Hier in A'dam is het droog, waait niet hard, maar het is wel verschrikkelijk koud!quote:
Jawel hoor, ik heb het nooit zo snel koud..quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
je loopt toch niet in je t-shirt rond heh ?
Whehe, dat zou idd een grap van mij kunnen zijn als ik in de stemming ben om iemand te ziekenquote:Op dinsdag 6 november 2007 07:35 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd je lijkt net een collega van mij. is het koud net als vandaag, zet hij gerust het raam wagenwijd open
Internetten tijdens je werk wennen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:15 schreef diertjuh het volgende:
Tadaaa hier ben ik weer. Ik mag drie dagen op een laptop werken.Dus kan wel beetje normaal internetten nu
. Beetje wennen dit
Grote kans dat ik daar ook benquote:Geplande optredens
07/12/2007 Apocalyptica, Melkweg-Amsterdam
neuh internetten is niet wennen. Maar het werken op een laptopquote:Op dinsdag 6 november 2007 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Internetten tijdens je werk wennen?
Zat trouwens ff in je fobo te gluren;
[..]
Grote kans dat ik daar ook ben
mogguh! Nou hier staat echt best een harde wind.quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hier in A'dam is het droog, waait niet hard, maar het is wel verschrikkelijk koud!
Ik moet binnenkort misschien toch maar weer eens een jas gaan kopen...
Gelukkig heb ik er een muis bij. Toetsenbord is alleen eventjes wennen en omdat ik vooral met cijfertjes werk is het vervelend om steeds de cijfertjes op de bovenste rij te gebruikenquote:Op dinsdag 6 november 2007 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, nu zit je lekker met zo'n touchpad te klooien... Niet leuk als je een muis bent gewend
Ik werk zelf meestal met laptops op m'n werk, maar daar zit gewoon een muis, toetsenbord en 2e monitor aan... Valt wel mee op die manier
Ik heb trouwens al een tijd niks meer van Apocalyptica gehoord, zijn ze nog steeds veel shit van Metallica aan het spelen of is het nu voornamelijk hun eigen muziek?
Neerhoeken!quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:35 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd je lijkt net een collega van mij. is het koud net als vandaag, zet hij gerust het raam wagenwijd open
Het waait hier inmiddels ook best hard ja..quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh! Nou hier staat echt best een harde wind.
p.s vraag aan jas aan baby-gel, die heeft er genoeg![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:23 schreef Seventees het volgende:
En waar is mijn schaar? Wie heeft hem! Zeg op!
Sèèèg. Neem jij eens een bak koffiequote:
Ik krijg van die 'Klein vrouwtje stompt grote man maar hij verroert geen mm en lacht breed-visioenen' nuquote:
p.s had je al onze "oude verhalen" gezien op de site van Sam???quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het waait hier inmiddels ook best hard ja..
Babygel had idd meestal een stuk of 5 jassen over elkaar heen, had het er net al over.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik krijg van die 'Klein vrouwtje stompt grote man maar hij verroert geen mm en lacht breed-visioenen' nu
Pas maar op, vachtemans! Ik ben gevaarlijk op dinsdagquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[..]
Sèèèg. Neem jij eens een bak koffie
*op veilige afstand blijft...*
Dat gevaarlijke zal toch wel meevallen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Pas maar op, vachtemans! Ik ben gevaarlijk op dinsdag
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik krijg van die 'Klein vrouwtje stompt grote man maar hij verroert geen mm en lacht breed-visioenen' nu
Heeft hij er weer nieuwe bijgezet dan? Kan me wel herinneren hij dat 1-2 maanden geleden op internet had gezet ja.. Heb me weer blauw gelachenquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s had je al onze "oude verhalen" gezien op de site van Sam???![]()
Uh, geen idee, doe maar 2.03m - jouw lengte, dan weet je het verschilquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ahahahah, klein is anders inderdaad .. maarja .. even groot ongeveer toch Tinus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |