arme 3 Dylanesquequote:Op vrijdag 2 november 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb straks nog een afspraak ook, moet gewoon nog veel doen vandaag
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb straks nog een afspraak ook, moet gewoon nog veel doen vandaag
Ja lekker, 4-2tje aubquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dude, verwijder dat ding man!![]()
Zo, zit al weer lekker muziek te luisteren, 2e bakkie koffie ...
* Dr.Droxz heeft net een pot gezet, iemand een bakkie?
Van die extreme traagheid van gisteren heb ik geen last meer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:47 schreef Friday12 het volgende:
ik zit maar weer op text only want ik word gek van dat wachten
smokez lekker laat ben je die koffie is nu overjaard
het was maar evenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Van die extreme traagheid van gisteren heb ik geen last meer.
Vreemd dat jij het nog wel hebt
Zolang het voor jezelf is, nee, zeker nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
catering fixen is toch niet verkeerd ?
T is niet voor mijquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
catering fixen is toch niet verkeerd ?
eindelijk weekend!!quote:
En in het laatste uur weer retedrukquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:19 schreef Lynx666 het volgende:
En nu heb ik weer niks te doen [afbeelding]
Volgens mij heb je een leuke baanquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:46 schreef Dylanesque het volgende:
Hahaha wat was ik hard aan het werk zeg
En serieus he, ik heb 10 mensen moeten bellen met vreemde last-minute vragen en verzoeken, allemaal mensen moeten inhuren, leveranciers inplannen, catering fixen, plattegronden tekenen, overleggen, heen-en-weer rennen, stressen, zuchten, nog meer bellen, en dat op de vrijdagmiddag!!!
Het is best leuk werk, maar niet als alles last-minute op vrijdagmiddag op je afkomtquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een leuke baan![]()
![]()
Wat Dylan zegtquote:
mogguh!quote:Op maandag 5 november 2007 07:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Bleh, 6 uur beginnen is toch wel weer vroeg zeg...
Ah, daar is ie weerquote:Op maandag 5 november 2007 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
Ik mocht vandaag om 09:00 beginnen, en hoor net dat 1 collega vrij is, en de ander ziek is ...
Dus ik zit de hele week alleen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |