Bestaat er zoiets als mangomelk??quote:Op woensdag 7 november 2007 16:05 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ga je blazen bij de naam Z en spinnen bij mangomelk?
Sixtees babyquote:Op woensdag 7 november 2007 16:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee! Moet er niet aan denken
Een kind van mij... dat zou iets vreemds worden
een goed begin is het halve werk!quote:
Anders ik wel, deze week mag ik maandag t/m vrijdag om 5 uur opstaan, ga vrijdagavond nog ff naar de kroeg met wat collega's.... Ik denk zomaar dat ik er niet voor14:00 uit komquote:Op donderdag 8 november 2007 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zweer alvast dat ik zaterdag uit ga slapen tot minimaal 12 uur
ja ze zorgen dat je wat te doen hebtquote:Op donderdag 8 november 2007 08:23 schreef diertjuh het volgende:
Had ik een mooie structuur gemaakt voor een hele boel facturen van 1 leveranciers. Dus zeg maar 1 hele maand en een halve maand in een map. Hebben ze het weer veranderd. Dus nu moet je gaan zoeken naar de goede betaalde facturen..Aangezien alles weer door elkaar ligt.
gisteren om 21.30 naar bed, om 5 uur eruit. helemaal naar de klote. winterdepressiequote:Op donderdag 8 november 2007 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Anders ik wel, deze week mag ik maandag t/m vrijdag om 5 uur opstaan, ga vrijdagavond nog ff naar de kroeg met wat collega's.... Ik denk zomaar dat ik er niet voor14:00 uit kom
Ja, maar het is beetje vervelend. Als het op een makkelijkere manier kan waarom zou je het dan moeilijker doen. Dit systeem werkt na mijn idee niet. Maarja zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 8 november 2007 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ze zorgen dat je wat te doen hebt
tja zo gaat het meestal hoor, zonder overleg. erg frustrerend , ik weet het. maak het elke dag mee. maja op een gegeven moment vindt je het wel primaquote:Op donderdag 8 november 2007 08:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja, maar het is beetje vervelend. Als het op een makkelijkere manier kan waarom zou je het dan moeilijker doen. Dit systeem werkt na mijn idee niet. Maarja zal wel aan mij liggen
Veel dingen worden hier maar gedaan zonder om even te overleggen.
Mogge , jaja, en je hond heeft je huiswerk opgegeten zekerquote:Op donderdag 8 november 2007 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh allemaal .. door die kut NS ben ik wat later
huiswerk? Daar doe ik al jaren niet meer aan hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mogge , jaja, en je hond heeft je huiswerk opgegeten zeker
Goeiemorgenquote:Op donderdag 8 november 2007 09:31 schreef lynda het volgende:
Moguh! In tegenstelling met Droxz ben ik zowaar voor het eerst deze week op tijd
Trein EN tram reden op tijd en had een goede aansluitingNog 5 a 6 uurtjes en dan.. Weeeeeeeeekend
![]()
alleen telaat komen heb je erin gehouden ?quote:Op donderdag 8 november 2007 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
huiswerk? Daar doe ik al jaren niet meer aan hoor![]()
Dan kunnen we elkaar een handschudden! Gaat hier prive gewoon kutquote:Op donderdag 8 november 2007 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alleen telaat komen heb je erin gehouden ?
gvd ik heb een kutbui , sorry hoor! alleen maar vervelende dingen oplossen vandaag.
en weer klote pepernoten gekregen. 2kg. en ze zijn goed t/m morgen
Dan mag iedereen hier gemiddeld 3 x op een dag trakteren.. Nee die regel geld dus niet bij ons hehe.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiemorgen
we hebbben hier een regel, ben je te laat , wordt het trakteren. hoop niet dat dat bij jou ook geldt, dan heb je aardig wat moeten trakteren zo hehe
hahaha dat herken ik wel ja!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan mag iedereen hier gemiddeld 3 x op een dag trakteren.. Nee die regel geld dus niet bij ons hehe.
En mijn intensie is om altijd om tien over 9 binnen te staan (anders ben ik er om tien over half 9 en dat is te vroeg natuurlijk!) en mijn record is om kwart over 7 van huis te gaan om vervolgens om 11 uur pas op de zaak te komen![]()
Ide NS!
kan je niet hier komen werken dan, dan heb ik iig iedere dag wat lekkersquote:Op donderdag 8 november 2007 09:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan mag iedereen hier gemiddeld 3 x op een dag trakteren.. Nee die regel geld dus niet bij ons hehe.
En mijn intensie is om altijd om tien over 9 binnen te staan (anders ben ik er om tien over half 9 en dat is te vroeg natuurlijk!) en mijn record is om kwart over 7 van huis te gaan om vervolgens om 11 uur pas op de zaak te komen![]()
Ide NS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |