huiswerk? Daar doe ik al jaren niet meer aan hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mogge , jaja, en je hond heeft je huiswerk opgegeten zeker
Goeiemorgenquote:Op donderdag 8 november 2007 09:31 schreef lynda het volgende:
Moguh! In tegenstelling met Droxz ben ik zowaar voor het eerst deze week op tijd
Trein EN tram reden op tijd en had een goede aansluitingNog 5 a 6 uurtjes en dan.. Weeeeeeeeekend
![]()
alleen telaat komen heb je erin gehouden ?quote:Op donderdag 8 november 2007 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
huiswerk? Daar doe ik al jaren niet meer aan hoor![]()
Dan kunnen we elkaar een handschudden! Gaat hier prive gewoon kutquote:Op donderdag 8 november 2007 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alleen telaat komen heb je erin gehouden ?
gvd ik heb een kutbui , sorry hoor! alleen maar vervelende dingen oplossen vandaag.
en weer klote pepernoten gekregen. 2kg. en ze zijn goed t/m morgen
Dan mag iedereen hier gemiddeld 3 x op een dag trakteren.. Nee die regel geld dus niet bij ons hehe.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiemorgen
we hebbben hier een regel, ben je te laat , wordt het trakteren. hoop niet dat dat bij jou ook geldt, dan heb je aardig wat moeten trakteren zo hehe
hahaha dat herken ik wel ja!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan mag iedereen hier gemiddeld 3 x op een dag trakteren.. Nee die regel geld dus niet bij ons hehe.
En mijn intensie is om altijd om tien over 9 binnen te staan (anders ben ik er om tien over half 9 en dat is te vroeg natuurlijk!) en mijn record is om kwart over 7 van huis te gaan om vervolgens om 11 uur pas op de zaak te komen![]()
Ide NS!
kan je niet hier komen werken dan, dan heb ik iig iedere dag wat lekkersquote:Op donderdag 8 november 2007 09:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan mag iedereen hier gemiddeld 3 x op een dag trakteren.. Nee die regel geld dus niet bij ons hehe.
En mijn intensie is om altijd om tien over 9 binnen te staan (anders ben ik er om tien over half 9 en dat is te vroeg natuurlijk!) en mijn record is om kwart over 7 van huis te gaan om vervolgens om 11 uur pas op de zaak te komen![]()
Ide NS!
Was je fiets stuk, want anders heb ik geen idee hoe je over 5 km 2 uur kan doenquote:Op donderdag 8 november 2007 09:57 schreef Sirmixalot het volgende:
met de fiets 2 uur doen over 5km![]()
best erg...
ik welquote:Op donderdag 8 november 2007 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was je fiets stuk, want anders heb ik geen idee hoe je over 5 km 2 uur kan doen![]()
nou je bent ieder geval betrokken bij de zaakquote:Op donderdag 8 november 2007 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zit hier trouwens weer lekker aan de lollie´s met logo van het bedrijf erop hahahaha
nee was nog met iemand anders....het was helemaal aan het stormen hagel, regen alles door elkaar...kei hard aan het waaien.. dus zijn vaker gestopt tussendoor omdat het toch te ver ging met het weerquote:Op donderdag 8 november 2007 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was je fiets stuk, want anders heb ik geen idee hoe je over 5 km 2 uur kan doen![]()
hahahahaha,quote:Op donderdag 8 november 2007 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou je bent ieder geval betrokken bij de zaak
morguh bloempje
quote:Op donderdag 8 november 2007 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Waar is Sixtees eigenlijk, zal ik haar zo boos hebben gemaakt gisteren![]()
Geeft droxz de hand en zwaait gelijk even vanuit Diemenquote:Op donderdag 8 november 2007 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha dat herken ik wel ja!
7 uur van huis gaan, en uurtje of 11 op het werk. Als mensen zo nodig voor de trein willen springen,
waarom doen ze dat nou niet even buiten de spits om?![]()
Daarna nog even vanaf amstel naar de bijlmer lopen ...
Ik begon je al bijna te missen hoor!quote:Op donderdag 8 november 2007 10:44 schreef Seventees het volgende:
[..]Laaiend!!
Mogge Droxz!
En mijn andere werkschuwe vrinden uit dit topic
hahah Ik heb ook nog in diemen werkt, diemen-zuid .. vlaknaast de hogeschool in hollandquote:Op donderdag 8 november 2007 10:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Geeft droxz de hand en zwaait gelijk even vanuit DiemenEn kom gelijk even een lolly brengen ja!
Môhquote:Op donderdag 8 november 2007 10:44 schreef Seventees het volgende:
[..]Laaiend!!
Mogge Droxz!
En mijn andere werkschuwe vrinden uit dit topic
* Seventees geeft een handje pepernoten terug als dankquote:Op donderdag 8 november 2007 10:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik begon je al bijna te missen hoor!
* Dr.Droxz geeft een overheerlijk bakje thee aan Seventees![]()
ah jij ook al, heb je toch niet aangestoken met mn pepernoten toch ?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
* Seventees geeft een handje pepernoten terug als dank
*flauw valt*quote:Op donderdag 8 november 2007 09:31 schreef lynda het volgende:
Trein EN tram reden op tijd en had een goede aansluiting![]()
Je pepernoten brachten me wel op een idee toen de drop op wasquote:Op donderdag 8 november 2007 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah jij ook al, heb je toch niet aangestoken met mn pepernoten toch ?
quote:Op donderdag 8 november 2007 11:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
*flauw valt*
En wonder is geschied! Dat we nog lang genoeg leven om dat mee te kunnen maken![]()
heerlijke tijd dit heh ?!? mijn favoriete seizoen ieder geval (qua eten dan!)quote:Op donderdag 8 november 2007 11:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je pepernoten brachten me wel op een idee toen de drop op was
Kreeg net een chocoladeletter op mijn desk geworpen
Is weer eens wat anders dan lollie'squote:Op donderdag 8 november 2007 10:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
* Seventees geeft een handje pepernoten terug als dank
Welkom natuurlijk!quote:Op donderdag 8 november 2007 11:15 schreef Sirmixalot het volgende:
ja ben wel nieuw in dit topic, voor de rest post ik al een tijdje nutteloze opmerkingen maar nooit echt veel
aangezien ik nu een redelijk saaie stage heb zal ik hier nog wel wat vaker zijn
op elk kantoor hier kreeg iedereen een mandje met 3 manderijnen en een zakje pepernoten, dus dat maakt al best veel goed
Ik ken het, loop dan nu ook zelf stage maar hier valt het gelukkig nog wel mee... word wel aangezien als echt medewerker, niet als koffiezetstagiaira maar ik heb anders gekend op het mbo..quote:Op donderdag 8 november 2007 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd, dus klote van extern zijn .. soms tel je gewoon niet mee bij een bedrijf omdat je extern bent .. kent iemand dat probleem?![]()
was dat niet heel toevallig bij de Wetron?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ken het, loop dan nu ook zelf stage maar hier valt het gelukkig nog wel mee... word wel aangezien als echt medewerker, niet als koffiezetstagiaira maar ik heb anders gekend op het mbo..
Wat was ik BLIJ!! dat ik daar weg was na 20 ellendig lange weken waar ik geen ene moer geleerd had op het weten wie wat in zijn koffie wil na.
Zelfs onze afdelings koude water ding apparaat is stukquote:Op donderdag 8 november 2007 11:19 schreef lynda het volgende:
Ik krijg helemaal nietsJa gekoeld water
[calimero modus aan]Het is niet eerlijk jullie zijn groot en ik ben klein[/calimero modus uit]
hey een goed begin is het halve werk, en het begint met koffie halen hoor!quote:Op donderdag 8 november 2007 11:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ken het, loop dan nu ook zelf stage maar hier valt het gelukkig nog wel mee... word wel aangezien als echt medewerker, niet als koffiezetstagiaira maar ik heb anders gekend op het mbo..
Wat was ik BLIJ!! dat ik daar weg was na 20 ellendig lange weken waar ik geen ene moer geleerd had op het weten wie wat in zijn koffie wil na.
Lekker!quote:Op donderdag 8 november 2007 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
Wil er iemand Koffie ?
Als een man huppelt is dat sowieso vrij schadelijkquote:Op donderdag 8 november 2007 11:10 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
we hebben nu hier een kneus van een of andere watercoolers rond huppelen.. nou ja huppelen, hij is er al een half uur en we zien nog steeds niets.. a de bel! is hij weer
En je hoeft je er niet voor te excuseren! Dat helpt ookquote:Op donderdag 8 november 2007 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heerlijke tijd dit heh ?!? mijn favoriete seizoen ieder geval (qua eten dan!)
Als ze hem nu ook 6 maanden van de radio haalden zouden mijn oren dat ook waarderenquote:Op donderdag 8 november 2007 11:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Vandaag toch nog goed nieuws mensen![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 11:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als een man huppelt is dat sowieso vrij schadelijk
heb je even tijd, ik moet uit gravenzande komen nl. en dat op de fietsquote:Op donderdag 8 november 2007 11:40 schreef lynda het volgende:
Ik drink geen koffie dus ik ga ook geen stage lopen om koffie rond te brengen ja!!
Wij hier willen mac donalds maar we kennen er niet lopend komen..Wie brengt er even een fiets naar diemen?
echt mannen huppelen niet iddquote:Op donderdag 8 november 2007 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahah helemaal mee eens hahaha
Daarom ben ik blij dat ik geen radio meer hoef te luisteren hierquote:Op donderdag 8 november 2007 11:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als ze hem nu ook 6 maanden van de radio haalden zouden mijn oren dat ook waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |