Voor mij ook, kan gratis medicijnen meenemen ... spul tegen kater dusquote:Op maandag 5 november 2007 13:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, da's m'n vaste leverancier
Ik bedoel, daar ben ik wel eens langs gereden met de trein
Vanavond ben ik er wel, heb verder geen planning, dus ga zeker even lekker gamen!quote:Op maandag 5 november 2007 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
haha , ok ik kom eens langsik kan altijd nog nieuwe scheldwoorden leren
ah. weleens gespeeld. ben zelf aardig verslaafd aan moh spearhead, wat ik al jaren speel. ben ook al jaren admin van een clan enzoquote:Op maandag 5 november 2007 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er wel, heb verder geen planning, dus ga zeker even lekker gamen!
p.s ik speel wel standaad Counterstrike source - gungame (turbo)![]()
Als je je verveelt op je `werk` of `school` ach ja, welkom!quote:Op maandag 5 november 2007 13:40 schreef mcDavid het volgende:
Telt een vergadering op school ook?
moh heb ik eigenlijk niet lang gedaan, ben meer van q2, q3 ... battlefield 2, 2142, deltaforce BHD en opvolgers. Dat clan gedoe, daar doe ik allemaal niet meer aan. vind het gewoon klote met dat trainen en er gaat zo veel tijd in zitten. Ben wel clanleader geweest van 1 van de beste DF BHD clans van NLquote:Op maandag 5 november 2007 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah. weleens gespeeld. ben zelf aardig verslaafd aan moh spearhead, wat ik al jaren speel. ben ook al jaren admin van een clan enzo
WTF, ik moet nog tot 17:30 man!quote:
Dus jij komt hier weer erg vaak langs?quote:Op maandag 5 november 2007 14:16 schreef Maastrix het volgende:
ik ga om 3 uur weg,,, dan moet ik op gesprek bij me baas,,, omdat me opdracht gever gemeld had dat hij niet tevreden over mij was ofzo :S wat niet zo raar is aangezien 1 stagair al weggestuurd is,,, en 1 andere is al 2x naar huis gestuurd en zit op z'n laatste waarschuwing,,, leuke mensen hier nog steeds
That zuigt ..quote:Op maandag 5 november 2007 14:25 schreef Maastrix het volgende:
vanaf nu wel hoorik wil hier weg,,, me 2 maande zitten er eindelijk op,,, worden ze met waarschijnlijk nog 2 verlengt
En jij natuurlijk succes met dat gesprek!quote:Op maandag 5 november 2007 14:53 schreef Maastrix het volgende:
nee dat gaat helaas niet,,, maarja ik heb deze 2 maanden overleeft en heb dus in het vooruitzicht dat er een einde aankomtmaar ik ga me klaarmaken om naar baas te rijden. werkse nog
WOW, dat lijkt me ook niet echt relaxt werk zegquote:Op maandag 5 november 2007 16:13 schreef Xith het volgende:
Geen reet te doen op mijn werk, zit ik hier dan goed ?![]()
Nou ja, ik mag een stuk van 150 pagina's van het NLs naar het Engels vertalen voor mijn stage, leer je van ja
Elke5 minuten typen weer op Fok!
Dat is niet verkeerd!quote:
dan vergezel ik je nog wel heel even op de valreepquote:Op maandag 5 november 2007 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd!
Waarom mag ik nou niet eerder weg![]()
(oja, ik ben de enige hier ....)
Dan was ik hier dus welkom op desbetreffende tijdstipquote:Op maandag 5 november 2007 13:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je je verveelt op je `werk` of `school` ach ja, welkom!
quote:Op maandag 5 november 2007 16:55 schreef Lynx666 het volgende:
Nog even 5 minuten uit de neus vreten..
Nog 40 minuten en ik mag ook weer pleite ..quote:Op maandag 5 november 2007 16:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dan vergezel ik je nog wel heel even op de valreep
Ik ook. Raampje winddicht gemaakt, afgewassen, boekje gelezen, boodschappen gedaan..quote:Op maandag 5 november 2007 17:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 40 minuten en ik mag ook weer pleite ..
Heb eigenlijk genoeg gedaan vandaag ....![]()
hahahaquote:Op maandag 5 november 2007 17:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ook. Raampje winddicht gemaakt, afgewassen, boekje gelezen, boodschappen gedaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |