ik ben bezig, heb geduldquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
waar zijn alle mooie plaatjes?
(links naar oude delen kunnen we misschien ook het beste weglaten)
Misschien een leuk idee om in de OP de plaatjes van vaste bezoekers te zetten?
zonnebril opquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:32 schreef Karmijne het volgende:
Mn ogen tranen van het felle tl-licht hier
en beterschap....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:36 schreef Dylanesque het volgende:
tvptje dan maar
nee ik ga iedere dag om 15:30 naar huis , ik wilde alleen mn toewijding even laten blijkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:34 schreef draculettetje het volgende:
hellow even achter de computer!
Hoe gaat ie hier?
ow en whiteLightning zag dat je toch nog heb door gewerkt gister.... balen!
* WhiteLightning geeft bakkie theequote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:36 schreef Dylanesque het volgende:
tvptje dan maar
heb je geen films om te kijken, of erg simpele spelllen die je nooit speeltquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:41 schreef Dylanesque het volgende:
Dank voor de goeden zorgen draculettetje en WL
Zo'n dagje vanuit bed is maar saai eigenlijk
Voorlopig nog even aan het msn'en, heb de nieuwe Heroes al gekeken, ga zo maar even een filmpje uitzoekenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je geen films om te kijken, of erg simpele spelllen die je nooit speelt
ben ik dan zo in de war, je had toch andere plannen of was dat iemand anders gister.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik ga iedere dag om 15:30 naar huis , ik wilde alleen mn toewijding even laten blijken
enigste manier om ervanaf te komen is slapen !quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Voorlopig nog even aan het msn'en, heb de nieuwe Heroes al gekeken, ga zo maar even een filmpje uitzoeken
nee ik denk dat je maastrix bedoeld, die moest verplicht tot 19:00 uurquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben ik dan zo in de war, je had toch andere plannen of was dat iemand anders gister.
ik hoor eigenlijk ook op bed nu maar heb geen zin, al zegt hoofd moet je doen
dat denk ik dan ook, sorry voor de verwarring!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik denk dat je maastrix bedoeld, die moest verplicht tot 19:00 uur
ja lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat denk ik dan ook, sorry voor de verwarring!
kopje chocomelk dan maar!
alleen als er ook aardbeien bij zittenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
draakje schenkt een kopje choco in
ook slagroom misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |