa hier ben ik weer. Ik mag drie dagen op een laptop werken.Dus kan wel beetje normaal internetten nu
. Beetje wennen dit
Daar is mijn zwager!quote:
Nee, je maakt ons niet jaloers of zoquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Eventjes hoor, lig nog in bed en ga zo genieten van de vrije dag
Zoiets zie je niet iedere dagquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
Eventjes voor de mensen die youtube kunnen kijken een linkje van de weblog:
http://nl.youtube.com/watch?v=Xr1pWzoLvT8
Ik smolt helemaal
heeej geen porno posten hehquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
Ik smolt helemaal
Donderdag en vrijdag en wacht nog op een telefoontje of ik morgen nodig ben of nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee, je maakt ons niet jaloers of zo
Welke dagen werk je deze week?
Kijk nou maarquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heeej geen porno posten heh![]()
Zoo mooiquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
Ik smolt helemaal [afbeelding]
Access Denied (content_filter_denied)quote:
Of pittigquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Schattig [ afbeelding ]
Een Dylanesquefilterquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Social Networking;Streaming Media/MP3s,DylanesquePorn"
For assistance, contact your network support team.
Ik zit nu ergens in het midden en iedereen kan me zien. Maar gelukkig kunnen ze niet helemaal zien wat ik aan het doen ben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Mag je dan ook zitten waar je wilt? Of zit je nog wel ergens tussen de collega's
Zolang je er maar bij kan fokken hequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik zit nu ergens in het midden en iedereen kan me zien. Maar gelukkig kunnen ze niet helemaal zien wat ik aan het doen ben.En sjonge wat gaat het sloom nu..als er nou een losse cijfertjespad erbij zou zijn..ging het iets sneller.
Ik heb mezelf nog nooit zo sloom gezien..qua werk dan he. Maar dit is gelukkig alleen voor deze week
. Als ik thuis ben heb ik een massage nodig
Oja het laptop scherm is kapot. Nu zie ik dus steeds naar een verward scherm te kijken. Zal straks wel even een printscreentje maken als dat lukt. Nu weer sloom werken
Het is uiteraard zinloos het te ontkennen. Maar dat je het doet is toch wel weer schattigquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Of pittig [afbeelding]
Ik ben niet schattig [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |